Tant och gubbe traden part 6

Sv: Tant och gubbe traden part 6

Ha ha ha, jo jag såg Kats pälsbollar...jisses, vilka lurv:eek:. Mina är inte i närheten, bara känns så när man får allt löst över sig :o
 
Sv: Tant och gubbe traden part 6

Nuru Gubbtjyv äru förevigad på FB! Nu vill vi komplettera denna fina bild på dig med en bild på springaren och springarens lille kompanjon!

Det är bara att mms-a till McMarco! :-)

Mycket vill ha mer!
 
Sv: Tant och gubbe traden part 6

Hjäääälp!!!
Är det ngt fel på fb? tant o gubbe gruppen har försvunnit helt för mej!!
Attans :devil:
 
Sv: Tant och gubbe traden part 6

Hold Your horses mam! (Släpig sydstatsdialekt...)

Jag har oxå upplevt krångel å sidan laddar i eeevighet. Ordnar sig säkert!
 
Sv: Tant och gubbe traden part 6

KL

Surfat klart för idag.
Ska ut med Olga en sista runda, det blåser svinkallt och är kolmörkt här:(
Sen käka middag (färdig micropizza) och titta på BB.
Hoppas på att Roza åker ut i kväll!:banana:
 
Sv: Tant och gubbe traden part 6

Har ockå problem :cry:
Det som brukar fungera hela tiden, men nu fastnar sidorna hela tiden.
Men här verkar det fungera :laugh:

Ska hoppa in i duschen sen borde jag hinna ut på nätet och kolla en sväng före jobbet ;)
 
Sv: Tant och gubbe traden part 6

KL*

Äntligen är man klar med alla måsten efter hemkomsten från Tantcampen - vad vi hade kul:laugh: Och tänk vad roligt det är att städa borta:p Hemma gör man allt för att slippa.

Vi hade jättekul - men som sagt lite finns kvar på "to-do-list". Vilket mysigt ställe du har Kat, och vilken go värme det blev av vedspisen (fast pasta vattnet tog en timme att koka upp på den) Vårt bidrag till Earth Hour - matlagning utan att använda el;)

Jag har kunnat se bilderna på FB, kanske man måste vara vän med den som lagt upp dem för att kunna se dem? Är inte riktigt säker på hur det fungerar:o
 
Sv: Tant och gubbe traden part 6

Jag har sett alla bilderna.... *tror jag* I alla fall var det ett gäng bilder inkl det på allas vår gubbe.....

Så om ni har problem så tror jag faktiskt att det FB som krånglar...

Pälsbollarna går inte av för hackor... Det är kallblodsgenerna... Det där med att käka hästhår känner jag nämligen igen. Får hela munnen full när jag travar på bakom Fröken Grå i skogen...

Hur som helst så var det mycket trevligt att se er alla...
 
Sv: Tant och gubbe traden part 6

Jodå,insåg att jag inte var vän med Mirameja,det fixade vi dock snabbt,
tack, Mirameja!
Men jag får ändå inte upp foton,det bara krånglar.
Får väl ge mej till tåls som grodan säger....... svårt!

Tajger,vår privata sadelleverantör:laugh: Tack!!
Men var du tvungen att leverera snöstormen oxå?????
 
Sv: Tant och gubbe traden part 6

Tant Macaroni har Lilleman, Springaren, gården och en liten vovve i mobilen. Men min sladd är borta, måste leta rätt på en. Bluetoothen verkar har gått i strejk så jag måste ha sladden :( Gubbebilden laddade jag via ett webalbum, men det var onödigt krångligt, dock bedömde jag det fotot så viktigt att det var värt den mödan :rofl:
 
Sv: Tant och gubbe traden part 6

jaha sa var den efterlangtade helgen over med och nu tillbaka till vardagen..

jag kan inte tacka er nog for komma och fa fart pa mig.. tank, jag har till och med diskat upp kvallsmaten.. ok tallrikar i alla fall..

pallarna ar i sina hus. i afton gick de in sa fint sa fint utan krangel. jag har atit (guess what??)
och duschen far vant till morgon.. jag ar exhausted.

tack igen tanter!!!! som jag sagt, i owe you a big one.....
nattis yall, sov gott alla
 
Sv: Tant och gubbe traden part 6

Nu ska jag berätta att efter ordentlig, evighetslång och mycket "snäääääälla mamma" från dottern, har jag nu blivit med Facebook!! Samma nick som här.

Nu är det din tur Pinto!!!

S.
 
Sv: Tant och gubbe traden part 6

För att inte tala om att det är Gubbes tur också. Du dijej, berätta för dem nu hur lätt det var :)

Jag satt här precis nu och såg din vänförfrågan, så jag lägger in dig i tant- och gubbgruppen också.
 
Sv: Tant och gubbe traden part 6

jisses ...va hundan har en gett sin tillåtelse till...:p

blir visst tvungen o skaffa ett facebok konto....får se til veckan om inte Springaren hivar av mig någon grantopp ...eller får för sig att vara hopphäst:confused:


å blir jag inte nöjd över bilderna kommer jag att hemsöka er i sömnen allihopa o ta en gruvlig hämnd...å spöka i alla edra år.....:devil:
 
Sv: Tant och gubbe traden part 6

Duktig tant Kat, med disken där ;)

Nu har jag smakat på teet som du gav oss, riktigt riktigt gott! Det skulle jag gärna köpa.

Gubbe; heja heja!
 
Sv: Tant och gubbe traden part 6

Ja, det var inte så svårt när man får alla instruktioner av dottern...

S.
 
Sv: Tant och gubbe traden part 6

Lägg gärna till mej, Elisabeth Wexell :)

Vad segt FB har varit ikväll. Tror det är för många tanter som lagt in, och kommenterat kort.

Nu är man med hel tvättmaskin igen, är inne på andra tvätten. Tur att gubben är kompis med elektriker som kommer ut med tvättmaskin och installerar på en Söndag. 1000 kr för allt :)

Imorgon ska skruttar lämnas på dagis, sen hem och få lektioner i ett elda i ny panna, och några timmar ensamtid hemma :)

Nu känns benet bättre, så får dra med bonusdotter på ridtur imorgon.
 
Sv: Tant och gubbe traden part 6

Kul om du dyker upp på FB! Går lite fortare att dividera med varandra där ;) ...jag dristade mig till att lägga ut en film på mig och rödhättan där...så ni ser lite vad jag har att jobba med :crazy::angel:
 
Sv: Tant och gubbe traden part 6

tidig morgon pa torpet.. inte en nos syns i boxdorrar annu och emma vill ga ut.. jag kokar kaffee..
lycka till med tage tant tajger.. han blir snart hel igen och redo att ta upp challenge med varen.. hoppas snon forsvinner snart sa ni kan studsa runt i klorofyllen..

tant macaroni, jag skall see om de har paket av teet pa coop nar jag gar dit morgon.. koper och sander.. har address still..

jag sov som en gris i gar kvall.. orkade knappt ga upp och slappa in katten runt 1130 nar hon satt och knackade pa fonstret.. men det var ju kallt sa hon ville komma in.. for tillfallet 701am har vi minus 6 har.. och solen ar pa vag upp.. och mina fonster ar smutsiga. lol.. en dag nar det ar varmt...
annars bara vanligt idag.. maste hitta ett nummer som jag har pa en lapp.. i en korg formodar jag lol.. sen blir det stan och kanske ikea.. och gg for mer av de dar hampa stro..

jag tycker det verkar som de fungerar ganska bra. suger upp det vata superbt och aven om det ar dyrt ar det battre an span, kutter anvander jag inte och ra fryser sa.. detta skall tydligen vara frostfritt.. och bast det ar ekologistkt.. det skadara aldrig..

spisen knastrar, det ar dags att fylla vattendunkar och fa ut pallar.. tidigt idag.. petra kommer inte i eftermiddag sa far gora allt nu pa morgonen sa det ar bara att stoppa in nar jag kommer hem...
ha en bra dag alla.. hoppas pa sol och maskar och plusgrader.. toots
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Samma som forut.. Rent chat om allt, speciellt vara pallar. Bild pa pallar, er sjalva, barn hundar makar/sambor, katter , diskmaskinen...
97 98 99
Svar
1 967
· Visningar
113 455
Senast: Tajger
·
  • Låst
Hästmänniskan Tant (och gubb-)tråden på väg att gå i taket igen…nystart! Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt...
95 96 97
Svar
1 934
· Visningar
112 899
Senast: McMarco
·
  • Låst
Hästmänniskan Tant (och gubb-)tråden på väg att gå i taket igen…nystart! Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt...
98 99 100
Svar
1 985
· Visningar
119 373
Hästmänniskan Flytta traden om den ligger fel... Jag fryser, enormt.. det ar sa hemskt att jag inte vill vara ute i stallet/ladan.. gor saker fort...
2
Svar
20
· Visningar
3 153
Senast: moholmarabs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Överproduktion av hud?
  • Häst
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp