Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Om en månad är det dags för Halloweenpartaj med obligatorisk utklädsel... Och jag tänkte vara Pippi Långstrump! (Förra året var jag en...
Svar
15
· Visningar
2 461
Senast: LindgrenV
·
Äldre I sann moderatanda säljs de vinstgivande statliga företagen ut medans de som går med förlust behålls. Senast i raden är nu Nordea...
2
Svar
32
· Visningar
2 685
Senast: Hermelin
·
Äldre Finns det fler här? :) Varför började du äta Raw food inspirerat? Äter du helt Raw food baserat? Om inte, vad äter du för slags mat...
Svar
6
· Visningar
1 255
Senast: Mumin_79
·
B
Äldre Jag och en vän har bokat en resa till grekland, nu har min vän fått förhinder och måste vara hemma. Kan man byta så en annan vän tar...
Svar
1
· Visningar
645
Senast: swemale
·
Äldre Nu har jag hört allt, tror jag, Hoppas jag. Eller är det normalt att som vuxen människa klämma ur sig vad som helst? Long story...
Svar
18
· Visningar
2 897
Senast: CillaW
·
Äldre Hej allihopa! Nu har min sladdlösa dammsugare gått sönder:( I December var det 3 år sedan den köptes så garantitiden på 2 år har ju...
Svar
3
· Visningar
955
Äldre Efter en lång tids svacka med träningsuppehåll och utmattningsdepression är det dags att boosta självförtroendet igen. Ramlade av en...
2
Svar
24
· Visningar
13 533
Senast: avslutat medlemskap
·
Äldre Lite då och då på typ lunchrestauranger, i matlådor etc. ser jag nån nudelrätt där nudlarna av nånting har fått en liksom brunrödaktig...
Svar
9
· Visningar
1 425
Senast: Tender
·
Äldre Många skriver det, ser ut som dom använder det som nån slags smile, men vad betyder det? ♡
2 3
Svar
51
· Visningar
6 762
Senast: Niyama
·
Äldre Får man ta med det? Flyger utrikes om det nu har någon betydelse.
2
Svar
23
· Visningar
11 035
Senast: Korven
·
Äldre Min mamma fick nu en chock. Hon fick en teleräkning på över 3000:-. Lillasyster har handlat spel/saker i spel. Lillasyster är -02...
Svar
8
· Visningar
1 551
Senast: Poisonous
·
Äldre .. så arresteras snart ledare för ett parti. Kanske får de sitta en stund och författa en bok om sin kamp. I Sverige rapporterar man...
Svar
1
· Visningar
633
Senast: PelleP
·
Äldre Behöver olja till klippmaskinen, helst idag, och får köpa smörj/symaskinsolja. Så min fråga är då om någon har koll om man kan köpa det...
Svar
3
· Visningar
11 367
Senast: Elisha
·
Äldre Jag är en hemsk människa. Men seriöst. Dreggel????!! http://dressmann.com/no/ (nya dressmanreklamen för jeans. som sitter på...
2
Svar
27
· Visningar
4 137
Senast: Ackio
·
Äldre Vi är slöa sparare och därför sitter våra pensionspengar kvar på nån fond vi valde i urtiden. Det gäller både PPM och vårt privata...
Svar
2
· Visningar
884
Senast: Ramona
·
Äldre Jag har varit och hämtat ut mina första progressiva glasögon idag och slås av att glasen är väldigt tjocka. Är det någon som vet om det...
Svar
12
· Visningar
2 977
Senast: ameo
·
Äldre Skaffade Netflix innan sommaren och har nu avverkat en del serier och behöver nya tips. Har sett: The Killing Breaking Bad Orange is...
2
Svar
30
· Visningar
3 524
Senast: Pazuzu
·
Äldre http://www.boredpanda.com/must-see-historic-moments/ Tycker sådant är lite roligt, jämföra nu och då Ronald Mc Donald ser läskig ut...
Svar
1
· Visningar
1 138
Senast: Ramona
·
Äldre Jag ska göra en långbakad högrev och har sedan tidigare några frysta slattar med rödvin som jag tänkte använda i någon sås. Det borde...
Svar
4
· Visningar
1 580
Senast: Mia_R
·
Äldre Jag har creme fraiche och fetaost som jag borde använda imorgon! Och 50 meter till affären så jag kan och bör ju köpa några fler...
Svar
9
· Visningar
1 272

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp