Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Vad gjorde ni? Letade på en låt på youtube till min mamma igår. Hon brukade spela den mycket när vi var små och hon har pratat om...
Svar
5
· Visningar
708
Senast: DreamBoy
·
Äldre I brist på bättre rubrik :p Men har ni någon dröm som ni aldrig gjort något med, eller som ni känner att ni inte kommer förverkliga...
Svar
13
· Visningar
1 633
Senast: Twihard
·
Äldre Har du en och i så fall, vilken har du och kan du rekommendera den? Var hos tandläkaren idag som ännu en gång sa att jag måste skaffa...
2
Svar
22
· Visningar
2 805
Äldre Står i valet o kvalet i hur jag ska göra med mitt nuvarande boende. Bor i ett hus som ligger på gården jag jobbar på. Älskar huset...
Svar
5
· Visningar
1 510
Senast: Monifa
·
Äldre Jag känner mig rätt vanskapt då jag provar kläder. Byxbenen är alltid för långa och ärmarna är också för långa. Trots att jag räknas som...
Svar
16
· Visningar
1 914
Senast: escodobe
·
Äldre Jag och mamma ska åka till Åbo i slutet av november med mina katter på utställning. Utställningen slutar runt 17 antar ja och båten...
Svar
0
· Visningar
613
P
Äldre Någon som har hört om det förr??
Svar
6
· Visningar
2 433
Senast: Smokey
·
Äldre Det kan vara så att jag kanske, eventuellt, blir bosatt där inom en snar framtid. Jag har varit där max 3 gånger i mitt liv och alla...
Svar
5
· Visningar
756
Senast: Hazel
·
Äldre Hur lång tid innan höjning av hyran har hyresgäst rätt enligt lag att få reda på att hyran ska höjas???
Svar
3
· Visningar
842
Äldre Någon som har koll på hur man tar sig dit tidigt på morgonen utan körkort? Ska vara där 8 i morgon bitti men fattar ingenting av hur...
Svar
6
· Visningar
930
Senast: tindra
·
Äldre Jag polisanmälde i våras en man som blottade sig i skogen när jag var ute och sprang. I somras blev jag kallad till vittneskonfrontation...
Svar
8
· Visningar
1 931
Äldre Vad finns det för motsvarighet till itunes för android? Jag vill köpa och ladda hem lite ny musik..
Svar
7
· Visningar
826
Senast: avslutat medlemskap
·
Äldre Jag ska på bröllop i helgen och är i desperat behov utav hjälp. Vad ska jag ha på mig? Är vansinnigt ointresserad av kläder och har...
Svar
7
· Visningar
1 278
Äldre Alltså nu har jag googlat utan resultat och måste få ett svar. Hur tar man bort uppladdningar till facebook (som telefonj*vel aldrig...
Svar
3
· Visningar
690
Senast: Bluefish
·
Äldre Ni är ett sällskap som bestämt att ni ska gå ut och äta och ha trevligt och befinner er på annan ort. Ni vandrar om kring i city och...
2
Svar
30
· Visningar
3 205
Senast: golit
·
Äldre fick detta mail Låter ju rätt trovärdigt så jag förstår att folk går på sånt här. Men, de har ju redan betalningsuppgifterna, varför...
2
Svar
37
· Visningar
5 744
Senast: Rosett
·
Äldre Senare i höst åker jag tillsammans med föräldrar och (då) 2,5-årig dotter till Edinburgh. Nu önskar jag tips om vad vi ska hitta på...
Svar
17
· Visningar
1 887
Äldre Jag står i valet och kvalet att slå till på en ny bil; en Renault Mégane III 1,5 Dci årsmodell 2010. Bilen är en diesel och har gått...
Svar
19
· Visningar
14 566
Senast: Shenzi
·
Svar
10
· Visningar
4 316
Äldre Alltså vad är det för fel på svenska fraktföretag ? Nästan varenda gång man har med dem att göra så strular de och varenda människa...
Svar
17
· Visningar
2 392
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp