Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Kära Seniorer, visa av livserfarenhet, jag har ett problem. Jag bor i hyresrätt, på bottenvåningen med fönstret precis vid porten...
Svar
17
· Visningar
2 074
Senast: Pia
·
Äldre Kan man inte handla dem på plats längre? Var inne på deras hemsida där dom länkade till ticnet. Vågar man åka dit på ons eller tors och...
Svar
1
· Visningar
696
Senast: Athenalover
·
R
Äldre Vad är det för låt som spelas i bakgrunden till reklamen för Million Dollar listing New York? Help me, biatches!
Svar
6
· Visningar
795
Senast: McFlurry
·
Äldre Jag har tidigare haft photobucket (nåja, har kvar den) men tycker inte om den sidan riktigt. Hade den där sidan som lades ner, vad den...
Svar
1
· Visningar
674
Senast: astronaut
·
Äldre Nu är det dags för årets Almedalsvecka i Visby. Ska ni dit? Har ni varit där? Vad är er upplevelse av det? Jag blir lite besviken när...
2
Svar
32
· Visningar
2 822
Senast: tjenixen
·
Äldre Jag har tänkt köpa mig en vedklyv, men vilken i all världen ska jag välja? Det finns ett svenskt märke som heter Faxe, men dom kostar ca...
Svar
7
· Visningar
3 112
Äldre Sommar i P1 körs ju varje dag på radion nu, och jag började fundera. Om du fick sommarprata, vad skulle ditt program handla om...
Svar
0
· Visningar
554
Senast: zassoo
·
Äldre Tänkte fixa ihop nån somrig marängtårta med massa bär till midsommar, men skulle vilja ha era bästa recept! Nån som också vet hur...
Svar
17
· Visningar
1 972
Senast: pepp
·
Äldre Jag funderar på att skämma bort min gamla Subaru med en ut- och invändig rekonditionering. Vad ungefär kan en sån kosta? Behöver jag...
Svar
3
· Visningar
777
Äldre Nu är bränslepumpen på vår 945a bytt (annan tråd). Pumpen började krångla precis efter tankning, så vi hade någonstans mellan halv och...
Svar
9
· Visningar
3 391
Äldre Jag kan inte låta bli att tycka min mamma är otroligt pinsam ibland, på facebook. Hon är inte så datorkunnig men lärde sig använda...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
15 769
Senast: Ginne
·
Äldre Skulle vilja ha bättre översikt och planering av min ekonomi men på min bank kan jag inte ha mer än några olika underkonton på...
Svar
9
· Visningar
1 848
Senast: Lejonelle
·
Äldre Nu menar jag inte om ni har svårt att slänga grejor, eller omedvetet drar på er extra saker som är bra att ha, utan regelrätt samlande...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
12 590
Äldre Skapade ett konto precis på xbox live. Har först kopplat upp mig mot vårat trådlösa nätverk och sedan skapat ett konto. Kostar det...
Svar
3
· Visningar
1 204
Senast: Raderad medlem 120709
·
Äldre Sambon har varit på en borgelig begravning för första gången och var rätt så förvånad över hur det gick till. Ingen musik bland annat...
Svar
9
· Visningar
1 688
Senast: Is
·
Äldre Tänkte baka till jobbet innan jag går på semester, dock har jag lite "problem" som består i arbetskamrater med nötallergi och...
2
Svar
22
· Visningar
3 538
Senast: sussisus
·
Äldre Ett mobilnummer jag inte känner igen har ringt mig 4 gånger den senaste månaden, på både vanliga och ovanliga tider. De ringde den 30/5...
Svar
7
· Visningar
1 804
Senast: Elina8
·
Äldre Fick funderingen efter tråden på senior som handlar om pengar och mat :) Har du någon riktigt billig rätt som du är duktig på? Och...
Svar
18
· Visningar
2 210
Äldre Jag ska jobba på festivalen som volontär, men har mycket tid att se festivalen och umgås med folk - är det någon senior som ska dit?
2 3 4
Svar
72
· Visningar
7 093
Senast: Angel
·
Äldre Jag kan ju knappast vara den enda som har en klänning med bar rygg men som inte fixar att gå utan bh. Vad har ni för bh/istället för...
2
Svar
27
· Visningar
24 033
Senast: Elina8
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp