Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jahapp. Nu så ska vi åka på semester - All inclusive. Och då det var hundra år sedan vi var på charter så har vi ingen koll. Så...
2
Svar
28
· Visningar
3 492
Äldre Är det någon som tagit ett privatlån på en mindre summa, ca 20 000 kr utan att ha fast anställning. Jag är timanställd. Är det möjligt...
Svar
1
· Visningar
603
Senast: Inglorion
·
Äldre http://http://youtu.be/8-b4AYKQUgs Hur tänkte man på Folksam egentligen när man gjorde den här reklamfilmen? Så uppenbart galet att...
2
Svar
23
· Visningar
3 083
Senast: Raderad medlem 6459
·
Äldre Studentbalen börjar ju ändå närma sig (:angel:) så det är kanske dags att börja kika runt:D För att förtydliga så är jag tjej, och det...
Svar
4
· Visningar
3 600
Senast: lilstar
·
Äldre Hittade ett recept på rabarbersylt med citron på en hemsida som skulle kokas 1½ timme till 107 grader. Efter en knapp timme och 103...
Svar
16
· Visningar
3 848
Senast: Korven
·
Äldre Jag ska titta på en lägenhet i veckan som kommer, som jag vill buda på om den känns lika bra som den ser ut. Det kom lite hastigt och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
11 047
Äldre Jag hatar min dammsugare och har gjort så sedan första stund. Det är nog ömsesidigt också. Det är precis som dem motarbetar mig...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 399
Senast: imzork
·
Äldre Precis som rubriken lyder så har jag problem med att en hel del av mina kläder luktar unket när de legat en längre tid i garderoben. Vi...
Svar
11
· Visningar
35 656
Senast: Sleepan
·
Äldre Om allt skiter sig i livet, om allt går fel.. Så skulle jag dra till USA, köra bil tills vägen tar slut, ragga upp en dålig kopia...
Svar
17
· Visningar
1 693
Senast: Monifa
·
Äldre ...förr....då fanns det folk som packade kassen åt en i affären, på macken fanns folk som tankade , tvätta rutorna mm.....vad hände sen...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
6 716
Senast: hastflicka
·
Äldre Dax för ny mobil. Men jag är kräsen. Den får absolut inte vara för stor! Bra kamera, minne och ska fixa att ha många appar. (Något in...
Svar
16
· Visningar
1 427
Senast: Houdinie
·
Äldre Jag har spotify och jag gillar inte alls att andra ser vad jag lyssnar på. Jag har alltid "private session", men dumt nog stängs det av...
Svar
2
· Visningar
2 728
Senast: RubinNovak
·
Äldre En väninna och jag satt nyss och pratade om moped körkort, hon påstår att om man har en moped som går under 25km/h behöver man inte ha...
Svar
14
· Visningar
1 630
Senast: RubinNovak
·
Äldre Jag är sugen på att se något typiskt modernt amerikanskt, á la '2012' och liknande. Någon som har tips? :idea:
Svar
7
· Visningar
1 062
Senast: prallan
·
Äldre Har ju en tråd om ev höstresa, och den planen ligger kvar. Men nu så ska ett par vi känner åka en vecka till grekland i sommar och vi...
Svar
14
· Visningar
1 661
Senast: voltis
·
Äldre Jag och sambon har precis köpt hus på hans hemort, vilket gör att jag misstänker att få kommer att få en del "oväntat besök". :) Skulle...
Svar
13
· Visningar
8 402
Senast: Pillis___
·
Äldre Jag vet ju att det finns folk här som gör det då och då, så jag frågar väl er hur det går till. Hur gör man när man reser själv? :D...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 058
Senast: starcraft
·
Äldre Hej! Familjen åker till helgen från Stockholm till Idre. Vi har en hög barn med oss och att göra ett par stopp är ett måste. Nu...
Svar
19
· Visningar
5 691
Senast: patsy02
·
Äldre Någon som har bra förslag på någon barnvänlig aktivitet att hitta på en fredag? Åker sträckan Skåne - Jönköping - Söderköping och...
Svar
6
· Visningar
986
Äldre http://tv.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/article14771.ab Hur fan kan man anse att man har rätt att sticka spjut i nacken på andra...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
9 141
Senast: malinsky
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp