Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag vill också vara sommarfin och inte leva en sommar till i converse som jag haft året runt i typ fem år nu. Vill ha fina och inte...
Svar
6
· Visningar
1 299
Senast: Missel
·
Äldre Nu är gamla tråkbilen trasig IGEN...:mad: Det är en 945a, årsmodell 1995 som gått 35000 mil, så den börjar ju bli till åren. För att...
Svar
8
· Visningar
1 071
Senast: Myzan87
·
Äldre Fundering efter allemansrättråden. Vi bor i början vid/på en mindre väg som omfattas av ett servitut. Vägen gick för 30 år sedan till...
Svar
3
· Visningar
1 437
Äldre Är det ngn som har bilder på frisyrer där man har korta/snaggade sidor och längd bak?
Svar
13
· Visningar
8 034
Senast: Lilla
·
Äldre Finns det något lagligt sätt att "återinplantera" igelkottar till en plats där det tidigare har funnits igelkottar? Förutom att de är...
Svar
5
· Visningar
980
Senast: vallhund
·
Äldre Skriver man sina egna taggar på instagram? Varför? En tjej jag är vän med på facebook (gammal stallkompis) skriver alltid taggar som...
Svar
8
· Visningar
1 405
Senast: Blueberry
·
Äldre Jag ska på två bröllop i sommar och är i full gång med att leta klänningar. Efter att ha letat igenom hela universum, kändes det ungefär...
Svar
17
· Visningar
1 611
Senast: eve91
·
Äldre Jag har problem med frukt och grönt. Hur man ska förvara det för att det ska hålla sig fräscht. Jag är lite känslig med vad jag stoppar...
2 3
Svar
43
· Visningar
7 375
Äldre SD som i retorik hävdar att skattepengarna inte ska gå till kriminella utan till hederliga svenskar.. har förstås inga bekymmer med att...
Svar
9
· Visningar
1 342
Senast: Hermelin
·
Äldre Hade en diskussion med min 6åriga dotter idag som menade att stången föreställer ett kors? Jag kontrade med att den likaväl kunde...
2 3
Svar
42
· Visningar
8 968
Senast: Elftor
·
Äldre Nelson Mandela, vem är han för dig? för golit var han en påminnelse, ett perspektiv. Då, innan han blev frigiven om att det finns de...
Svar
5
· Visningar
938
Senast: Babe
·
Äldre Någon som har en galaxy s4 och har koll på funktioner? Jag jar köpt denna alldeles nylihen men saknar iphonen nåt grymt... Den drar...
Svar
2
· Visningar
687
Senast: Flixon
·
Äldre Jag har ju förstått att detta är stället att fråga saker på, då Buke besitter enormt mycket kunskap! Så nu hoppas jag att ni kan hjälpa...
Svar
2
· Visningar
2 198
Senast: Pilotta
·
Äldre Ska ut och tälta i ösregn och har därför tänkt köpa en presenning som extra skydd till tältet. Dock kan jag inte tänka ut hur stor jag...
Svar
8
· Visningar
3 575
Senast: Sonic76
·
Äldre Jag har läst My Vingrens artikelserie Papprättsröelsen for dummies på genusfolket.se (Jag länkar till dem nedan, hoppas att det är ok...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 079
Senast: Rina
·
Äldre Här har det firats med sillunch med älskade sönerna, därefter plöjde och harvade yngsta sonen min vinterhage medans jag drog loss med...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 856
Senast: Mia_R
·
Äldre Vi har en resa inbokad att bila till södra sverige och danmark. Vi ska bla ti legoland. Men man vill ju kanske se lite småsaker där...
Svar
6
· Visningar
1 135
Senast: Amha
·
Äldre Nästa vecka ska jag och sambon ut och vandra, två nätter ska vi vara borta. Vi kommer gå längs skåneleden, och det står på hemsidan att...
2 3
Svar
48
· Visningar
6 595
Senast: Brandgul
·
Äldre Hur sköter man ett utedass? :crazy:
Svar
9
· Visningar
2 210
Senast: Snurrfian
·
Äldre Tänkte nu ge mig in i Ebay-världen för att kunna köpa smink etc som inte går att få tag på här. Det som stoppat mig innan är att det...
Svar
14
· Visningar
2 742
Senast: em-pirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp