Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

R
Äldre Är det nån här som varit i Cadiz och vill dela med sig av sina bästa hotell- och restaurangtips? Vi kommer nog vara där några dagar i...
Svar
0
· Visningar
535
Senast: Raderad medlem 6459
·
Äldre Sitter och tittar efter en Sverige-weekend i höst och hade gärna åkt norröver men känner att jag inte har så bra koll så passar på att...
Svar
5
· Visningar
1 110
Senast: Kivina
·
Äldre Vilka här har sökt och vart? Vad har ni för meritvärde?
Svar
3
· Visningar
773
Senast: Barbabelle
·
Äldre Blev precis uppringt av Net1 som säger sig ha ett mobilt bredband som fungerar på landsbygden. Har ni någon erfarenhet av dem, bra som...
Svar
18
· Visningar
5 811
Senast: Miljah
·
Äldre En kompis ska på bröllop nästa vecka och fick hem en klänning som inte alls var vad hon väntat sig. Så hon behöver en ny snabbt, någon...
Svar
0
· Visningar
654
Senast: Mirre
·
Äldre Ni som kan de städerna, eller däromkring kan också fungera, typ Sigtuna, kanske kan tipsa om något intressant museum? Inte bara gamla...
Svar
3
· Visningar
689
Senast: lilstar
·
Äldre golit och många med golit inom RFML, Rikskförbundet för måltidernas likaberättigande kräver att man gör något åt matnormen. Varför skall...
Svar
14
· Visningar
1 309
Senast: Inte_Ung
·
Äldre Det finns ju ett gäng förnamn som inte godkänts av Skatteverket i Sverige - men jag undrar om någon vet hur det fungerar om någon...
Svar
19
· Visningar
3 982
Senast: hastflicka
·
Äldre Hej hej! Jag funderar på att gå en intensivkurs i två veckor för att ta körkort, i stockholmsområdet. Problemet är att det inte...
Svar
2
· Visningar
917
Senast: Berlioz
·
Äldre Vi köpte för några månader sedan en begagnad bil från en bilhandlare. När vi tittade på bilen frågade vi särskilt om AC:n fungerade...
2
Svar
22
· Visningar
5 442
Senast: domesticus
·
Äldre Hur vet man om saker som annonseras ut till försäljning är stöldgods? Själv har jag kvitton kvar på allt, som jag har sparat, fast inte...
Svar
1
· Visningar
833
Senast: Niceperson
·
Äldre Jag har en SE Experia Active som helst av allt vill vara en SE Experia Passive. Den har "dåligt med utrymme" och berättar att...
Svar
3
· Visningar
1 007
Senast: McFlurry
·
Äldre Jag duschar innan jag åker till jobbet, är jag hemma flera dagar så blir det vid behov, dvs inte alltid varje dag. Strumpor o trosor...
Svar
17
· Visningar
1 795
Äldre Jag ska ut och resa till hösten och vara borta ett halvt år. Jag har fått lov av min hyresvärd att hyra ut huset jag bor i så länge, men...
Svar
3
· Visningar
979
Senast: golit
·
Äldre Nej, jag har inte fått solsting, även om det nästan känns så... Jag fick reklammejl från ett av de ställen där jag har kundkort och...
2
Svar
21
· Visningar
2 450
Senast: nyttnick
·
Äldre På tal om att bredda sitt sociala nätverk... insåg just att det finns i alla fall en här på forumet som bor i samma stad som jag! :D...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
10 772
Senast: Atle
·
Äldre Visste inte riktigt om jag skulle lägga den här på hund eller inte, men moderator får flytta om det behövs.. Till saken. Bor en hund...
2
Svar
22
· Visningar
4 122
Senast: lady_vip
·
Äldre Ja egentligen vad är det som gör det så mycket värre än alla andra jobb där man gör nåt man egentligen inte vill mot pengar? Eller...
32 33 34
Svar
671
· Visningar
55 319
Senast: Korven
·
Äldre På semestern tänkte vi ta en tripp dit men vet inte alls vart vi ska bo. Det finns ju hur mycket som helst att välja på!Vi vill bo...
Svar
18
· Visningar
1 263
Senast: Hedinn
·
Äldre Vi ska på skidresa i mars 2013 och flyger till Venedig. Nu funderar vi på att besöka själva Venedig, men undrar hur det är på vintern...
Svar
5
· Visningar
1 002
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp