Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag är i akut behov av något sött! Tänkte därför göra någon form av hemmagjort godis, men jag vet inte vad jag ska göra med det jag har...
2
Svar
20
· Visningar
5 764
Senast: LindgrenV
·
Äldre Om en man slår sin höggravida flickvän så hårt i magen att bebisen dör antingen i magen eller som alldeles nyfödd, vad kan hans straff...
2
Svar
22
· Visningar
4 952
Senast: Mia_R
·
Äldre För mig är göken en vårfågel. Den hörs i maj och sedan tystnar den. På gården hade vi visserligen något år en gök vi kallade för...
Svar
2
· Visningar
703
Senast: athena
·
Äldre Jag fick prova att åka longboard igår. Jag var fasligt dålig och höll mig i stödperson hela tiden (jag var inte sådär värst sugen på att...
Svar
13
· Visningar
1 823
Senast: Pancakes
·
Äldre Jag har konstaterat att jag måste rensa ur mitt hem. Jag bor relativt litet (39 kvm) och har nog en hel del prylar och kläder. Jag måste...
Svar
9
· Visningar
3 498
Äldre Har släkt från Kalifornien här och de frågade mig om var de kunde åka för att handla "typiskt svenskt" (ex svenska klädesbutiker) och...
Svar
1
· Visningar
1 113
Senast: Moonshadow
·
Äldre Vad är "lämpligt" att önska sig i 50-års present? Jag fyller 50 om ett par veckor och håller för fullt på med att planera mitt...
Svar
18
· Visningar
8 427
Senast: lizzie
·
Äldre Så då sitter man här på midsommar och sin födelsedag med halsont med hosta och inse att det blir en hemmadag iallafall. Så tänkte...
Svar
10
· Visningar
1 435
Äldre Jag och pv har köpt sommarkort och tänker resa runt i Skåne så mkt vi hinner i sommar. Behöver massa tips på saker att se och göra...
Svar
16
· Visningar
1 267
Senast: WS6
·
Äldre bestämde sig för att lägga av lagom innan midsommar. Kuljul. Den kör igång, men ngn minut in i programmet, stänger den ner och visar...
Svar
5
· Visningar
1 143
Senast: skogaliten
·
Äldre Alltså, ursäkta om det är något helt klart och självklart. Men, jag är inte särskilt intresserad utav kläder eller galor eller ...
Svar
16
· Visningar
1 216
Senast: Amha
·
Äldre Är det någon på Buke som vet vad som krävs för att en människa ska sättas under förmyndare? Jag har nyligen lärt känna en person som...
Svar
9
· Visningar
1 516
Senast: Presto
·
Äldre Kolla faktarutan, jag hoppas att jag inte behöver skriva mer än så! :) Hela Hälsinglands artikel om våldtäkter
Svar
4
· Visningar
1 065
Senast: zassoo
·
Äldre En kvinnlig internetvän skrev precis på fejan "Det är antagligen enklare att förklara kvantumteorier än att förklara en kvinnas relation...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 214
Senast: Myrten
·
Äldre Hunden var extremt spak när jag hämtade honom i morse.
Svar
3
· Visningar
987
Senast: vallhund
·
R
Äldre Bra, dåligt? Värt? Åsikter?
2
Svar
32
· Visningar
4 415
Senast: Raderad medlem 6459
·
Äldre Vad ska ni ha på er på ert midsommarfirande imorgon? Min plan med vit klänning känns som jag ska omvärdera när det spås ösregna större...
2
Svar
20
· Visningar
3 661
Senast: Myzan87
·
Äldre De 2 tjejer som jag räknar som bästa vänner är tvillingar och vi kan kalla dem A + B. A har sedan december bott på annan ort en bra...
Svar
6
· Visningar
1 812
Senast: Pancakes
·
Äldre Har ni smakat den här? Är det jätteäckligt eller OK att shotta? Ska mest vara på "skoj" men vore såklart bättre om det inte smakade...
Svar
7
· Visningar
1 457
Senast: imzork
·
  • Låst
Äldre Dags för en ny tråd! :) Så, vad har ni köpt på sista tiden? Jag gick in på Intersport och skulle köpa en jacka, fanns en kvar i den...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
249 973
Senast: yodadog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp