Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Någon som har tråkigt som gillar att pyssla lite i photoshop? Har hittat en tapet jag är intresserad av, men jag vet inte om gult...
2
Svar
23
· Visningar
3 954
Senast: NotlikeI
·
Äldre Jag funderar på att sy ett par byxor av ett Viscosejersey-tyg. Byxorna ska vara i modell "knytbyxa" och i stl 42-44 Men hur mycket...
Svar
0
· Visningar
1 307
Senast: McFlurry
·
Äldre Brukar Du avge nyårslöfte/n? Vilket/vilka nyårslöften ger Du inför 2013? :D Jag brukar inte ge nyårslöften, för jag glömmer bara bort...
2
Svar
28
· Visningar
2 699
Äldre Vad innebär f-skattsedel - och kanske framför allt, vilka konsekvenser kan det få om man anlitar någon utan f-skattsedel? Man måste...
Svar
8
· Visningar
1 066
Senast: aprilmaj
·
  • Låst
Äldre I januari kommer lagen om tidelag och den stora fråga är hur retroaktiv den är, gäller den även döda djur? Människor har ju ett visst...
16 17 18
Svar
349
· Visningar
28 155
Senast: lulski
·
Äldre Musiken i den nyaste reklamem för Norrlands guld - vad är orginalet? Jag får för mig att den kommer från en film men kan inte komma på...
Svar
5
· Visningar
929
Senast: Bowman
·
  • Låst
Äldre Här med startar jag den 13:e OT-tråden!
98 99 100
Svar
1 984
· Visningar
54 547
Senast: Got2Be
·
Äldre Deltog tidigare i år som observatör på en årsstämma. Det hade stormat en tid runt en del beslut som skulle tas och en (?) deltagare...
Svar
6
· Visningar
1 156
Senast: Texaz
·
Äldre Jag har fått i uppdrag att göra köttbullar till midsommarbordet. Vi kommer vara runt 12 personer (3 är barn i åldrarna 4-12 år ). Jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
17 875
Äldre vad ska SD göra nu, förutom att skälla på budbärarna:D:D
2
Svar
21
· Visningar
2 834
Senast: DanTheMan
·
Äldre Jag har anslutit mig till Nix för mobiltelefoner. Men jag vet att man kan bli uppringd av försäljare ändå om man är registrerad hos Nix...
Svar
0
· Visningar
607
Senast: kopparberg
·
Äldre Jag har fått erbjudande om en gratis resa till Madrid (betalar hotell själv) i slutet på juni och det verkar ju dumt att säga nej :D...
2
Svar
21
· Visningar
3 453
Senast: Raderad medlem 6459
·
Äldre Ja, jag är glad. Jag är imponerad av mig själv. Idag är det en månad sedan jag tog första körlektionen och har idag avverkat körlektion...
Svar
7
· Visningar
1 025
Senast: Saigon
·
Äldre Är det inte standard att få en bekräftelse på att det man skickat in är mottaget när det handlar om viktiga ansökningar? Anledningen...
Svar
9
· Visningar
1 680
Senast: Saigon
·
Äldre Ja, vi lär väl vara några stycken här som väljer bort alkoholen ibland eller alltid. Min fråga till er är: vad dricker ni när "alla"...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 382
Senast: Blueberry
·
Äldre Jag köpte för ett tag sen en bil där det lovades att klimatanläggningen fungerade. Det var sambon som provkörde då jag hade fullt upp...
Svar
3
· Visningar
1 129
Senast: dee79
·
Äldre Hej, Shit, känner mig som världens sämsta kompis. Min kompis gifter sig om ett par veckor och möhippa har inte direkt varit på...
Svar
19
· Visningar
9 124
Senast: Centaur
·
Äldre Jag och pojkvännen har pratat om att åka iväg någonstans till hösten/vintern, men vet inte riktigt vart vi vill någonstans - så jag...
Svar
3
· Visningar
1 717
Senast: Anna
·
Äldre Vad har ni för merit poäng och vart har ni sökt?
Svar
0
· Visningar
610
Senast: Barbabelle
·
Äldre Jag har börjat äta allt mer ute märker jag. Dock så har jag dålig koll på stan och vill ständigt hitta nya ställen att söka mig till...
Svar
15
· Visningar
1 201

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Guldfasanerna
  • Resultat på HD-röntgen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp