Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag ska ut och segla över midsommar men vet inte vad jag ska ta med mig för kläder?! Varma trjöjor och strumpor vet jag, men vad behövs...
Svar
6
· Visningar
814
Senast: marytwice
·
Äldre kl ...men hallå....vart tog källkritiska buke vägen nu då :o ? Här slaktas en man som inte ens fått öppna sin egna mun rätt av ...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
8 434
Senast: Mia_R
·
Äldre I sommar ska jag fira min 50-årsdag med att hålla en sommarfest för mina vänner. Håller på och planerar för fullt :D. Jag har koll på...
Svar
8
· Visningar
1 383
Senast: lizzie
·
Äldre Har lite funderingar på att låta bygga en pool här på gården. Någon svar er som har gjort det och hur mycket fick ni betala? Hur lång...
Svar
7
· Visningar
1 062
Senast: Narcissa
·
Äldre Jag och min man håller på att sälja vårt hus, och kommer så snart det är sålt att lägga ett bud på ett annat hus som vi hittat och vill...
Svar
6
· Visningar
1 964
Senast: Anna_
·
Äldre Övervägde en stund om prefix för tråden borde vara Relationer, men jag tog faktiskt Övrigt. I rent hopp. Att det inte enbart har med...
5 6 7
Svar
137
· Visningar
12 078
Senast: Zeli
·
Äldre Vart i Nordstan köper man billiga iPhoneplånböcker? Behöver skydd till telefonjäveln...
Svar
4
· Visningar
758
Senast: doglover
·
Äldre Ni brukar ju vara otroliga på att kunna låtar, hörde en låt på NRJ imorse, lite mer partyaktig. De sjunger typ "the night is young...
Svar
4
· Visningar
1 828
Senast: feel
·
Äldre Har ni något bra recept? Åt världens godaste rödvinssås på en kryssning i helgen och jag vill göra detta på bästa möjliga sätt henma...
Svar
5
· Visningar
5 090
Senast: Derivata
·
Äldre På söndag åker vi till Gotland för några dagar. Vad bör man se och vad kan man hitta på för kul när man är där? Finns det några efarna...
Svar
15
· Visningar
4 139
Senast: Fishli
·
Äldre Den senaste tiden är det några som ringer på min mobil. Man låter två signaler gå fram sedan lägger man på. Varför då :banghead:. Det är...
Svar
13
· Visningar
1 614
Senast: ghost
·
Äldre Jag och en kompis vill nu i vinter åka på utlandsresa i 2v. Men vart kan man åka? Alternativ till Thailand och Bali? Vi vill ligga i...
Svar
3
· Visningar
861
Senast: JeayL
·
Äldre Vi ska lägga om taket på vårt hus. Tänker lägga plåttak och först ringde vi till tre olika plåtslagarfirmor för offerter. Ingen av...
Svar
1
· Visningar
877
Senast: jennis
·
Äldre Nytt nick så att överraskningen inte förstörs ;) Har varit tillsammans med en kille i några månader nu och det börjar bli dags för...
Svar
9
· Visningar
1 021
Senast: Raderad medlem 6459
·
Äldre Vi ska besöka Åbo och Muminlandet som finns där, bilar från Norrbotten så vi kör i princip genom hela Finland. Reser med 2årigt barn...
Svar
3
· Visningar
883
Senast: frej
·
Äldre Jag hittade en jättebra tröja som jag vill köpa till en kompis men jag hittar bara utländska sidor att köpa ifrån. Nån som känner igen...
Svar
0
· Visningar
643
Senast: PrittePuff
·
Äldre Annons: Försvarslöst neutralt land utan förpliktande allianser söker ockupant med mångårig vana. Kan övertas med minimal militär insats...
Svar
1
· Visningar
794
Senast: Hermelin
·
Äldre Är på väg in till stan och tänkte att det kunde vara kul och träffa nån härifrån :)
Svar
0
· Visningar
587
Senast: Mirre
·
Äldre Nu har jag och tjejjpolaren bokat en vecka på Malta, nåt som heter S:t Pauls Bay! Men jag har ingen riktigt uppfattning om Malta eller...
Svar
8
· Visningar
1 075
Senast: Murray
·
Äldre Ni som har det nya sopsorteringssystemen med 2 4fackstunnor istället för de vanliga (är väl i skåne det gäller?), hur tycker ni det...
Svar
6
· Visningar
1 397
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vinterföräldrar 23/24
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Gråter du?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp