Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer För första gången i mitt liv gav jag mig ett nyårslöfte... eller två. Gå ner i vikt och se för bövelen till att åtminstone dejta under...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 807
Senast: Similitude
·
Hemmet Vad kan det finnas för anledning till att det ekar i ett hörn av ett pyttelitet rum, trots att rummet är fullbelamrat med möbler...
Svar
1
· Visningar
785
Senast: Youma
·
Skola & Jobb Jag ska opponera på annans arbete. Universitetet ger inte mer info än att det ska ta 45 minuter och man inte ska gnälla på grammatik...
2
Svar
21
· Visningar
7 199
Senast: Ginne
·
Kropp & Själ Hjälp Buke! Jag skulle vilja ha ett aktivitetsarmband med pulsmätare samt stegräknare. Dock vill jag ha ett som jag inte behöver koppla...
2
Svar
23
· Visningar
1 871
Senast: Zinfernia
·
Skola & Jobb Hej! Jag planerar att söka till veterinärprogrammet på SLU till nästa höst. Det är mitt drömyrke och alltså någonting som jag verkligen...
Svar
5
· Visningar
1 855
Senast: hagel
·
Fritid Igår slutade plötsligt Storytel att funka för mig. När jag läser en serie och ska gå vidare till nästa bok så får jag bara upp en vit...
Svar
0
· Visningar
456
Senast: Trissa
·
Tjatter Hej:) finns det vissa här inne som är sugna att dra ihop en buketräff i Skåne :)?
Svar
0
· Visningar
327
Senast: honeynr1
·
Kropp & Själ Någon av er därute som har rosacea eller bara ytliga blodkärl, röd hy? Har länge lidit av detta mer eller mindre och har fått hjälm med...
Svar
9
· Visningar
1 414
Senast: illernettan
·
Äldre Äntligen en ny säsong av prisonbreak! Dock kommer den ju inte går försen kl 22 och då har jag somnat :/ Någon som vet om den kommer att...
Svar
3
· Visningar
280
Senast: silverblom
·
Kropp & Själ Jag ska välja nya glasögon. Men jag kan inte välja. Så vad gör man? Jo, frågar allsmäktige Buke förstås. Den ena bågen är relativt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
4 209
Senast: Look
·
Skola & Jobb För att inte trådkapa @Ramona s tråd startar jag en egen och hoppas att någon har erfarenhet av mitt dilemma och kan hjälpa mig. Jag...
Svar
16
· Visningar
1 770
Senast: lizan
·
Äldre Jag råkade höra en låt på radion ikväll som inte är ny för fem öre men i mitt huvud blandas den ihop med Lionel Richie- Hello vilket gör...
Svar
2
· Visningar
428
Senast: _Elly_
·
Äldre Jag har en kollega i USA och vi brukar skämta med varandra då vi genomlidit en "hysteriskt stressad" vecka :banghead: så ska vi bjuda...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 044
Senast: hastflicka
·
Äldre Hejsan har nu insett mitt misstag och jag lovar och ni har mitt ord komemr att vara mycket försiktigare nu och läsa genom alla inlägg...
Svar
3
· Visningar
772
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ Jag har funderat på en sak. Idag när det är 1 april lurar vi varandra och under dymmelonsdagen skriver vi lappar som vi sätter på...
Svar
13
· Visningar
1 847
Senast: Skorpion76
·
Äldre Efter att ha fått en del reprimander i min förra (och första) tråd om handlingar i serier så skriver jag därför inte något om själva...
Svar
4
· Visningar
542
Senast: Rie
·
R
Kropp & Själ Nån som vet?
Svar
6
· Visningar
1 080
Senast: Raderad medlem 6459
·
Kropp & Själ Det här är en tråd för oss med psykiska problem/diagnoser av alla olika slag. Här kan vi stötta varandra eller bara finnas för varandra...
24 25 26
Svar
517
· Visningar
46 131
Senast: Maoam
·
Kropp & Själ Jag har ringat in två ringar i huden (mig). blir lite orolig av dessa, kan någon kunnig lugna mig så är jag tacksam.
2
Svar
21
· Visningar
1 650
Senast: svea
·
Fritid Jag behöver köpa två nya däck till bilen, men det uppstod ett dilemma angående däckstorleken. Enligt bilens uppgifter ska storleken vara...
2
Svar
22
· Visningar
1 434

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp