Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Hej Är det någon som vet vad siffrorna står för när det gäller t.ex. Boeing 737?
Svar
1
· Visningar
412
Senast: Inglorion
·
Kropp & Själ God kväll Buke, jag lider av PMDS. :wtf: 10-14 dagar av månaden går åt till att försöka hålla mig ovanför vattenytan. Jag blir väldigt...
2
Svar
32
· Visningar
9 293
Äldre Jag ska på en liten fest på lördag och känner mig inte så sugen på att dricka alkohol. Till vardags dricker jag 95% vatten och 5% te och...
2
Svar
29
· Visningar
2 140
Senast: Lion
·
Relationer Jag tror vi alla är "överens" någonstans om att tänker man på att det är dags att lämna sambon så är det dags. Jag tycker inte om att...
Svar
14
· Visningar
1 458
Senast: clusia
·
Kropp & Själ Nu har det kommit larm från Livsmedelsverket om att palmolja är potentiellt cancerframkallande. Själv har jag undvikit det av miljöskäl...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
5 578
Senast: Niyama
·
IT & mobiler Blir jpg-filer större när man kopierar dem? När jag skulle rensa bort dupletter från datorn och jämförde informationen för några bilder...
Svar
3
· Visningar
440
Senast: Anders
·
Hemmet Jag vill ha ett litet smyckeskrin som rymmer mina smycken. Jag har inte särskilt många men mina smyckesskrin är från när jag var barn...
Svar
1
· Visningar
393
Äldre Då huset vi har köpt är i princip obelånat så kommer vi att behöva köpa pantbrev på knappt 2,8 milj. Det kostar ju som bekant pengar. Vi...
2
Svar
24
· Visningar
1 607
Senast: Calazirya
·
Äldre Fick en helg i London med syrran i julklapp och på fredag är det dags :) har aldrig varit där och vet inte riktigt vad jag vill se. Vi...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 274
Senast: sjoberga
·
Äldre Jag identifierat ett irritationsmoment i livet: Ostförpackningar. Den ost jag köper kommer i en enkel "plastficka". Problemet är att...
2 3
Svar
46
· Visningar
8 222
Senast: purity_666
·
Kropp & Själ Jahopp. Vi kör väl igen då. :D *** Bukes bästa tränings-, kost-, pepp- och välmåendetråd rullar vidare! Gamla och nya medlemmar är...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
74 148
Senast: Mineur
·
Skola & Jobb Vi har en situation på jobb just nu och det är väl allmänt missnöje. Igår kommer det fram att en väldigt kompetent medarbetare sagt upp...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
10 296
Kropp & Själ Här kvittrar fåglar, solen lyser starkt och tussilago spricker upp ur marken. Å vad händer med mig? Jo, jag förvandlas till en ljusskygg...
Svar
4
· Visningar
651
Senast: athena
·
Äldre Såhär är det. Jag och min make firar 10 år som gifta om lite mer än en månad och det är något som vi vill fira lite finare då vi gifte...
2
Svar
24
· Visningar
3 439
Senast: MM
·
Skola & Jobb Jag har i dagsläget ett legitimationsyrke inom vården. Jag har arbetat med detta i drygt tio år men funderar allvarligt på att göra...
Svar
11
· Visningar
746
Senast: Balahé
·
Skola & Jobb Är det någon här som har kunskap om eller erfarenhet av en sådan tjänst? Vilka fördelar och nackdelar såg du? Vad ligger ingångslönen...
2
Svar
27
· Visningar
2 031
Senast: mandalaki
·
Äldre Vad har ni för reklamer som ni stör er på? Just nu stör jag ihjäl mig på: Shpock - tjejen i reklamen säger det konstiga ordet flera...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 250
Senast: IzeUnicorn
·
Äldre Ber om ursäkt på förhand för dum fråga! Många elbolag erbjuder ju idag att man kan välja hur man vill att ens el ska vara producerad...
Svar
2
· Visningar
487
Senast: Idas
·
Skola & Jobb Är antagen till den utbildningen och börjar läsa nu 25/8. Finns det någon bukefalist som redan läst, läser eller ska börja läsa den...
Svar
2
· Visningar
1 334
Senast: Ida2
·
Skola & Jobb vad har ni för heltidslön? Och hur länge har ni jobbat?
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 665
Senast: Lavine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp