Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet När man var liten ville man ju bara ha leksaker till födelsedagspresent och julklapp. Och jag trodde inte på folk när de sa att man bara...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
17 062
Senast: Mia_R
·
Äldre Är det någon som vet om det går att ångra ett skickat meddelande på WhatsApp? Alltså ett som har levererats till men ännu inte lästs av...
Svar
3
· Visningar
2 198
Senast: Sleepan
·
Kropp & Själ Min sambo hävdar nitiskt att det är farligt med ex hallon och blåbär som inte är svenska. När jag googlar hittar jag rekommendationer på...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
13 947
Senast: mandalaki
·
Äldre Ja, som rubriken lyder. Vad är den bästa presenten ni någonsin fått?
2 3
Svar
55
· Visningar
4 428
Senast: Kilauea
·
Äldre Har en Tassimo kaffemaskin. Den röda lampan började lysa. Köpte då någon kapsel som skulle göra rent maskinen. Men... Lampan vägrar...
Svar
3
· Visningar
872
Senast: åke
·
Kropp & Själ Lite äckelvarning på tråden, men hur fasen "håller man inne" stolpiller? Jag har fått Voltaren som suppositorium istället för vanliga...
Svar
12
· Visningar
16 728
Senast: ainasoja
·
Skola & Jobb Jag har ett arbete jag trivs med på en bra arbetsplats med bra kollegor. Dock känner jag att jag vill utvecklas och gå vidare inom...
Svar
3
· Visningar
763
Senast: Mirtai
·
Skola & Jobb Är så himla less och besviken på min chef och arbetsplats. Fredags förra veckan skickade jag en förfrågan till min ledighet om det fanns...
2
Svar
39
· Visningar
4 990
Senast: mumin
·
IT & mobiler Jag söker efter ett galleri för några bilder på nätet, som jag kan ladda upp och sedan lösenordsskydda. Det handlar om rätt "otäcka"...
Svar
17
· Visningar
1 074
Senast: Stereo
·
Fritid Nu helt plötsligt dyker "viktiga diskussioner" upp i en flik. Om jag skrivit i en tråd och får svar så dyker det upp som en liten ruta...
Svar
5
· Visningar
712
Senast: Migo
·
Kropp & Själ Jag äter själv vitlök någon gång i veckan. Senast igår kväll och fick kommentar idag att jag luktar vitlök. Jag åt förhållandevis lite...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
11 102
Senast: purity_666
·
Äldre En fundering som dök upp så här på kvällskvisten. Jag har alltid haft 90 cm bred säng (bor litet) men minns bara två tillfällen, under...
2
Svar
20
· Visningar
8 992
Senast: Bison
·
Äldre Hur många skulle vara intresserade av att ha en liten buke träff på TGI Fridays i Kungsträdgården den 22/4? Jag tänkte om vi blir ett...
Svar
1
· Visningar
498
Senast: vallhund
·
Tjatter Gör en ctrl-dump så här: Gold Pethead
5 6 7
Svar
135
· Visningar
7 798
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ De här kranierna finns i ett av benhusen hos munkarna på Mount Athos i Grekland (bild från tv-n). Hur kan det komma sig att skallen...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 685
Senast: Dentaku
·
Äldre Jag har i studiesyfte under ett antal helger under vintern kokat palt med min mor. Dessa anteckningar är slutresultatet av dessa...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 317
Äldre Jag är sugen på att köpa en ny cykel, men vet ingenting om cyklar, hur mycket en hyfsat bra kostar osv. Hjälp? :D Jag har i dagsläget...
Svar
3
· Visningar
606
Senast: aiquen
·
Äldre Jag har börjat komma igång med löpningen igen. Och jag behöver ett par nya hörlurar! Gärna sladdlösa. Vad har ni?
Svar
10
· Visningar
678
Senast: pepp
·
Kropp & Själ En fråga till er som är något så när kunniga inom sjukdomar. Jag jagar läkare som en dåre men får ingen tid till någon, så därför vänder...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 243
Senast: Korven
·
IT & mobiler Jag blir totalt vansinnig, jag får inte rätt på det. Word-dokument som ska till .pdf. Spelar i o f s ingen roll om jag skickar till...
Svar
4
· Visningar
652
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp