Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Någon som testat Wonderbrow till sina ögonbryn? Blev ni nöjda med resultatet?
Svar
0
· Visningar
340
Senast: Minett
·
Kropp & Själ Igår när jag reste mig efter att ha suttit på huk small det till i mitt knä. Det kändes som det höll på att låsa sig när jag reste på...
Svar
12
· Visningar
1 691
Senast: Piek
·
  • Låst
Kropp & Själ Det är väl dags att starta en ny tråd, den förra är ju över 2000 inlägg. Jag fixade mat åt chefen igår (är vid fältkontoret i...
98 99 100
Svar
1 998
· Visningar
95 145
Senast: ullo
·
Kropp & Själ Jag gillar att träna. Men behöver ett mål. Det går inte bara gå till gymmet utan jag behöver ett mål, en utmaning och träna inför. Tex...
Svar
17
· Visningar
886
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Terrorismdebatt överallt, förstås - men vill man stanna upp och reflektera över den mänskliga vinkeln så är twitterkontot @ParisVictims...
Svar
7
· Visningar
796
Senast: Dentaku
·
Kropp & Själ Jag väljer att vara anonym här då jag skäms över min situation. Det är så att jag inte kan ha sex det har inte gått när jag försökt och...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 977
Senast: hippofil
·
Kropp & Själ Ja - så inser jag att jag "behöver/vill" byta parfym.. har använt samma sorter i ÅRATAL :nailbiting: Vill ändå inte byta inriktning men...
Svar
7
· Visningar
708
Senast: Capel
·
Kropp & Själ Vad fasiken kan man lindra det med? Kommer jag dö? Jävla smärta i magsäcken inatt, åkte till jobbet - blev sämre (svårt att utföra...
Svar
16
· Visningar
4 834
Kropp & Själ Varför får man det? Eller man ska jag väl inte skriva, jag får det men det är såklart olika för alla. Men vad kan det bero på? Är ju...
Svar
6
· Visningar
2 288
Senast: Twihard
·
R
Kropp & Själ Är det nån här på Buke som har vandrat där och kan berätta lite om hur det var? Jag har ett tag varit sugen på att vandra den norra...
Svar
0
· Visningar
321
Senast: Raderad medlem 6459
·
Kropp & Själ Med inspiration från ett tv-program igår som handlade om hur mycket pengar man lägger ner på sitt utseende. Hur mycket lägger ni ned...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
7 199
Senast: WS6
·
Kropp & Själ Sista tråden jag någonsin trodde att jag skulle posta men here goes.. Allt började väl i våras, typ maj, skulle jag tippa på. Började...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 064
Senast: sandra87_
·
Kropp & Själ Vet någon detta? Eller har källor åt något håll på det?
4 5 6
Svar
103
· Visningar
7 797
Senast: Ullmerkott
·
Kropp & Själ Jag har ju mått lite sisådär ett längre tag, med några djupare svackor där allt känns värdelöst, och jag känner mig bara ensam och...
Svar
2
· Visningar
681
Senast: anhe
·
Kropp & Själ Utan att gå in på för mycket detaljer här, om någon (typ jag) har så lätt att få prestationsångest att det påverkar allt i livet, precis...
2
Svar
20
· Visningar
3 032
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Har en tid tillbaka mått skräp!!! Är ständigt trött, skulle kunna sova dygnet runt känns det som... Jobbar inte ens halvtid, men efter...
2
Svar
33
· Visningar
2 042
Senast: tanten
·
Kropp & Själ @strawberrysylt kom med den goda iden att vi behövde en makeovertråd här :) Så lägg in bilder på er själva för tips och råd om allt...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
9 670
Senast: WS6
·
Kropp & Själ Nu är jag helt lost! Mamma har problem med en höft, hon har skickats hit och dit mellan läkare, röntgen, sjukgymnaster osv i... snart...
Svar
15
· Visningar
1 022
Senast: CillaW
·
Kropp & Själ Nä, det känns inte roligt just nu. Den utdragna och hopplösa (pga hans humör) separationen från 52an sitter i och har sugit ur musten ur...
Svar
3
· Visningar
420
Senast: Squie
·
Kropp & Själ en tråd för alla kul-maxister. Vad har en blå micro att göra med Åkessons Jihad-skägg? Hur blev 2+2 flera tusen miljarder och i vilken...
Svar
1
· Visningar
445

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp