Bukefalos 28 år!

Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn För att inte kapa och förstöra tjejens tråd med "bebisångest" skrev jag en egen och vill säga att jag känner precis som hon! skillnaden...
Svar
19
· Visningar
1 320
Senast: Curly
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har en fundering. På många magar har jag sett en lodrätt pigmentförändring i form av ett sträck. Hur kommer det sig att den...
2
Svar
26
· Visningar
3 266
Senast: cirkus
·
Övr. Barn I besparingstider har tidig hemgång efter förlossning blivit allt mer intressant. Detta skall tydligen vara en ypperlig besparingsmetod...
2
Svar
22
· Visningar
2 146
Senast: mino
·
Övr. Barn Har blivit lite :confused: när bl.a min farmor kläcker ur sig "Ja, nu har ni ju blivit en RIKTIG familj!" Vadå riktigt familj ? Det...
Svar
12
· Visningar
1 215
Senast: Rina
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har ju varit en del på en skola där det går rätt många barn som har det rätt "torftigt" hemma, både när det gäller ekonomi och...
Svar
1
· Visningar
817
Senast: mino
·
R
Övr. Barn Jag känner mig lite förvirrad och behöver råd från lite sansade människor. Våra grannar har barn som inte är särskilt gamla, de...
2
Svar
26
· Visningar
5 321
Senast: Niyama
·
  • Låst
Övr. Barn Jag ska hålla en 10 minuters inofmrations redovisning till denna person: "Vad ska han köpa och vad behöver han hjälp med: "Min fru...
Svar
9
· Visningar
1 279
Senast: Luff
·
C
Övr. Barn Vill veta hur en "normal" 4-årig (tjej) "är"! Berätta allt ni vet! Motoriskt, verbalt, fysiskt...rubbet! Hur långt kommen med att kunna...
Svar
6
· Visningar
2 873
Senast: anhe
·
Övr. Barn Jag och min sambo har snart bott tillsammans i ett år. Han har en dotter på snart 3 år som är med oss varannan vecka. Jag studerar...
Svar
1
· Visningar
1 570
Senast: klockmalva
·
  • Låst
Övr. Barn Min pojke är snart 9 år och går i 3:klass.Stora grabben ju;) Nu är det så att han har massor med kompisa i skolan,är populär och så...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
9 537
Senast: calaisa
·
Övr. Barn Jag funderar en del på det här med ungdomars ekonomi, så jag tänkte göra en liten buke-undersökning. Hur mycket får era tonåringar per...
2
Svar
28
· Visningar
2 838
Senast: mirona
·
Övr. Barn gissa hur chockad jag blev över den frågan - och stolt!!:love: (ni som träffat min son vet ju hur knepig han är med maten) det började...
Svar
2
· Visningar
843
Senast: emma74
·
Övr. Barn När jag var liten hade vi en clown med skosnören, knappar osv på där man kunde lära sig att knyta skor och sådant. Skulle vilja ha tag...
Svar
2
· Visningar
1 011
Senast: Mirre
·
G
  • Låst
Övr. Barn Jag bär min son mycket i en bärsjal på magen. Han sitter ganska inlindad i tyg och bara benen sticker ut nedåt och sen huvudet mitt...
Svar
4
· Visningar
1 072
Senast: Jillybean
·
  • Låst
Övr. Barn Hur ofta ska man säga så till barn? Jag hörde det i Radiodagboken i P 1 häromdan. Dagboken var gjord av en ensamstående pappa med...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 064
Senast: Xeline
·
Övr. Barn Snart är det dags för en ny fas i föräldralivet igen. Äldsta barnet börjar skolan i höst! Vi har bestämt oss för en friskola med...
Svar
14
· Visningar
1 616
Senast: zesel
·
  • Låst
Övr. Barn Några som har sånna? Min moster fick en liten tös i december.. hon va läpp- och gomspalt. Men hur söt kan man inte vara ändå...
Svar
9
· Visningar
3 056
Senast: morzan
·
Övr. Barn Maja är nästan 4 mån nu och det märks på mig att hon äter mer o mer... Jag tappade alla grav.-kilona direkt(18 st) har sedan dess stått...
Svar
5
· Visningar
921
Senast: esprit
·
  • Låst
Övr. Barn Jag är i slutet av min lärarutbildning och arbetar fortfarande då och då i förskolan. Om jag jämför med min egen skoltid så tycker jag...
Svar
16
· Visningar
1 168
Senast: MisterLillen
·
Övr. Barn Min son går i första klass och har lite problem med att klara av skolan och de "krav" som ställs på honom därför har nu frågan om att...
Svar
11
· Visningar
3 452
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp