Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

M
Bukefalos Jag har lite bilder på en häst som står inte alltför långt bort från där jag bor, har dock inte sett den på länge. Den var inte i så bra...
Svar
6
· Visningar
913
Senast: Madeleine Nilsson
·
K
  • Låst
Bukefalos Ibland när man läser trådar finns de folk som har skrivit ett inlägg men istället för ett användarnamn står de antingen GÄST eller...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
4 864
Senast: reykurboy
·
V
Bukefalos Hur tar man bort en tråd som man har skapat och vill ta bort genast!! Någon?? :confused:
Svar
7
· Visningar
923
Senast: Sarasara
·
  • Låst
Bukefalos VILL SOM SÅ MÅNGA ANDRA HA ETT FORUM FÖR RIDTRAVARE O DISKUTERA TRAVARE UTAN ATT ANNAT FOLK STÖR SIG PÅ ALLA "SOM DOM KALLAR DET"...
2
Svar
33
· Visningar
3 213
Senast: Mynta2
·
Bukefalos *Ingen aning om tråden ska ligga här* :confused: MEN saken är denna, de flesta har väl inte undgått att märka folk inte fattar vart...
2
Svar
20
· Visningar
1 486
Senast: Mynta2
·
Bukefalos vet nån här hur man ändrar sin fakta?? :crazy: Eller det går kanske inte :(
Svar
4
· Visningar
918
K
Bukefalos Hur tar man bort sitt medlemskap på bukefalos?
Svar
2
· Visningar
947
Senast: Panter
·
Bukefalos En av mina trådar har blivit borttagen (åtminstone kan jag inte hitta den). Det är väl helt ok, om det nu är så att den bröt mot någon...
Svar
11
· Visningar
1 016
Senast: BeastieBabe
·
P
Bukefalos Jag blir inte utloggad varje gång jag trycker på logga ut! Går jag in på bukefalos.com igen så bil jag inlogagd automatiskt! Hur får jag...
Svar
3
· Visningar
864
Bukefalos och nu tycks jag inte få in folks pm längre?!? Hur kan det komma sig? Jag har totalt 89 meddelanden. Skapade en ny mapp där jag sparade...
Svar
8
· Visningar
755
Senast: Ragatan
·
A
Bukefalos hur deletar man sitt användar konto?
Svar
8
· Visningar
1 258
Senast: Lejonflickan
·
Bukefalos om ni går in på eran (eller nån annans, vem som helst) profil så står det ett ord där.. och jag har INGEN aning om var det är för något...
Svar
10
· Visningar
1 130
Senast: Prosit
·
Bukefalos Hur gör jag om jag vi spalta upp det jag ska citera och svara på det argument för argument?? Alltså, typ varannat stycke är citerat...
Svar
3
· Visningar
941
Senast: Prosit
·
T
  • Låst
Bukefalos Hur får man en presentationsbild? :confused:
Svar
2
· Visningar
705
Senast: Ragatan
·
S
Bukefalos finns inte den kvar här eller? eller vart hittar jag foderhästar och sådär på bukefalos?
Svar
2
· Visningar
676
Senast: sucka
·
R
Bukefalos Varför lyser inte den gröna lampan på en del? Jag vet att den är till för att man ska se vilka som är inne, men för vissa användare är...
2
Svar
28
· Visningar
2 298
Senast: shady
·
D
Bukefalos Min förb*nnade katt har en tendens att vara extremt kelen när jag sitter vid datorn och idag resulterade detta i att hon satte arslet på...
Svar
3
· Visningar
753
Senast: Enya
·
S
Bukefalos Kan man radera sina tidigare inlägg? :banana:
Svar
3
· Visningar
850
Senast: superanna555
·
O
Bukefalos Jag har valt att inte längre få epost när det händer nyheter i trådar jag prenumerarar på. Jag har ändrat inställningar men mailen bara...
Svar
3
· Visningar
706
Senast: Gunnar
·
N
  • Låst
Bukefalos Det vill sig inte! Jag försöker, försöker och återigen försöker att ladda upp men det går inte! Antingen är det för stort (?) eller så...
Svar
4
· Visningar
809
Senast: mysko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp