Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Raderat! Insåg att jag inte tittat tillräckligt noga. Är det så att den som rider med minst fel vinner, och om flera ekipage har samma...
Svar
1
· Visningar
666
Senast: Speedway
·
Western Hej! Jag heter Emi, är 20 år och har ridit hela livet. Har utbildats i många grenar inom ridning och hästsport men vill nu gå in 100%...
Svar
3
· Visningar
1 165
Senast: Luxi
·
Körning Moderator får flytta tråden om den hamnat fel. Jag har en gammal korgsläde som vi har haft mycket skoj med genom åren. Nu behöver den...
Svar
0
· Visningar
723
Senast: smedsussie
·
Dressyr Har lite delade meningar här hemma ang huruvida det är ok att en vuxen hoppar upp på en b-ponny för att hjälpa den lilla ryttaren någon...
2
Svar
32
· Visningar
4 366
Senast: caballus
·
Dressyr Jag undrar precis som rubriken frågar: Vad fokuserar du på under vinterträningen med din häst? Själv kommer jag att jobba otroligt...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 053
Hoppning Någon som tittar på finalen just nu? Jag missade tyvärr första omgången och är lite nyfiken på vad som hände med Henrik Von Eckermann...
Svar
15
· Visningar
1 064
Senast: zassoo
·
Fälttävlan Dags att köpa ny. 3-punkt eller 5-punkt? För- och nackdelar? Jag använder den endast i terrängen. Tänker själv att 5-punkt kanske...
Svar
4
· Visningar
1 554
Senast: Buck
·
Tävling Funderar bara på om det är såhär det brukar gå till? Jag var anmäld till en tävling, men hade inte pengar på tdb, så jag stod inte med i...
Svar
17
· Visningar
2 384
Senast: Kallebus
·
Hoppning Om man är 13 år och inte har ett eget grönt kort kan man då tävla på målsan/myndigs kort? Eller är man för gammal för det?
Svar
2
· Visningar
665
Senast: Kiwifrukt
·
Western Nytt år och ny tråd. Tycker jag allt att vi ska försöka få lite liv här inne på western ;) Ai-chan fick idag prova alla sina träns :p
10 11 12
Svar
226
· Visningar
27 398
Senast: aleksis
·
Islandshäst Letar sadel till min häst. Han har kort, lätt svängd rygg. Överbyggd där bak. Funderar på en bomlös då han endast är 5år och kommer att...
Svar
1
· Visningar
1 875
Senast: Askur
·
Islandshäst Jag tänkte titta hur det ser ut med tävlingar i närheten av där jag bor till våren, men ser att det inte finns några sådana än på SIFs...
Svar
4
· Visningar
631
Senast: engill
·
Distans Räknas Sprenger Bow Balance som säkerhetsstigbyglar inom distansritten?
Svar
0
· Visningar
751
Senast: Jen84
·
Dressyr Skulle behöva hjälpa med att tolka de nya reglerna i TR. Är det fortfarande tillåtet att tävla ponny bland storhästar utan att klassa om...
Svar
8
· Visningar
1 373
Senast: Vira
·
Distans Jag är i chock! I natt drömde jag att jag red distansritt igen och när jag vaknade kände jag verkligen hur mycket jag saknade att tävla...
Svar
7
· Visningar
2 039
Senast: Liten
·
Trav Hej :) Är det någon som har erfarenhet av skada i kotsenskidan och kan berätta mer?
Svar
2
· Visningar
2 106
Senast: jany
·
Western Jag måste vara av pygmelängd, men i mina båda westernsadlar är fendrarna så långa att jag inte känner att jag sitter riktigt bra. Jag...
Svar
9
· Visningar
3 932
Senast: nordtravare
·
Dressyr Som rubriken lyder, vilka tips, trix och knåp använder du dig av i olika pressade situationer? :) När du ska in på tävlingsbanan, sitta...
Svar
10
· Visningar
1 912
Senast: Amanda_F
·
Fälttävlan Hejsan allihop! Jag tycker att fälttävlan verkar som en väldigt rolig sport, speciellt eftersom att min ponny älskar det. Skulle gärna...
Svar
2
· Visningar
985
Senast: Louiisee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp