Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

P
Hästmänniskan denna frågan har säkert varit uppe ett antal ggr, men jag har HÖRT att det behövs ca 1 hektar mark per häst, men gäller det bara för...
Svar
11
· Visningar
1 636
Senast: Britta68
·
Svar
0
· Visningar
73
Hästmänniskan Funderar på att söka denna men det har ju inte alls med min utbildning att göra. Tror ni jag har någon nytta av den? ;) Hästens...
2
Svar
39
· Visningar
2 530
Senast: Whiskey
·
Hästmänniskan Jag har problem med ryggen sen länge och har tidigare haft lite känningar (förmodligen)från ischiasnerven. Men det var bra länge sedan...
Svar
8
· Visningar
6 044
Senast: Tussilago
·
W
Hästmänniskan Borde vara här den hör hemma :) Kan två små skettisar på ca 80 cm dela en 3x3 box? :)
Svar
6
· Visningar
880
Senast: Matinee
·
Hästmänniskan Jag sådde in en vall för två år sedan. Förra sommaren tog jag ensilage och jag ska göra det i år igen. Behöver vallen vältas eller...
2
Svar
22
· Visningar
6 218
Senast: Nafayette
·
Hästmänniskan Vad kan det kosta i månaden att ha lastbil (för B-kort)? :confused: Vi har alltså redan en så inköpspriser är inte intressant, men...
Svar
6
· Visningar
1 744
Senast: Kratus
·
Gnägg Amazing Graze 2 dagar. E. Frienship
Svar
0
· Visningar
160
Amy
Gnägg Evitas föl Amazing Graze e. Friendship 2 dagar gammal
Svar
0
· Visningar
120
Hästmänniskan Har de senaste veckorna mailat flitigt med en säljare i Danmark av en unghingst som vi varit väldigt intresserad av. Säljaren har...
Svar
13
· Visningar
2 339
Senast: Girasol
·
T
Hästmänniskan Hej! Jag är ny här och går i hästköpartankar och räknar o räknar på vad som kostar. Jag är orolig att jag missat nåt...:crazy...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 839
Senast: linnsan
·
Hästmänniskan På onsdag blir jag av med gipset :banana: på min stackars brutna fot, efter 6 veckor och två operationer. Frågan är nu vad man bör, och...
Svar
7
· Visningar
1 230
Senast: AnnaPaanna
·
Hästmänniskan Just nu går min häst ensam längst bort i en hage med så gott som bara lera, och jag måste passera två öppningar med tre handtag på varje...
Svar
17
· Visningar
1 214
Senast: Megs
·
Hästmänniskan Nu behöver jag lite hjälp från er kloka bukefalister :bow: om jag säljer en häst som är bes ua, hästen har inte gått så mkt det sista...
Svar
19
· Visningar
1 275
Senast: mizz
·
K
Hästmänniskan Jag är intresserad av att höra hur andra har lyckats kombinera barn och häst. Jag är gravid i 4e månaden och får höra många olika...
Svar
13
· Visningar
4 427
Senast: pulkaskurk
·
M
Hästmänniskan Hejsvejs! Jag är alldeles ny på det här forumet och tänkte att jag skulle försöka få hjälp med en fråga. Det är så att vi börjar bli...
Svar
5
· Visningar
1 116
Senast: mul
·
Hästmänniskan Ville bara kolla runt lite.. Vad använder ni för fröblandning till era vallar? AM
Svar
1
· Visningar
773
Svar
0
· Visningar
142
Senast: Ämelie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp