Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Hundavel & Ras Hejsan! Är det någon här som har en hund som är blandning Leonberger och schäfer. Jag har själv en underbar tik på 2 år, skulle vara...
Svar
16
· Visningar
6 486
Senast: angiepangie
·
Hundavel & Ras Nu tror jag att jag har bestämt mig, men man vet ju aldrig vad som händer då jag inte kommer att skaffa hund åtminstone de närmaste ett...
2 3
Svar
49
· Visningar
10 472
Senast: Torktumlare
·
  • Låst
Hundavel & Ras Tänkte höra hur många här på bukefalos som har vinthundar? Vad tycker ni andra om vinthundar? Själv älskar jag vinthundar! Alla typer...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
124 559
Senast: lillebill
·
Hundavel & Ras vilken är er favorit ras? varför? skicka gjärna med bilder!:bump:
2 3
Svar
54
· Visningar
12 623
Senast: cämela
·
P
Hundavel & Ras Jag vill inte ha en lång diskussion ifall att är fel eller inte att föda upp blandisar, men jag vill gärna veta vad ni tycker om dessa...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
17 911
Senast: gadriel
·
Hundavel & Ras Nån här som har en dalmatiner? har träffat flera och förutom att de är så vackra så var de väldigt trevliga. Dock hör man väldigt...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 778
Senast: isafore
·
Hundavel & Ras Så, nu får ni bestämma vilken ras jag ska ha när det blir aktuellt med hund igen. Vi är 2 vuxna o 2 småkillar, 5 o 7 år. Barnen är...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
10 494
Hundavel & Ras Tycker ni att det är dumt att köpa en borde collie om man inte ska ha den som vallhund? utan som sällskap och träna/tävla lydnad?
4 5 6
Svar
116
· Visningar
10 258
Hundavel & Ras Jaha, kom mig själv med att tänka "nästa gång blir det en labrador" för andra gången på två dagar.. :crazy: Så jag började fundera...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 401
Senast: Inte_Ung
·
J
Hundavel & Ras Hej! Jag vill skaffa en hund till (har afghan) och vill ha en liten ras. Har förälskat mej i både chihuahuan och dvärgpinschern...
2
Svar
21
· Visningar
7 473
Senast: Modig_Korn
·
L
Hundavel & Ras verkar vara en bra hund vad tycker ni erfarenheter?
2 3
Svar
51
· Visningar
8 431
Senast: Bebben
·
C
Hundavel & Ras hejsan svejsan Jag och min kille funderar skarpt på att skaffa oss en liten hundvalp, en dalmatin. Vi bor i stan i en lägenhet och är...
2
Svar
32
· Visningar
12 972
Senast: Saraisabell
·
Hundavel & Ras För ganska länge sedan diskuterades det färger på dobermannar resultatet blev blåa, vita och en massa flera färger. Har inte vart här...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 944
Senast: Modig_Korn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp