Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Svar
2 024
· Visningar
121 679
Senast: Luxus
·
S
Övr. Hund Undrar när man bör börja klippa klorna på valpar?
Svar
4
· Visningar
1 455
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Uppe på en höjd på det småländska höglandet, ligger en av sveriges mysigaste platser. En plats dit vi gärna åker till så fort vi får...
Svar
4
· Visningar
914
Senast: antiloop8
·
Övr. Hund Lite bilder från dagen i vinterlandet! Så otroligt mycket snö de är i Tyresö idag, ca 40cm på de flesta ställen, mer på andra!! :p...
Svar
3
· Visningar
871
Senast: Alfakrulls
·
Svar
12
· Visningar
934
Övr. Hund Brukar smyga i det tysta här på hundforumet men nu känner jag att jag måste dela med mig lite av min underbara border terrier Doris...
Svar
2
· Visningar
920
Senast: Baddy96
·
Övr. Hund Ibland brukar jag tänka att om jag hade möjlighet skulle jag ha en häst eller två, några hundar ooch en katt, och vara ganska låst då...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 108
Senast: startpompe
·
Övr. Hund Med risk för att bli totalsågad vid fotknölarna... Varför är det så "synd" om de stackars små hundarna att en del inte ens kan med att...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 587
Senast: Disen
·
Övr. Hund Usch, det är så jag blir aldeles gråtfärdig...jag är av pricip emot dödstraff, men ibland så vete:devil: Jag besparar er bilden, den...
2
Svar
39
· Visningar
3 399
Senast: Generalen
·
P
Övr. Hund Här kan vi skriva ut inoffar som kommer att komma år 2010. Ett bra sätt att hålla reda på alla inkommande. Själv så bor jag i...
Svar
14
· Visningar
1 043
Senast: Laa
·
Övr. Hund Hoppas någon kan hjälpa mig - har en Springer spaniel som fäller som en tok året om. Han är inte kastrerad. Jag kan dammsuga varannan...
Svar
8
· Visningar
1 095
Senast: Bintang
·
Övr. Hund Har slut på bovete och hirs, men har avioriris kvar. Snön har vräkt ner och jag orkar inte skotta fram bilen. Kan jag ge bara ris tills...
Svar
2
· Visningar
1 092
Senast: Apollo
·
Övr. Hund Oj va dålig uppdatering de varit från min sida. Här kommer i alla fall en liten uppdatering om Buffa, både i text å bilder. Buffa...
2
Svar
32
· Visningar
2 778
Senast: Anneli
·
Övr. Hund Och vi som lämnades kvar med trasiga hjärtan sörjer. Saga blev drygt 10 år gammal och somnade in lugnt och fint, omgiven av de som...
Svar
11
· Visningar
1 138
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund En del trådar har på sistone handlat om inlärning av tricks och liknande, så jag tänkte att jag kanske skulle delge hur jag tränar in...
Svar
11
· Visningar
1 023
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Idag var det litet födelsedagsfirande här, det är nämligen så att min älskade Zala fyller 9 år! :bump: Hon sträckte sig för en månad...
2
Svar
21
· Visningar
1 536
Senast: Disen
·
G
Övr. Hund Kommande nyåret blir Arwens första. Här i vårt område är det mig veterligen förbjudet med smällare och raketer men jag gissar att det...
2
Svar
20
· Visningar
1 537
Senast: Rie
·
Övr. Hund Dum fråga kanske men nybörjare som jag är. Är personspår i snö svårare eller lättare än utan snö?
Svar
3
· Visningar
1 091
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Underbart att slippa duscha hundarna efter varje promenad! Här kommer lite bilder från vår härliga långtur i förmiddags :) Vi flyttade i...
Svar
6
· Visningar
1 100
P
Övr. Hund Måste gnälla av mig lie känner jag. Jag har idag varit borta hela dagen och haft en väninna som varit hos min valp. När hon tog ut...
Svar
1
· Visningar
864

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp