Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag har inte sett han!
Svar
13
· Visningar
1 302
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund e det någon annans hund som sover med öppnaögon(tredej ögonlocket stängt). min hund sover i stort sett alltid med öppna ögon. ser skit...
Svar
5
· Visningar
8 155
Senast: Aliil
·
H
Övr. Hund Någon som tagit kort från mässan idag? Skulle vara så trevligt att se då jag missade det hela idag :o
Svar
17
· Visningar
1 562
Senast: Lovisa-88
·
Ipo
Övr. Hund Någon människa som är klokare än mig på IPO och kan förklara vad följande betyder: Domare 1 IPO-R/RH-FL KLASS B Delmoment A...
Svar
6
· Visningar
1 184
D
Övr. Hund Hej Jag har för ett par månader sedan tagit mig an en amstaffmix på tre år, alltså omplacering. Den förre ägaren hade låtit honom...
2
Svar
25
· Visningar
2 806
Övr. Hund hej våran hund som 2 år och är en hane. han har börjat att attackera folk. bieter dem och sånt det skäller på folk. och andra...
Svar
14
· Visningar
1 517
Senast: annie_cool
·
Övr. Hund Min veterinar skickade ut den har emailen till sina patienter... det far bli en lasovning i Engelska.;) What does every dog want most...
Svar
2
· Visningar
841
Senast: Lady_A
·
Övr. Hund Först och främst mot hundar. Han tvekar först inför okända hundar och stelnar och glor intensivt och hur han reagerar sedan beror på hur...
Svar
4
· Visningar
1 778
Senast: paradox
·
C
Övr. Hund Här kommer en liten bildbomb från Bosson. Han har nu hunnit bli 4,5 månader och är superduktig. Helt rumsren och går i koppel jättebra...
Svar
10
· Visningar
846
Senast: Saybia
·
Övr. Hund Jag och min vovve ska tillbringa ca en vecka uppe hos mormor i Årsta i samband med Hund 2009, så nu undrar vi vart det finns trevliga...
2
Svar
35
· Visningar
2 665
Senast: Kibani
·
Övr. Hund Många väljer ju att ensamhetsträna sina hundar i bur då detta gör dem lugnare, de känner sig trygga i sin bur. Samtidigt så är detta ej...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
12 763
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund I tisdags kväll (8/12) tinade jag en Bravo Plus-burgare och gav till hundarna, tack och lov brukar jag mosa till fodret med en gaffel...
Svar
17
· Visningar
19 442
Senast: Hast-hund
·
Övr. Hund Vi har börjat kolla lite smått på burar till bilen men än så länge inte hittat något som känns jättebra. Jag har några frågor. -Hur...
Svar
1
· Visningar
834
Senast: LadyFrost
·
Övr. Hund Ge gärna er benämning på en hund som är "svår?" Hur är hunden då?
2
Svar
24
· Visningar
2 245
Senast: IslaBonita
·
Övr. Hund var ute o tränade med unga tiken härom dan o tog lite kort.. vad skulle ni säga om ni mött det här ;) [/IMG]
Svar
10
· Visningar
1 255
Senast: R8n
·
Övr. Hund Min hund, dobermannhane snart fem, har ett lustigt beteende som jag undrat en del över. Jag har två katter som han är väldigt förtjust...
Svar
15
· Visningar
3 579
Senast: Lotus
·
Övr. Hund Jag behöver tips på aktivering som jag kan fixa inomhus för hunden med minimal ansträngning från min sida. Jag är sjuk sen ett par...
Svar
13
· Visningar
1 202
Senast: Millisan
·
V
Övr. Hund när jag köpte vår labbe valp så lika hund nummer två så var jag ju helt övertygad om att jag aldrig någonsin skulle besöka en...
Svar
19
· Visningar
1 474
Senast: Varmblod90
·
Övr. Hund Nu är det så att vi är en grupp lyckligt lottade vanliga människor som har familjehundar som tränat hela hösten med en ledare som går...
Svar
3
· Visningar
900
Senast: Kakis
·
Övr. Hund I senaste brukshunden (sid 12) var det en mycket intressant artikel som handlade om denna träningshets, och då ffa hos aktivt tävlande...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 485
Senast: Sandra78
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Mat till kräsen liten valp
  • Omplacera problemhund?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp