Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Denna vovve finns på Aftobladets hemsida idag. Han har hunnit med en del den gode Ymer.... http://www.youtube.com/watch?v=H90FSwst4ps
Svar
4
· Visningar
799
Senast: Hannapirat
·
Övr. Hund Mina föräldrar har fått hem sin nya valp. Supersöt, social och rolig, men hon biter på ALLT...:crazy: Både på saker (väggar och element...
Svar
15
· Visningar
2 407
Senast: Trani
·
Övr. Hund Jag har fått ett oerhört gulligt julmail från jyckens fd dagmatte. Ett fint arrangerat foto på hennes fyra hundflickor. Så roligt det...
Svar
0
· Visningar
1 547
Senast: Rie
·
Övr. Hund Jag är nästan helt oerfaren och vill lära mig allt som går INNAN jag tar hem hunden. Ska köpa mig en liten hund, helst någon cavalier...
Svar
11
· Visningar
1 584
Senast: Varmblod90
·
Övr. Hund Boxern Fanny fick in en fullträff på min snok med sitt eget tjocka pannben och det var satan så djävulskt ont det gjorde!! Blodet...
2
Svar
39
· Visningar
2 477
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Igår kväll när jag skulle lämna hunden i hans natthage hos hundvakten så går vi in i hagen, jag går in i stugan för att hämta...
Svar
3
· Visningar
929
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Hej! I slutet på Januari ska jag och min hund vara med i en kurs för nybörjare i agility. Han och jag är helt gröna inom det. Är...
Svar
9
· Visningar
992
Senast: Lona
·
Övr. Hund Min mormor och morfar köpte en ny hund för ungefär 1,5 år sedan. En mellanpudel, hane som är snällast på jorden, dock väldigt försiktig...
Svar
1
· Visningar
645
Senast: bengeten
·
P
Övr. Hund Hej Pudelfolket! :D Nu vi som har pudlar ska vara lyckligt lottade, det är en sån vacker och fin ras! :love::love: Hur tränar ni...
Svar
8
· Visningar
839
Senast: poodle
·
Övr. Hund Är juckande något man ska avvisa bestämt? Jag är ingen hundexpert så jag vet inte riktigt vad beteendet betyder, när de juckar mot...
Svar
2
· Visningar
709
Senast: Disen
·
Övr. Hund Om ni hade en granne vars hund kom lös och hoppade på er hund för andra gången, skulle ni göra en polisanmälan då eller är det mer rätt...
Svar
6
· Visningar
933
Senast: Zantha
·
Övr. Hund Jag vill lära mina hundar fler tricks som komplement till den övriga träningen..men jag har lite idétorka och vill se/läsa om vad era...
Svar
15
· Visningar
2 614
Senast: Atalantha
·
Övr. Hund Detta diskuteras i en intressant trad pa Hastverksamhet. http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=1015265 Jag trycker det ar en...
Svar
18
· Visningar
1 140
Senast: _Viva_
·
Övr. Hund Inte min dock men frågar åt ägaren. Hunden deras har en ovana (?) att bita konstant på tassarna. Nästan som att han inte kan sluta...
Svar
17
· Visningar
28 329
Senast: paradiset
·
A
Övr. Hund Jag är en sån där som tävlar med mina hundar (eller åtminstonde den yngsta;)) Jag tycker att det är både synd å skam att det är så...
Svar
18
· Visningar
1 143
Senast: hundar
·
Övr. Hund Hejsan hej! Nu börjar jag bli trött och orolig på alla lösa hundar som helt plötsligt finns här. Jag är en sådan person som absolut...
Svar
4
· Visningar
974
Senast: Gnist
·
Övr. Hund för en himla massa år sedan tränade jag viltspår med båda jyckarna. men efter en incident där blodet förstördes så las det på hyllan...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 270
Senast: Milosari
·
S
Övr. Hund Man kanske inte får ha en sån här tråd, då det kanske räknas som reklam, men då får ni ta bort den! Jag undrar vilka torrfoder det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 417
Senast: Rose
·
Övr. Hund Som mitt liv ser ut blir det plugg till hösten efter ett "friår" som jobbsökande ännu utan resultat. Jag är i princip uppvuxen med två...
Svar
19
· Visningar
2 095
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund Hej Hund! Smiter in från häst här och har lite snabba frågor som ni säkert kan svara på. Det här är lite allmänna frågor bara, har...
Svar
19
· Visningar
6 659
Senast: Swat
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • Ta studenten
  • Vad är det här?

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Fästingmedel på innekatt
  • Kastrera ja eller nej

Hästrelaterat

  • Trollet rymmer
  • Insektsmedel
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp