Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

S
Övr. Katt Är det någon som vet om det finns ett ärftligt tillstånd hos perserkatter som gör att de inte får tänder?
Svar
6
· Visningar
1 026
Övr. Katt Turbo - \"Är du min mamma?\" Turbo har nu bestämt sig för att hundarna inte är några monster i allafall :idea: Han försöker spöa...
Svar
5
· Visningar
727
Senast: Prosit
·
I
Övr. Katt har adopterat en honkatt på 6 år, som vi har ett litet problem med, det är känt från förra hemmet att hon gjorde så der også, från...
Svar
4
· Visningar
774
Senast: Icebabe_1
·
Övr. Katt Hälsade på ett par kattungar igår. 11 veckor gamla bröder som är helt bedårande :love: Man vill bara skaffa kattungar, men hundarna...
Svar
7
· Visningar
1 076
Senast: Melli
·
Övr. Katt Min kvarvarande birmadam, 10 år gammal (mamman avlivades för några veckor sen, 14 år) har en mjuk "knöl" under magen, eventuellt vid en...
Svar
5
· Visningar
12 662
Senast: Solen100
·
S
Övr. Katt Min lilla kisse har tagit en orm.Visserligen en liten rackare .Men den hade sick sack på ryggen.Vet inte om det var en huggorms unge.Hon...
Svar
12
· Visningar
878
Senast: Björk
·
Övr. Katt Lilltjejen, vet inte vad hon väntar :devil: Det ska bli skönt, samtidigt som det är lite veligt eftersom hon gav en så bra kull. Men...
Svar
14
· Visningar
943
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Fick dessa underbara bilder av palle och även tillåtelse att lägga upp dom här. Det är alltså Scottish Straight den första, en hona. Den...
Svar
4
· Visningar
823
Senast: palle
·
Övr. Katt Efter lite problem i morse gick allt bra. Damen i fråga har ett 6:e sinne och sprang och gömde sig när vi skulle åka, men efter lite...
Svar
1
· Visningar
607
Senast: anna_panna
·
Övr. Katt Ett rackarns svårt ett. Mina katters mamma har nu idag påbörjat en födsel till. Bondkatter. (Jag har förr skrivit en tråd här om hur...
2
Svar
21
· Visningar
1 585
Senast: bananabambi
·
Övr. Katt Här kommer en charmig historia om varför Gud skapade katten. Jag har inte orkat översätta den, men om någon tycker det är jobbigt att...
Svar
4
· Visningar
1 019
Senast: elsa_carlsson
·
K
Övr. Katt Vi har upptäckt en kull vildkatter som bor på en vind i en öde ladugård här i byn. Att de är herrelösa råder det inga tvivel om. Ungarna...
Svar
13
· Visningar
3 897
Senast: Heulwen
·
B
Övr. Katt min fina manx fick bebisar för ungefär 2.5veckor sedan. i kullen finns en kisse som var sen med att öppna ögonen (dom är dock öppna nu)...
Svar
9
· Visningar
903
Senast: blindabelinda
·
Övr. Katt Har haft en diskution med min sambo om våran Zigge, http://w1.504.telia.com/~u50404005/zigge.JPG. Jag kallar han bondkatt för att hans...
Svar
4
· Visningar
853
Senast: Guatemala
·
M
Övr. Katt Har en katt på 16 år som är väldigt mager pga att sköldkörteln producerar för mycket hormon. (Finns ju ett namn för det men kommer inte...
Svar
7
· Visningar
1 152
Senast: Marabou
·
P
Övr. Katt Usch...står inför ett jobbigt problem. Har en honkatt som skulle kastrerats i sommar, men självklart smet hon hemmifrån, var borta i...
Svar
4
· Visningar
3 948
Senast: loveponies
·
R
Övr. Katt Vår honkatt på 4 mån (ca 1,5-1,7 kg) beter sig lite som att hon löper (vilket jag tycker verkar vara VÄLDIGT tidigt), dessutom har...
Svar
4
· Visningar
9 980
Senast: Ritz
·
P
Övr. Katt Är det vanligt att kattungar (drygt 3 månader) fortfarande skiter och pissar lite varstanns. Våra 2 katter både skiter och pissar...
Svar
4
· Visningar
760
Senast: Vaccan
·
L
Övr. Katt är dom kortdistansare eller är dom långdistansare? Eller är det olika? (Förstår någon vad jag menar överhuvudtaget?) Har studerat mina...
Svar
3
· Visningar
1 135
Senast: anna_panna
·
B
Övr. Katt \"Morrhår\" på benen. Min katt har långa strån som påminner om morrhår (inte av den grövre typen då), som sticker ut från en svart...
Svar
5
· Visningar
3 323

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp