Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Vad utfodrar ni era katter med och hur gamla är dem? Jag har 2 katter: Den ena på nästan 2 år och den andra 1 år. Båda får Royal Canin...
2
Svar
26
· Visningar
1 904
Senast: Airy
·
V
Övr. Katt min katt har blivit väldigt besvärad av någonting i pälsen. hon springer runt och kliar och jamar nu hela tiden. verkar ha det jobbigt...
Svar
5
· Visningar
972
Senast: Solen100
·
Övr. Katt Yoga fick sitt chip i januari i år, och jag betalade 250:- till vet för det. Men jag fick aldrig någon räkning från SKK? På huskatten...
Svar
11
· Visningar
869
Senast: Vaccan
·
L
Övr. Katt Ni som bor i lägenhet och har katt/katter var gör ni av resterna efter den dagliga rengöringen av kattlådan? (bajset alltså :D ) Kastar...
Svar
16
· Visningar
1 341
Senast: Vaccan
·
S
Övr. Katt hur långt kan en honkatt egentligen gå innan man tar bort ungarna? har trots tre katter och bestämt "kattstopp" fått ytterligare 2...
Svar
7
· Visningar
1 452
Senast: SannaQ
·
Övr. Katt Den här färgen på nos - heter den något särskilt? Och kommer den bara med vissa pälsfärger och i så fall vilka? Jag har en svart nos...
Svar
10
· Visningar
958
Senast: loveponies
·
A
Övr. Katt Jag hade tänkt köpa två katter, som jag även tänkte ställa ut vid tillfälle. Vilka kattraser lämpar sig bäst för sånt? :confused:
Svar
1
· Visningar
657
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag kom precis på att jag inte fått en enda mus/råtta av Fia i år. Förra året fick jag över 20 st, och Yoga fick 2 :love: :love: (en...
Svar
6
· Visningar
719
Senast: Houdinie
·
L
Övr. Katt Saknar ni en högdräktig gräddvit honkatt ? Hon har liftat med en minibuss på väg till Norge och befinner sig nu med sina nyfödda på...
Svar
4
· Visningar
637
Senast: Lejonflickan
·
S
Övr. Katt hejsan på er. eftersom det finns så många hemlösa katter och för få hem som kan ta hand om alla, så har jag länge funderat över att...
Svar
2
· Visningar
664
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Att hitta den här kissen på en fullt seriös sida var roande: Grönare katt får man leta efter :rofl:
Svar
3
· Visningar
1 093
Senast: Modig_Korn
·
H
Övr. Katt Hästen som jag rider är på sommarbete nu långt ut på landet. Där uppe finns massor av katter som lever som vildkatter. Igår när jag kom...
2
Svar
32
· Visningar
1 734
Senast: shazny
·
E
Övr. Katt jag starka funderingar på att skaffa en misse till och det lutar åt dessa katter..men jag bor i en lägenhet och har nu hört ryktas om...
Svar
11
· Visningar
1 207
Senast: shazny
·
Övr. Katt Kan inte det här med katter så bra.... Hur många gånger/år löper en katt? Med vilka intervaller? Om man ska para sin kisse, när är det...
Svar
4
· Visningar
946
Senast: shazny
·
Övr. Katt Har en gång sett en sida där man kan kolla vad det blir för färgresultat när man parar katter (siameser) med olika färger..... någon som...
Svar
2
· Visningar
624
Senast: MissFideli
·
L
Övr. Katt Nya kissen biter sönder telefonladdare, högtalarsladdar osv. Bara de som är tunna har han gett sig på... än så länge... De ser ut som de...
Svar
3
· Visningar
873
Senast: Leola
·
K
Övr. Katt Så snart plånboken tillåter, tänkte jag handla lite grejer till Snuttis. :) Kattlåda: Bild! Halsband (ett rosa, såklart!): :D
Svar
2
· Visningar
652
Övr. Katt Hej! Är det ok att lämna katten ensam i ca 1 dygn? Jag ska eventuellt vara borta så länge. Jag hade tänkt låta honom vara ute då jag...
Svar
2
· Visningar
595
Övr. Katt Nyss såg det nästan ut som om Abbie tänkte börja löpa. Men hon är ju inte ens 7 mån, eller ja hon blir 7 mån 4/7. Var det bara en...
Svar
8
· Visningar
940
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Nån av mina katter har funnit det lämpligt att pinka på en av mina väskor, förmodligen för att jag har varit bortrest med den så den...
Svar
7
· Visningar
2 742
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Hiss och diss del 5
  • Semester.

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp