Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Nån mer än jag som har skaffat mig det? Min Fia kommer aldrig att ha användning av det, men det ser ju fint ut och låter bra :D Så nu...
2
Svar
20
· Visningar
1 545
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Här kommer lite bilder på min minsting Piraya. Hon är tigrerad men även spottad, stickelhårig, beige/silvrig botten, jag har svårt för...
Svar
11
· Visningar
1 042
Senast: Mammadutt
·
Övr. Katt Nu är det dags att visa lite bilder på de numera uppvuxna kissebebisarna! Marshmallow, min favorit, som såldes som blivande avelshanne...
Svar
8
· Visningar
661
Senast: mannis
·
Övr. Katt Att vakna av en katt som gosar med min fot! Att mötas av någon som har längtat när jag kommer hem! Att känna dem stryka sig mot mina ben...
Svar
5
· Visningar
958
Övr. Katt Jag har ingen erfarenhet av raskatter och vet knappt vilka som finns, därför undrar jag om det finns nån bra sida med bild och...
Svar
2
· Visningar
676
Senast: eldione
·
Övr. Katt Igår kväll ca 22.30 kom det en liten flicka. Men sen dröjde det ända till ca 6.30 i morse innan pojken anlände. Gissa om mammakatt och...
Svar
7
· Visningar
755
Senast: palle
·
Övr. Katt Jag ska nu förskra mina katter. Men jag hittar inte deras papper nu bland alla flyttkartonger :o Jag ska fylla i ID - nummer och...
Svar
15
· Visningar
828
Q
Övr. Katt I dag var jag på kattutställning i Uppsala :bump: Jag var där med min kompis som ställde ut sin katt :banana: Det var min första...
Svar
3
· Visningar
652
Senast: Queen
·
M
Övr. Katt I morgon ska jag åkt och hälsa på en kompis i Malmö och jag funderar på att ta med mig min ena katt Lasse-Maja Jag ska stanna tills på...
Svar
6
· Visningar
1 314
Senast: Ammi_L
·
P
Övr. Katt Jag har två katthonor som båda är inne på sitt 17:de levnadsår. Och dom är "still going strong"! Full fart på råttjagandet. Dom har...
Svar
8
· Visningar
1 524
Senast: Pippi
·
C
Övr. Katt någon som vill ha en knäpp katt grr hänger i mitt ben nu och vägrar släppa :mad: fast hon är underbar :love: ändå men helt knäpp har...
Svar
6
· Visningar
785
Senast: Vim
·
C
Övr. Katt Jag blev i veckan erbjuden en kattunge utav ägaren till min medryttarhäst, och efter lite funderingar är sambon och jag nästan säkra på...
2
Svar
27
· Visningar
5 318
Senast: Sol
·
C
Övr. Katt Som jag skrev i min andra tråd så funderar jag och sambon på att skaffa katt. Vi har, förutom kattungen, nu blivit erbjudna att ta hand...
Svar
4
· Visningar
2 266
Senast: Cuaifeach
·
K
Övr. Katt Bor på landet (närmsta grannen ca 300 m bort), och fick idag en lapp i brevlådan där grannen meddelar att han kommer att skjuta de...
Svar
5
· Visningar
2 030
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt när man klipper ska man bara klippa rakt av eller ska man klippa snett? (har aldrig klippt en katts klor förut)
Svar
8
· Visningar
1 127
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Gremlin är nu opererad o hemkommen från djursjukhuset. Det var mkt riktigt korsbandet som var av, o även menisken var trasig. PUH...
Svar
3
· Visningar
719
Senast: ako
·
M
Övr. Katt Min ena katt som jag har haft i 2 & ½ år (hon är 3 år) går inte på lådan. Hon kan gå om det är rent & ny"mockat", men så fort min andra...
Svar
9
· Visningar
920
Senast: Pippi
·
Övr. Katt Min katt ligger på golvet o rullar sig från sida till sida samtidigt som hon skriker gnyr o slickar sig. Hon har gått runt i ett par...
Svar
16
· Visningar
4 591
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Väcktes vid 7-tiden av att vår förstföderska ylade. Och jodå, hon både hässjade och var allmänt stirrig. Öööhh va´, är det redan dax...
Svar
11
· Visningar
1 060
Senast: palle
·
Övr. Katt Jag har för mig att jag någonstans har sett en sida som hade en massa förslag på kattnamn, det är inte möjligtvis någon som vet adressen...
Svar
5
· Visningar
1 607

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp