Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Ridning Någon som läst den? Såg den i en annons i Ridsport och blev nyfiken - men där inget om den utan det var bara en bild på den.... Vore...
Svar
11
· Visningar
1 833
Senast: jacko
·
F
Träning \"Avlivning\" med bultpistol... Läste en artikel om det, och fick då uppfattningen att hästens kropp 'MÅSTE' tas om hand och skickas...
Svar
6
· Visningar
2 720
F
Träning Vi hyr ett litet stall tillsamans med en annan som har en dotter och dom har en ponny som är jätte snäll, men när jag ska hämta min häst...
Svar
17
· Visningar
1 472
Senast: micra
·
A
Hästhantering Känner att det börjat gå över gränsen nu med en unghäst i stallet. Kan kalla den för X. X är drygt 4½ år gammal, var inga problem med...
Svar
14
· Visningar
2 419
Senast: Whoever
·
Ridning Ni brukar ju vara bäst på "kuriosa" och konstiga ord... :) Min ridlärare använder ständigt ett ord som låter som "arrés" för...
Svar
2
· Visningar
889
Senast: majola
·
Hästhantering Jag har en ridskoleponny på halvfoder som är arg i boxen. Jag vet att många tänker direkt att han inte trivs, men jag är osäker på om så...
Svar
17
· Visningar
2 579
Senast: saena
·
D
Ridning Jag är en inbiten Min Häst-läsare och i det senaste nummret fanns denna insändaren med: SVAR TILL "SLUTA SÅGA!" Hej Matilda! Ärligt...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
10 598
Senast: Tuvisen
·
S
Träning ja, det är vad jag och medryttarhästens ägare kallar min kompis häst. Hon är lydig vid ridning (har ridit henne själv) men från marken...
Svar
11
· Visningar
1 049
Senast: Tacitus
·
O
Träning Jag har ett ganska, eller rättare sagt väldigt stort problem med min häst. Jag har haft henne i ett år och hon har alltid varit...
Svar
16
· Visningar
1 308
Senast: mårran
·
O
Träning Jag har ett ganska, eller rättare sagt väldigt stort problem med min häst. Jag har haft henne i ett år och hon har alltid varit...
Svar
12
· Visningar
1 352
Senast: overtyre
·
Hästhantering Jag är så trött på den här formuleringen som syns titt som tätt i beskrivningar av hästar. Framförallt i annonser skulle jag tro. Hästen...
9 10 11
Svar
218
· Visningar
14 008
Senast: Billy
·
P
Träning mitt sto har vilat hela vintern pga en spricka i hovbanet. har köpt hus och tog hem henne från det stall hon tidigare stod på. som...
Svar
3
· Visningar
845
Senast: Palema
·
R
Hästhantering Hej! Jag har lite problem med min polle då han gärna nafsar så fort han kommer åt. Hur ska man hantera det? Har försökt med många olika...
Svar
4
· Visningar
927
Senast: fjordtokan
·
Träning \" Gömma rumpan\" och longering... Jag har ett varmblods-sto på 7 år som jag tränar i NH. :love: Vi har kommit ganska långt och inte...
Svar
4
· Visningar
1 113
Senast: ika77
·
E
Träning Hej på er alla sötnosar ! Jag äger ett underbart Arabsto från 2006. och jag undrar om, :p alltså jag har hör att man ska rida in dom...
Svar
15
· Visningar
1 407
Senast: Eldorado
·
E
Träning Hejsan Alla hästtokiga !!! Man ser ju riktigt många som har problem med sina hästar och så vidare, det är så himla synd just för...
Svar
2
· Visningar
1 092
Senast: Zlatan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp