Bukefalos 28 år!

Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Vart kan man hitta ett billigt Flippanbett nu när H**ks inte har dom längre??
Svar
6
· Visningar
1 517
Senast: Sorbe
·
N
Utrustning Fick hem min nya bomlosa sadel forra veckan och det ar lite av en omstallning att rida i den men vad jag marker mest ar att i galoppen...
Svar
7
· Visningar
903
Senast: Nibalda
·
A
Utrustning \"FISH\" Sadlar? Denna sadel går det att justera vidden mellan bossorna med hjälp av inlägg, så att den är lätt att anpassa efter...
Svar
6
· Visningar
1 225
Senast: Aultmore
·
Utrustning Har suttit och kollat på Tr*d*ra en stund och häpnar över en del sadlar och beskrivningen av dem :eek: "Fint skick" "Jätteskön att...
Svar
3
· Visningar
1 014
Senast: _Sascha_
·
P
Utrustning Tänkte lyxa till det lite med ett nytt fin-träns, och har hittat lite olika kandidater. Ett av dem finns på en norsk sida, så vet någon...
2
Svar
23
· Visningar
1 746
Senast: popeye
·
S
Utrustning Har ni sett sådana i ordentlig stretch som täcker hela halsen och delar av ansiktet? Skyddar mot smuts och damm. Har sett någon gång på...
Svar
11
· Visningar
1 990
Senast: Huntress
·
O
Utrustning \"Fetta av\" läder Finns det någon som vet hur man ska få lädret mindre fett, tänkte be pappa färga en brun nosgrimma svart, men det...
Svar
1
· Visningar
883
Senast: EmelieR
·
Utrustning ...ett vanligt vadderat pannband (ev. med brodyr) med en slät, ofodrad nosgrimma?:angel: Eller ser det helt tokigt ut? Funderar på...
Svar
4
· Visningar
696
Senast: Ellyne
·
M
Utrustning Vet att för en massa år sedan fanns det säkerhets västar som var typ som en t-shirt, med typ en massa "fastsydda" klossar på, som gjorde...
Svar
4
· Visningar
666
Senast: Nate
·
Utrustning Mässing på billiga träns och så är ju alltid färgat och färgen brukar tyvärr skavas bort efter ett tag. Just den här gången hoppas jag...
Svar
3
· Visningar
1 098
Senast: Remix
·
O
Utrustning Jag får inte ihop det. Om jag kollar i en vanlig skoaffär, så är strl 36 och uppåt vuxen. Jag har kollat lite på en del ridkläd siter...
Svar
5
· Visningar
1 433
Senast: Morran
·
Utrustning Nu behöver jag hjälp av någon klok bukefalist. På min Countysadel (dressyr) av obestämt datum, rätt gammal, finns det en extrastropp...
Svar
6
· Visningar
1 150
Senast: Cats
·
Utrustning Nån som vet vart man kan köpa ett sånt? Alltså ett ridtäcke som är konstruerat för att ligga under sadeln och som alltså inte har "hål"...
2
Svar
25
· Visningar
1 879
Senast: bollen__
·
M
Utrustning Hööks har ju en annan sorts stigläder nu också, såna där "enkla" med t-spänne nere vid stigbygeln. Hoppas ni fattar min förklaring! Hur...
2
Svar
35
· Visningar
6 959
Senast: kryptisk
·
Utrustning \"enkelsidiga\" gummityglar? jag har ett par lädertyglar med ett ganska tunt (men slitstarkt) lager gummi på insidan. jag älskar dem...
2
Svar
21
· Visningar
1 816
Senast: peperoni2
·
Utrustning Ja, det är andemeningen i ett påstående som jag stött på idag när jag har surfat på sadelutprovningssajter. Anledningen att jag...
Svar
6
· Visningar
894
S
Utrustning Jag letar efter att par ridskor att ha när det ska fotas eller om man ska på kurs. Jag har ett par duktigt ingådda (heter det så?) redan...
Svar
19
· Visningar
1 346
Senast: Spider84
·
Utrustning skulle vilja veta om jag e helt ute o cyklar eller om jag faktiskt har rätt angående Pessoabettet och helt vanligt tvådelat bett..? den...
Svar
17
· Visningar
3 096
Senast: Jezzie
·
Utrustning Någon som har sett ett svart remont träns som är dubbelsytt, tror jag det heter, som är delat i nacken. Typ som det här kandaret...
Svar
14
· Visningar
1 089
Senast: pomelo
·
S
Utrustning Jag har suttit och tittat igenom en hiskelig massa sadeltrådar och funnit den vanligaste kommentaren: "sadla längre bak". Okej, så långt...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 799
Senast: jupiter-judex
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp