Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Det här stör mig lite just nu. Ok, jag har inget alls emot barns försäljning av Majblommor om våren, det är en slags tradition till och...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
15 696
Svar
0
· Visningar
345
Senast: Zinfernia
·
Skola & Jobb Jag letar efter ett ord med innebörden att två saker är lika och därmed aldrig används samtidigt. Både A och B ger resultatet X, alltså...
Svar
2
· Visningar
603
Senast: Araminta
·
  • Låst
Tjatter Kalle förklarar med allvarlig stämma "Nu är det strid mellan den Vita och den Röda Rosen och tusen sinom tusen själar skola gå in i...
33 34 35
Svar
691
· Visningar
16 931
Senast: Magnum
·
Fritid Jag kör mer bil nu är jag gjort tidigare och börjar tycka att det är så otroligt tråkigt! Jag tänkte att det kunde vara roligt att...
2
Svar
22
· Visningar
1 382
Senast: Ninnurur
·
Äldre Åker snart till Berlin, vad får man inte missa? Museum? Restauranger/fik? Ska vara där i tre dagar :) Tack!!
Svar
8
· Visningar
518
Senast: anna_panna
·
Skola & Jobb Just nu är mitt yngsta barn under utredning på BUP och med stor sannolikhet kommer hon, som sin bror, få diagnoserna asperger (el...
2
Svar
24
· Visningar
2 063
Senast: Sar
·
Kropp & Själ ... blir ert hår ett torrt fnöske varje gång ni använder sista-shampo? Jag använder mitt när jag varit hos frisören, hon har i en massa...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 449
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg! I morse kom jag på mig själv med en automatisk tanke som jag nog, vid närmare eftertanke, ofta använder mig...
Svar
16
· Visningar
1 530
Senast: farin
·
Kropp & Själ Jag är en superskeptiker och "tror" inte på mycket. Icke desto mindre - har man en plågsam sjukdom är det lätt att gripa efter...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
4 891
Senast: Jeffery
·
Skola & Jobb Kan nu meddela att jag har tackat ja till ett nytt arbete i en annan kommun. Igår så skrev jag på papper för uppsägning. Och jag känner...
Svar
9
· Visningar
840
Senast: aiquen
·
Kropp & Själ gårdagens I-landsproblem men ändå så viktigt! .... om det funnits internet typ 1910, på fröken Frimans tid. Vad finns det för strumpor...
Svar
1
· Visningar
355
Senast: ptr
·
Kropp & Själ Ibland dyker det upp trådar här på Buke som handlar om att TS mår dåligt och inte orkar längre. Till dig som har startat en sådan tråd...
Svar
0
· Visningar
393
Senast: Skorpion76
·
Äldre För jag har köpt en cykel :love: :love: Och behöver lite tips på cykelhjälm. Provade en i butiken idag under provcyklingen som var skön...
Svar
8
· Visningar
881
Senast: Petronilla
·
Äldre Precis fått min födelsedagspresent av min sambo - en Romantisk weekend för honom och mig :love::D Nu behöver jag kloka bukes hjälp...
Svar
2
· Visningar
380
Senast: Vogue
·
P
Kropp & Själ För att inte kontaminera nätdejttråden, väljer jag att göra en tråd där jag redovisar mina källor ang Herpes Genitalis. Angående...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 876
Senast: Modig_Korn
·
Hemmet Jag har en ny Bosch spis, keramikhäll (inte induction) och jag blir så less - ringarna slår av och på medan man lagar maten så det går...
2
Svar
36
· Visningar
12 238
Kropp & Själ golit är en smula förundrad över de religiösa fanatikerna. De har en fantastisk plats som kallas paradiset, som de har en enkel icke...
2
Svar
26
· Visningar
1 281
Senast: Skorpion76
·
Kropp & Själ Dagens I-landsproblem men ändå så viktigt! Vad finns det för bh:ar som är bekväma, täcker bröstvårtorna och har lagom med vaddering så...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 526
Kropp & Själ Vad funkar mot hosta, som inte läkare behöver skriva ut? Jag har ju bara hostat i en vecka drygt så jag orkar inte lägga energi på att...
Svar
6
· Visningar
1 110
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp