Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Som några utav er vet om så gick jag igenom en svårare depression 2015. Nu har jag fått ett beslut av CSN där det står att de betalat ut...
Svar
9
· Visningar
1 978
Senast: Cattis_E
·
Äldre Jag beställde i helgen en ny sadel från ett företag som säljer sadlar. Det var en sadel på utförsäljning om det spelar någon roll i...
2
Svar
32
· Visningar
4 339
Senast: As_Vegas
·
IT & mobiler Hejsan! Jag behöver lite hjälp av nån som kan mer om datorer än mig, vår dator har gått sönder och en ny behövs köpas. Vi vill inte...
Svar
19
· Visningar
1 013
Kropp & Själ ...är så lättad, så nu sitter jag bara och gråter. Sambon har legat inne sen i slutet av mars, svårt sjuk, två omgångar till IVA, och nu...
2
Svar
28
· Visningar
2 392
Senast: Jossan_92
·
Äldre Om en förening (eller organisation, är lite osäker på vad det gäller eller om det gör någon skillnad) har en medlem som bokar möten å...
2
Svar
33
· Visningar
1 720
Skola & Jobb Jag går en yh utbildning och läser logistik. Jag funderar på att ha min andra lia utomlands, tex Tyskland eller Holland men går det om...
Svar
6
· Visningar
620
Senast: Madeira
·
Svar
5
· Visningar
497
Senast: tanten
·
Äldre När jag lyssnar på poddar så blir det tyst efter ett tag och jag måste "väcka" mobilen för att den ska fortsätta. Händer även när jag...
Svar
9
· Visningar
628
Senast: Sleepan
·
Äldre Ja, vad betyder fbi-kost? Google vill inte hjälpa mig!
Svar
5
· Visningar
1 965
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Jag har funderar på att sätta in en spiral när jag ska till gyn nästa vecka (ja, jag har fått recept). Men jag är jättejättejätterädd...
Svar
16
· Visningar
3 679
Senast: Lavinia
·
Tjatter Jag och min sambo ska åka iväg på en konsert i stora huvudstaden om ett par veckor. Utan barnen! Men frågan är vad vi ska göra den...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 846
Senast: Raderad medlem 68338
·
Äldre Vi har spanat in ett hus att hyra. Eller rättare sagt en liten gård med två-tre boxar (ena boxen är sadelkammare i dagsläget). Priset är...
2
Svar
35
· Visningar
3 088
Senast: sthu
·
Skola & Jobb Vad har ni sökt för utbildning? Distans eller på plats? När får ni veta om ni kommit in? Måste ni flytta eller är det i närheten...
Svar
2
· Visningar
475
Kropp & Själ För ungefär en vecka sedan började jag få väldigt ont i magen, det var som en sträng rakt ner från solarplexus till naveln. Stenhård var...
Svar
3
· Visningar
530
Senast: Piek
·
Skola & Jobb Sorry, för "WOT" och ev lite virrigt! För länge sedan (ca 10 år) gick jag in i väggen pga långvarig mental och kroppslig stress. Total...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
5 221
Senast: Inte_Ung
·
Svar
2 006
· Visningar
42 923
Senast: vallhund
·
Skola & Jobb Ni verkar vara en hel del som har hyfsad koll på arbetsrätt här inne. Ska försöka fatta mig kort, men få med all viktig information. Jag...
Svar
14
· Visningar
1 409
Senast: Kiwifrukt
·
Relationer (om någon lyckas lista ut vem jag är, så dela inte, fördrar att vara anonym i denna tråden) Jag har nyligen gjort slut med sambo som...
Svar
18
· Visningar
1 712
Senast: TinyWiny
·
Äldre Om ett par veckor börjar jag nytt jobb på cykelavstånd. Jag tänkte vara förutseende och införskaffa regnkläder, så jag inte kan skylla...
Svar
5
· Visningar
477
Senast: Karfitsa
·
Kropp & Själ Jag inser att det här på Buke finns flera som kan massor om Grekland, som älskar Grekland och som säkert har tips och råd inför en resa...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
4 272
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp