Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Kan en person belastas, om något händer dennes partner pga utebliven vård och hjälp, om anledningen till att vården/hjälpen har...
Svar
10
· Visningar
1 277
Senast: honung
·
Kropp & Själ Efter en lite väl hård sammanstötning med min hund så har jag fått ersätta en tand med ett implantat av märket Straumann. Tyvärr har det...
Svar
9
· Visningar
1 450
Senast: Nebraska
·
Relationer Hejsan! Tycker ni att det är okej att eran partner tittar på porr och hellre gör det än har sex med er? Kan man ställa ett sådan krav...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
10 447
Senast: tanten
·
Äldre Jag ska hjälpa min faster köpa en ny bil och jag känner mig lika lost som en nybörjare som ska köpa sin första häst. Det är en dam 70+...
2
Svar
25
· Visningar
1 675
Senast: avslutat medlemskap
·
Äldre Har brutit upp med sambo och bor således inte där längre. Har en lägenhet jag hyr ut som jag kommer bo i, men först om tre månader då...
Svar
12
· Visningar
1 378
Senast: anna_panna
·
Kropp & Själ Jag var nyss i Danmark och köpte med mig några olika Niveakrämer hem. Krämer av sorter som jag använt under många år. Nu har jag öppnat...
Svar
16
· Visningar
1 304
Senast: hastflicka
·
Äldre Jag såg dokumentären på SVTplay nu ikväll och är nu jättesugen på att läsa hans böcker! :bump: Är det någon som läst något av honom...
Svar
5
· Visningar
634
Senast: Mia_R
·
Äldre Det verkar aldrig ta slut! Vad är dina tankar om det? Jg har 2 teorier! Eller 3. 1. Förräldrarn råkade av misstag ge en överdos av...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 397
Senast: mandalaki
·
Skola & Jobb Jag har sökt sommarjobb på en myndighet och kommer att ha en telefonintervju med dem nu under veckan. Detta är det första "relevanta"...
Svar
4
· Visningar
662
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag är frustrerad, ledsen och arg på mig själv. Har inte riktigt någon att be om råd, så jag vänder mig hit. Jag SKA gå ner i vikt...
2
Svar
30
· Visningar
2 685
Senast: Lager
·
Äldre Planerar en eventuell resa till USA mot slutet av sommaren och tittar lite på priser på flygbiljetter. Jag har egentligen inte EN...
Svar
9
· Visningar
1 050
Senast: For
·
  • Låst
Äldre Personer som söker asyl i Sverige kan tydligen skaffa sig dubbla identiteter genom att besöka olika myndigheter. Det här berättade de på...
43 44 45
Svar
888
· Visningar
36 656
Senast: LenaH
·
Relationer Hur allvarligt ser ni egentligen på otrohet hos en vän, kollega, dejt, kk? Skulle du kunna svara på en tydlig invit från någon du vet...
20 21 22
Svar
424
· Visningar
21 534
Äldre Jag har börjat lyssna på Bert-serien eller Bert-böckerna om man så vill och undrar i vilken ordning de kommer om man ser till...
Svar
6
· Visningar
1 844
Senast: Skorpion76
·
Hemmet Så less på högarna som blir av post överallt. Det mesta är ju räkningar och jag funderar om ni har något smart (och snyggt!) sätt ni...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 415
Senast: nickan1
·
Äldre Jag bor ju lite längre ut på landet nu för tiden och har börjat fundera på skatteavdraget man kan göra om man tar bilen till jobbet. Jag...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
7 087
Relationer Känns väl egentligen lite för personligt att skriva detta såhär öppet, då jag har tillräckligt mycket info ute här för att man lätt ska...
8 9 10
Svar
196
· Visningar
16 024
Senast: TinyWiny
·
Skola & Jobb Nu står jag här vid ett väg-skäl i livet. Jag har i början av året brutit med Sambo och då fått ut slantar från vårt gemensamma boende...
2
Svar
27
· Visningar
1 875
Senast: Butros
·
Fritid Mitt i köksrenoveringen kommer grannen med en gammaldags spiskåpa som han tillverkat åt oss. Men målningen överlämnar han till oss...
Svar
8
· Visningar
1 353
Kropp & Själ I morse när jag körde bil på väg mot Kusten, så mötte jag på tre olika platser efter landsvägen joggare och detta med joggande tycker...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
4 311
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp