Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Sambon med diabetes typ 1 har någon typ böld på ett finger. Fingret har svällt till dubbel storlek och det är rött och en kan se hur det...
Svar
7
· Visningar
802
Senast: Energi
·
Skola & Jobb Har kört fast i mitt tentaplugg och min hjärna vägrar ta in information om isotoper. Finns det någon bukare som är expert på området...
Svar
4
· Visningar
554
Senast: Tulip
·
Kropp & Själ Någon här som använder eller har använt sig av Lifesum för att gå ner i vikt? Funkade det bra? Resultat? Började igår och insåg att...
Svar
10
· Visningar
10 802
Senast: norrsol
·
Skola & Jobb Hej allvetande Buke! ;) Jag sitter i en ganska infekterad situation på jobbet där vår företagshälsovård nu blivit inkopplad. Jag och...
2
Svar
24
· Visningar
2 787
Senast: Korven
·
  • Låst
Tjatter Läget är horisontellt i sängen här just nu. Har just upptäckt att mötet som jag trodde skulle vara på fredag är redan imorgon...
98 99 100
Svar
1 998
· Visningar
62 293
Senast: Angua
·
Relationer En vän till mig har dumpat sin rövhatt till snubbe, varpå han sa åt henne att hon skulle vara ute ur lägenheten efter helgen. Det var...
2
Svar
29
· Visningar
2 555
Senast: Borttaget konto
·
Äldre Jag skulle behöva en ny bil. Visst är det lättast att handla från firma? Så att jag får en genomgången bil med garanti? Är det mest...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
3 909
Senast: labb
·
Hemmet Hur går det till? Huset ska värderas av banken (de skickar en mäklare, vad jag förstått) för lånen. Jag tänkte att det var något slags...
2
Svar
27
· Visningar
3 969
Senast: FadeAway
·
Relationer Vart som sagt kär i min kk trots att det inte var planen här för ett tag sedan. Utav vissa anledningar så en relation som inte kan leda...
Svar
1
· Visningar
450
Relationer JAAAAAAAAAAAAAAAAA sejern är VÅR. Vi är där Nuuuuuu :bump::banana::bump::D:rofl::laugh:. Som vi har väntat. Förra året så föll vi på...
Svar
0
· Visningar
237
Senast: Gammeln
·
R
Skola & Jobb Jag har rätt nyligen bytt jobb och fick då välja om jag ville ha mitt alldeles egna office eller dela med en kollega. Saken är att jag...
2
Svar
38
· Visningar
2 587
Senast: Raderad medlem 6459
·
Tjatter Jag har så lite information om låten, så jag har nästan gett upp att hitta på den, men gör ett sista försök här... Det är en fin, lugn...
Svar
17
· Visningar
1 329
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Någon mer som tänkte kolla in TV4:s nya serie Syrrorna som har premiär nu ikväll? Jag tror det kan bli roligt att få se en serie i...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 204
Senast: Hyacinth
·
Tjatter Jag ska hastigt och lustigt hålla en mindre fest på halloween. Vi blir nog runt tolv personer varav hälften barn i åldrarna sex månader...
Svar
11
· Visningar
1 104
Senast: Killaloe
·
Äldre ... startar ikväll kl 20 i SVT1! Ska ni titta? :)
Svar
9
· Visningar
467
Hemmet Jag känner mig väldigt förvirrad kring allt det här med att köpa hus och sälja lägenhet. Det finns pantbrev på huset och det skulle...
Svar
2
· Visningar
612
Senast: bollen__
·
Hemmet Jag skulle vilja ha en taklampa liknande en sådan här men i större version som kökslampa över matbordet...
Svar
2
· Visningar
437
Senast: Sar
·
Äldre Buke har ju levererat förr gällande detta... Min mamma fyller 50 år på torsdag och vi har total idétorka. Skulle vilja ge henne...
Svar
1
· Visningar
494
Senast: pepp
·
Skola & Jobb För att försöka göra en väldigt lång historia kort så har jag som 38-åring hitintills aldrig fått det att fungera med en sysselsättning...
2
Svar
35
· Visningar
3 051
Äldre Nu kanske det bara är jag som "överreagerar" för att jag själv har äldre föräldrar. Men är det inte rätt många, födda i mitten/slutet...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
9 204
Senast: Meggan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gråter du?
  • Dejtingtråden del 37
  • Vad läser du just nu?

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundhantering
  • Resultat på HD-röntgen
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp