Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Och bits hårt.... Aj. Vad gör man? Han har hållit på med det ett par veckor nu, vi säger alltid "nej, man får inte bitas" när det...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
12 348
Senast: jerseyko
·
M
Småbarn Matilda har varit jättelätt att lägga ända sen hon föddes och började sova hela nätter ända från början. När hon blev 11 månader lärde...
Svar
1
· Visningar
875
Senast: paradiset
·
Småbarn Vi är en väldigt trött familj just nu. 1,5-åringen hemma ligger halvvaken och slåss och sparkar på nätterna. Jag inser att det är något...
Svar
15
· Visningar
14 758
Senast: Retro
·
Småbarn Jag behöver lite tips och råd, jag önskar att ni läser noga min bakgrund mm. så ni har bilden klar för er. :-) BAKGRUND Det är min man...
Svar
16
· Visningar
5 312
Senast: Sandra78
·
Småbarn Vad kan vara orsaken? Skrev med min närmaste vän i dag, plötsligt blev det tyst länge trots att vi var mitt uppe i en "viktig"...
2
Svar
21
· Visningar
3 903
Småbarn Tös går runt och pillar i snippan hela dagarna om hon får. Det är bara en body som kan sätta stopp. När jag byter blöja så är hon där...
Svar
13
· Visningar
11 768
Småbarn Vi ska ha 1års kalas med föräldragruppen nu till helgen och jag behöver er hjälp med present tips! Vi ska köpa en present som ska passa...
Svar
1
· Visningar
2 288
Senast: Fibusen
·
Småbarn Våran 1,5 åring slåss, drar i håret, nyps osv när han inte får som han vill. Han får ordentligt tag och jag har både ett och tio...
Svar
3
· Visningar
3 549
Senast: Mirre
·
Småbarn Våran kille på 16 mån har hamnat i någon period där han bara vägrar sova. Han är trött när vi lägger honom, men vägrar ligga ner...
Svar
17
· Visningar
4 263
Småbarn Arvid har under några veckor varit lite halvrisig i magen, han har bajsat 2-4 gr per dag i en lösare konsistens än vanligt. För 1½ vecka...
Svar
2
· Visningar
3 195
Senast: Lydia
·
Småbarn Min minsta har precis fyllt 1 år. Och hon vill bara ha välling, ska man bli orolig och när? Hon började med smakisar när hon var 4...
2
Svar
30
· Visningar
4 747
Senast: Cocos
·
  • Låst
Småbarn Hallåj! Vi har flyttat 100mil till Umeå för att få se lite snö ibland och slippa se mina föräldrar flera gånger om dagen. Dessutom har...
Svar
7
· Visningar
1 406
Småbarn Jag är så glad över att Elis nu börjat gå på pottan. Vi har försökt massor, kissa har fungerat sedan förra sommaren, men det har aldrig...
Svar
12
· Visningar
1 205
Senast: havreflinga
·
Småbarn Fick hem papper idag om att vi fått dagisplats åt båda barnen. Stod sen på Tims papper att vi skulle ringa för vidare information så...
Svar
10
· Visningar
1 273
Senast: Ela
·
Småbarn Jag är lite nyfiken på era erfarenheter av detta. Jag har en tvåårig dotter som vi klär i alla regnbågens färger, ibland klänning...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
10 091
Senast: Badger
·
Småbarn Tycker rubriken är lite missvisande, men visste inte riktigt hur jag skulle skriva. Behöver tankar och idéer om hur man ska bemöta...
2
Svar
20
· Visningar
2 616
Senast: YaHilweh
·
Småbarn ”Tryckpressen” går ut på att barnet läggs på mage i barnvagnen som sedan körs häftigt fram och tillbaka. Då och då trycks huvudet ned...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
10 373
Senast: vindvissla
·
Småbarn Ja, jag har haft ämnet uppe förr jag veeet :D Min dotter är 3 år i april. Hon sover mellan oss i sängen. Om man bortser från hurpass...
2 3
Svar
53
· Visningar
6 435
Senast: Ponylove
·
Småbarn Nån som testat? Vad går det ut på egentligen, alltså hur gör man? Efter flera nätter då sonen inte sovit alls (kan vara vaken 10 timmar...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 984
Senast: twinstar
·
Q
Småbarn Citat från en blogg: "Nu sitter hon fast och kan inte klättra ut." Först ironiserar modern barnets sura min, förklarar sedan för...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
11 137
Senast: Björk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Osäker Ponny
  • Häst
  • Överproduktion av hud?

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp