Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

I
Bukefalos Det finns hur många annonser som helst som ligger fel på annonsforumet... Går det inte o anmäla dessa längre? *hittar ingen knapp*
Svar
3
· Visningar
942
Senast: MissFideli
·
C
Bukefalos När en användare blir bannad, alltså avstängd. Vad är det som blir avstängt? Användarnamnet? Ip-numret? Hur länge kan man vara...
Svar
12
· Visningar
1 135
Senast: MissFideli
·
Bukefalos Har rätt många gamla trådar som jag inte behöver längre..eller ja..behöver och behöver men hur tar man bort dom eller går det inte...
Svar
3
· Visningar
825
Senast: Vaccan
·
Bukefalos Finns det möjlighet att redan i listan över olika trådar som finns skriva in vilket datum tråden startades? Det dyker ju upp gamla...
Svar
1
· Visningar
705
Senast: shady
·
M
Bukefalos Det står: Inkorg innehåller 0 meddelanden. Du har 263 sparade meddelanden, av totalt 100 tillåtna. Men ALLT är borta...
Svar
3
· Visningar
810
Senast: tifo
·
C
Bukefalos Nu har en tråd tagits bort igen, och jag fattar inte varför... *suck*... Visst om man drar det väääääldigt långt så kanske kanske kanske...
Svar
10
· Visningar
1 255
Senast: Magnus_J
·
Bukefalos Är det några bekymmer på G här på Bukefalos. Jag får upp en sorts ruta med alla inlägg ovanför själva tråden eller hur man nu ska...
Svar
4
· Visningar
872
H
Bukefalos Flyttad tråd, men det står inte vart. :crazy: Skulle väldans gärna vilja se om nån mer kan ha svarat, men tråden finns heller inte med...
Svar
4
· Visningar
891
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Jag måste bara fråga en sak som jag har funderat på länge men inte kunnat läsa svaret på någonstans: Varför skapade Gunnar Bukefalos...
Svar
9
· Visningar
1 642
Senast: Javan
·
G
Bukefalos Hur tar man bort bilder ur mitt eget bildgalleri? :confused:
Svar
2
· Visningar
860
Senast: mysko
·
S
Bukefalos klockan på inläggen är 1 timme före...???
Svar
9
· Visningar
969
Senast: shallowxx
·
D
Bukefalos Men jag ser verkligen inte någon som helst sökfunktion där man kan kolla vilka medlemmar som finns i tex Västra Götaland. :confused...
Svar
11
· Visningar
1 173
Senast: Dropdead
·
A
Bukefalos om vi säger att jag vill veta nånting kanske en speciell person som ska göra mig en tjänst vi säger häst massör. Jag fråger efter en...
Svar
4
· Visningar
842
Senast: ameo
·
P
Bukefalos Varför står det att jag har postat ett inlägg 8.00, när klockan i själva verket är 9.00? Kolla på detta nu. 8.06 står det. Men nej...
Svar
2
· Visningar
861
Senast: Pippi
·
T
Bukefalos När man svarar på PM och väljer "svara på detta" eller man väljer "Citera" då blir det ju samma den citerar i vilket fall ju!! Kan...
Svar
2
· Visningar
751
Senast: Russis
·
Bukefalos Har letat en del sadel och varje gång jag är på Bukes annonstorg tänker jag alltid vad bra det hade varit med en egen rubrik för bara...
Svar
6
· Visningar
936
L
Bukefalos När trådar startas med ett jättelångt inlägg (helsida) så är det inte alltid jag orkar läsa igenom inlägget, effekten blir att jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 264
Senast: Panter
·
Bukefalos Är det fler än jag som tycker det är jobbigt att få något vettigt ur trådar på andra kategorier? Jag tänker på hästhantering och olika...
2
Svar
36
· Visningar
3 003
T
Bukefalos Jag skulle vilja ändra i min profil- hur gör man???? Snälla finns det nån som kan det???
Svar
3
· Visningar
891
Senast: Titti-lo
·
N
Bukefalos Bilderna fungerar inte. Jag har lagt in bilder på fotoalbumet här men det blir bara vitt Hjälp!
Svar
3
· Visningar
822
Senast: Nyrelski
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundhantering
  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp