Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

S
Bukefalos Nu har jag letat och letat. Men jag hittar inte någonstanns om det står hur många användare det finns registrerade på bukefalos.com...
Svar
2
· Visningar
788
Senast: SessCa
·
Bukefalos Skrev tidigare idag en skotråd på ÄU där jag helt oskyldigt frågade efter lite länkar till skoaffärer, hann få ett svar innan tråden...
Svar
9
· Visningar
1 073
Senast: Gunnar
·
M
Bukefalos Jag har över 230 PM i min inkorg.. inte äns 10 utav dom är mina utan menade till någon annan... Förklaring? :S
Svar
5
· Visningar
999
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Bukefalos undrar vart min tråd med bilder från westerntävlingen på hammarö har tagit vägen???? //sandra
Svar
5
· Visningar
817
Senast: Gunnar
·
A
Bukefalos Nu vill veta veta en gång för alla hur man sätter in en bild utan att behöva göra en textlänk, utan jag vill att den ska synas direkt på...
Svar
10
· Visningar
922
Senast: Arsozah
·
Bukefalos Hej alla kloka. Om man har ett användarnamn och, som jag i detta fallet, har en ny epostadress och har då skaffat ytterligare ett nytt...
Svar
3
· Visningar
767
Senast: Panter
·
M
Bukefalos jag lade in en tråd i gnägg men nu är den borta! vart tog den vägen? :confused:
Svar
3
· Visningar
862
Senast: mysko
·
M
Bukefalos Min Bukeklocka går fortfarande en timme efter. :crazy: Är det något man måste ändra manuellt? Fick för mej att Buke gjorde det...
Svar
2
· Visningar
668
Senast: Cheeserica
·
A
Bukefalos Tar moderatorer bort trådar utan anledning?, eller måste det finns en anledning att ta bort den? jag har bett, både gunnar och...
Svar
8
· Visningar
996
Senast: Haukur
·
P
Bukefalos har annonserat ut en del grejer på annonssidorna här på buke på sistone. men har fått en del skumma svar bl a från en person som skriver...
Svar
6
· Visningar
1 146
Senast: jaca
·
S
  • Låst
Bukefalos Tycker att det börjar bli väldigt mycket sex-snack här på Bukes på sista tiden, eller har det alltid varit det och jag inte reagerat så...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
7 435
Senast: summer san
·
N
Bukefalos Snälla, förklara begreppen att "nåla" en tråd för mig, och vad har hänt/vad har man gjort om en tråd är död? Sen händer det inget...
Svar
7
· Visningar
966
Senast: mandalaki
·
Bukefalos vad finns det för olika statusar? och när uppnår man högre? finns det inte någon lista med de olika statusarna`?
Svar
2
· Visningar
819
Senast: Gunnar
·
A
Bukefalos Varför får man inte lägga in samma tråd på olika forum? (Har inte tänkt göra det, men jag undrar varför.)
Svar
6
· Visningar
1 159
Senast: Gnist
·
T
  • Låst
Bukefalos Får man inte skriva sin msn i trådar eller? Tycker alla försvinner?
Svar
10
· Visningar
1 061
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Jag förstår egentligen inte vad någon får ut av det? Är det roligt? Är det för att jävlas? Är det bara för att man helt enkelt inte har...
Svar
13
· Visningar
1 208
Senast: Gunnar
·
K
Bukefalos La in en tråd på gnägg för några dar sen men nu hittar jag den inte... vad var det som hände med den ? Kan man hitta den och hur då...
Svar
2
· Visningar
763
Senast: mysko
·
Bukefalos buke är tråkigt som det är varför ta bort alla roliga trådar egentligen ? :confused: jag tycker så iaf och jag tror att det är flera...
Svar
10
· Visningar
931
Senast: Emilia_e
·
Bukefalos Hur lång tid tar det innan de bilder man lägger upp i sitt bildgalleri blir godkända och synliga? La upp bilder för ca 5 dar sen men de...
Svar
4
· Visningar
784
Senast: Psykskaft
·
N
Bukefalos Jag har försökt att klicka uppe till höger där det står att jag har meddelanden som ligger och väntar och jag har försökt gå via...
Svar
2
· Visningar
780
Senast: Nutro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp