Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

C
Bukefalos Finns det möjlighet att få ett forum för "Terapi" innefattande terapiridning, träning för människa, häst etc? Jag tror att...
Svar
9
· Visningar
1 280
Senast: mimus
·
A
Bukefalos är underbart bra! kom och hälsa på vet jag! :) OBS beroende framkallade, känsliga chattare tänk efter en gång extra!
2
Svar
27
· Visningar
2 238
Senast: CeciliaW
·
P
Bukefalos jag undrar hur man gör för att se om jag har fått svar på ett inlägg. Kan man få ett pm skickat till sig på nått sätt? Nu söker jag...
Svar
3
· Visningar
832
Senast: pannkakssmet
·
M
Bukefalos Hittade inget om detta så jag gör en ny tråd... Hur gör man på enklaste vis för att kolla vad ens kompisar svarat på/skrivit om den...
Svar
2
· Visningar
744
Senast: minternet
·
Bukefalos Vad menas med att man *lånar knapp* ??
Svar
4
· Visningar
959
Senast: charmant
·
L
  • Låst
Bukefalos Nu känner jag mig manad att göra en tråd angående detta. Kanske kan man kalla det förföljelse av användare eller så kan man kanske till...
2
Svar
24
· Visningar
2 283
Senast: Olinda
·
Bukefalos Kan man lägga till en signatur som alltid syns när man skrivit ett inlägg på buke ? :confused: :p
Svar
5
· Visningar
929
Senast: Gunnar
·
L
Bukefalos Jesses, nu blev jag paff! Trotting-horses tråd om taktare :p - varför i hela friden är den nu stängd? Var och när har något...
Svar
2
· Visningar
927
Senast: Gunnar
·
T
Bukefalos Om jag tex ska skriva ett datu tex den 18: de kan man inte sätta ihop det för att då kommer denna fram :d.
Svar
4
· Visningar
878
Senast: sweep
·
  • Låst
Bukefalos La in en tråd tidigare i dag men nu är den borta... Kanske jag la in den på fel, eller...? Vore kul att veta... :eek:
6 7 8
Svar
146
· Visningar
11 648
T
  • Låst
Bukefalos varför står det kravlare, gångare å taktare o.s.v på allas "presentation"??
Svar
5
· Visningar
871
Senast: Cronis
·
Bukefalos vill byta anv namn, och tänkte då regga nytt konto (eftersom det inte går att byta namn) men det funakr inte. står bara att mailadressen...
Svar
2
· Visningar
733
Senast: Mirre
·
B
Bukefalos Inget ont mot "annons direkt" men det var bättre när annonseringen var på bukefalos. Gunnar tänker inte möjligen gå tillbaka till egna...
Svar
3
· Visningar
830
Senast: Cronis
·
F
Bukefalos Vi som brukar vara på forumet Körning har tröttnat på en vissa användare som endast skriver provocerande och onödigt inlägg hela tiden...
Svar
4
· Visningar
977
Senast: lillebill
·
S
Bukefalos vad betyder Referrals när man går in på en användares profil?? försökte slå upp det men de enda som jag hittade var "remiss"...
Svar
2
· Visningar
951
Senast: mysko
·
Bukefalos har laddat upp en massa bilder i hästgalleriet nu, men mina bilder syns inte. Där bilden skulle varigt står det "immage pending...
Svar
5
· Visningar
837
Senast: mimus
·
S
Bukefalos Jag skulle vilja efterlysa någon som vet nått om min foderhäst. Vilket forum ska jag skapa en tråd på då???
Svar
8
· Visningar
1 058
Senast: jea78
·
Bukefalos ... står det plötsligt när folk på Buke lägger upp bilder på fotogalleriet.se Jag kan inte se sådana bilder i IE eller Netscape - men...
Svar
13
· Visningar
1 001
Senast: martha
·
Bukefalos men hur då? Är så grymt trött på det jag har nu så vill byta. Gammalt som stenåldern ju :D Men hur?
Svar
5
· Visningar
1 103
Senast: Mirre
·
E
Bukefalos Vad har Gunnar gjort med en stor del av rid Sverige? Jo han har gjort MÅNGA till Bukefalister. :D Det är otroligt egentligen hur...
2
Svar
37
· Visningar
2 644
Senast: Nyrelski
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp