Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Distans Undrar lite om vad ni tycker att en häst som startar en CL Distansritt bör ha för maxålder, lr rättare sagt när borde man lägga av?!
Svar
17
· Visningar
2 066
Övr. Grenar Moderator får flytta tråden om den ligger fel.... har dansk galoppsport en motsvarande sida som t.ex. ATG eller Galoppsport? Är...
Svar
8
· Visningar
1 082
Senast: Zuzzi
·
Övr. Grenar Lite bilder som jag tog i torsdags... Bilderna är bara beskurna, inga andra korrigeringar. Får ej användas utan tillstånd från mig...
Svar
19
· Visningar
1 577
Western Eftersom jag inte hittade någon skjorta när jag var på det stora köpcentret så köpte jag lite tyg. Först tyckte jag det skulle bli...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 543
Senast: MittNyaJag
·
Dressyr Är det någon som har sett några sådana? Läder eller textil spelar ingen roll.
Svar
11
· Visningar
1 693
I
Körning Jag köpte mig ett kallblod i våras, en underbar krabat på 6 år som mest gått och skrotat i en hage med en massa busar till unghingstar...
2
Svar
27
· Visningar
2 642
Senast: Ella-82
·
Hoppning Såna som Svante hade i Göteborg, är de bra? Jag är sämst på att ha lagom korta tyglar. Antingen tappar jag dem eller så blir de längre...
Svar
10
· Visningar
1 605
Senast: BernT
·
G
Tävling Jag ska anmäla mig till en tävling och på propositionen står det bara vart man ska skicka anmälan- inte vad som ska stå med. Så min...
Svar
5
· Visningar
999
Senast: Gyllene
·
Western Jag hittar inte riktigt något bett som fungerar bra bland de engelska, kanske finns det något i westernvärlden? När jag rider...
Svar
19
· Visningar
1 629
Senast: lillaida
·
S
Hoppning Alla ni som har veredus skydd, hur är dem? Nu tänker jag främst på Veredus Olympic och Carbon Gel. Är de så speciella eller kan man...
2
Svar
30
· Visningar
5 118
Senast: Panamera
·
Western Jag märkte att jag visst inte är ensam om att tycka det är svårt att hitta på ett namn till sin fölis... Nån som vill hjälpa mig...
Svar
15
· Visningar
1 538
Senast: gutenviks
·
B
Dressyr Vilka låtar tycker ni är bäst att rida till när ni tävlar? Jag skulle vilja ha massor av låttips på Lugn musik som ändå passar till...
2
Svar
26
· Visningar
3 613
Senast: Midnight_Rose
·
S
Western Har läst TR från pärm till pärm och även läst på lite extra på vissa områden, men trots det gjorde jag klumpiga nybörjar missar på...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 516
Senast: Lenita
·
L
Tävling 1* Kan man välja inriktning när man anmäler sin häst till 3-årstestet, beroende på om man ska använda den till hoppning eller dressyr...
Svar
5
· Visningar
1 155
Senast: Farao
·
Dressyr Jag har en 4 åring som jag haft sedan mitten av december. Han är rätt oskolad och var tunn när han kom men har under dessa månader...
2
Svar
20
· Visningar
2 175
Senast: malinsky
·
Trav I fredags var jag in och åt på stallfiket för första gången på åratal. Och blev lite smått chockad över hur usel maten var :crazy:. Dom...
Svar
14
· Visningar
1 678
Senast: BitterAss
·
Western Nån mer som längtar?Vet att det känns som att det är väldigt långt dit...Men den som väntar på något gott...:banana:
7 8 9
Svar
174
· Visningar
13 652
Senast: maja_70
·
Övr. Grenar Vet att max är 65 kg på BRS, men vad gäller här hemma? Såväl åring som äldre.
2 3
Svar
50
· Visningar
5 273
Senast: Camilla Karlsson
·
Islandshäst Jaha... Nu fick jag problem . Hade lämnat in min ena sadel för omstoppning . Det visade sig att sadelstopparen INTE kunde stoppa om...
Svar
7
· Visningar
2 074
Senast: Hambo
·
L
Trav Ja såhär är det,jag har alltså köpt en rockard till min travare(inkörd) Nu behöver jag en sele med o säljaren till rockarden sade att...
Svar
4
· Visningar
1 176
Senast: schelin_j
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp