Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Men finns det över huvud taget när det gäller försäljning/köp av häst? Vill minnas att det inte gör det? Har läst om...
Svar
16
· Visningar
2 076
Senast: Masse
·
M
Hästmänniskan Vad själva tuppspatten innebär vet jag. Nu en annan fråga som gäller försäkringen. Om man har köpt en tävlingsmeriterad häst just för...
Svar
5
· Visningar
2 013
Senast: kopparberg
·
Hästmänniskan Hoppas att tråden ligger rätt. Är det korrekt att det är tal om att förbjuda spiltor till hästar? Hur skall det då gå med tex. alla...
14 15 16
Svar
308
· Visningar
19 690
Senast: ankan88girl
·
Hästmänniskan Ni som verkligen sysslar med hästar på heltid, hur har ni gjort? Vad gör ni? Hur får ni det att gå ihop ekonomiskt?
Svar
14
· Visningar
1 064
Senast: Mysaan
·
Hästmänniskan Hej Jag skall lägga ridbana. Jag har en ridbana sen tidigare som är helt misslyckad. Där lade vi 0-8 sand, men kornen är runda, som...
Svar
12
· Visningar
1 737
Senast: Gisburne
·
Hästmänniskan Sned? Har aldrig blivit kollad eller något sådär i kroppen men jag tror mitt ena ben är längre än det andra för alltid när ja rider så...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
11 429
T
Hästmänniskan hur lång tid tar det att få passet från det att man skickat in papperna?? har väntat ett halvår nu:(
Svar
7
· Visningar
911
Senast: cerrox
·
W
Hästmänniskan Vad använder ni för elaagregat? Framförallt till stora sommarhagar med viss undervegetation. Hur många jordspett, och på hur många...
Svar
2
· Visningar
1 335
Senast: Mynta2
·
Gnägg Omöjligt att få honom att titta upp som en pfiin häst :)
Svar
0
· Visningar
170
Mys
Gnägg Mor och dotter solar sig i höstsolen :)
Svar
0
· Visningar
165
R
Hästmänniskan Ponera ett exempel vad hade ni gjort?? Kort beskrivning. "En häst är utlånad på foder under en viss tid. Under denna tiden kommer...
Svar
2
· Visningar
743
Senast: Rhinoceros
·
G
Hästmänniskan Kanske ska ligga under Hästverksam, men jag provar här. Satt och funderade på den långa vintern och kalla våren, det måste väl påverka...
Svar
3
· Visningar
744
Senast: TomasN
·
M
Hästmänniskan Jag har en skadad disk i nedre delen av ryggen. Min sjukgymnast sa att ridning är den bästa träningen för mig. Därför köpte jag en...
Svar
6
· Visningar
3 566
Senast: CillaW
·
Gnägg Jag och min älsklingsplutt.
Svar
0
· Visningar
160
Senast: vaggvisa
·
Gnägg Finaste fjorden i världen.
Svar
0
· Visningar
193
Senast: vaggvisa
·
Gnägg Min lilla Morganhäst Milou :)
Svar
0
· Visningar
174
Senast: Julienne
·
Gnägg "Hmm.. går den att äta?"
Svar
0
· Visningar
165
Senast: Nixehen
·
Gnägg Min lilla häst vill pussas, helst alltid!.. även om det är en kamera ivägen.. hmm..
Svar
0
· Visningar
178
Senast: Nixehen
·
Gnägg Geisli är på väg upp till stallet
Svar
0
· Visningar
153
Hästmänniskan Någon som vet vad det kan kosta att anlägga en stor ridbana? Storlek 80 x 80
Svar
5
· Visningar
3 128
Senast: Febbe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp