Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Om man inte vill gå söka till hippologen vad finns det annars för alt. för att utbilda sig till beridare? Har sett flera utbildningar i...
Svar
1
· Visningar
1 956
Senast: prallan
·
Gnägg Sommar å va ja längtar, men idag så har vi ju kommit en liten bit på väg me sol å + grader :)
Svar
0
· Visningar
156
Senast: martinique
·
Hästmänniskan Jag har fått idén att erbjuda utflykter med häst och vagn i sommar. Det skulle vara turer på ca 1.5 tim med fika. Vagnen är en bruksvagn...
Svar
5
· Visningar
1 254
Senast: Fia-Lina
·
Hästmänniskan En tjej och frågade om jag kunde ta emot några hästar på sommarbete. Visst det är ju inga problem, då vi defenitivt har beten för det...
Svar
15
· Visningar
1 285
Senast: Elric
·
Hästmänniskan Vet inte om den här tråden ligger rätt, men annars kanske någon snäll moderator kan flytta på den. I dag har det varit en olycka en...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
9 627
Senast: Fia-Lina
·
Svar
0
· Visningar
184
Senast: Elma_vip
·
O
Hästmänniskan Har lovat en massa här på buke att jag skulle ta kort på mina (ganska så nya, byggda av sambo i höstas) uteboxar, och här är dom...
2
Svar
26
· Visningar
2 555
Senast: daymint
·
G
Hästmänniskan Kollade på en brädgård vad impregnerat virke lämpat som häststaket kostar. Räknade ut att en hage med cirka 750 meter i omkrets skulle...
Svar
2
· Visningar
1 338
Senast: Gisburne
·
Hästmänniskan Har hört rykten om att det inte längre finns nödslakt, nya regler eller något? Är det någon som har koll på sånt? Får man inte avliva...
Svar
5
· Visningar
978
Senast: petitschoux
·
U
Hästmänniskan Hur har ni det med era hyror nu när det snart är dags för sommarbete? betalar ni samma pris då som under övriga året? Där jag har min...
2
Svar
25
· Visningar
2 640
Senast: lippan
·
Hästmänniskan Det var en intresant artikel i senaste ATL om hästnäringen och oseriösa arbetsgivare. En intressant fråga som ställdes är: Varför...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 063
Senast: Snurrfian
·
C
Hästmänniskan Vet inte om denna tråd hamnar rätt men flytta den om den ligger fel... Har precis suttit i telekö till vv för att fråga hur man går...
Svar
18
· Visningar
6 288
Senast: vdb
·
C
Hästmänniskan Någon som vet hur jag ska formulera mig för att det inte ska bli något "tjafs" vid en eventuell votering. Det gäller som sagt en...
Svar
9
· Visningar
8 000
Senast: Boj
·
Svar
0
· Visningar
134
Senast: Elma_vip
·
Hästmänniskan Jaha, nu skulle man vara laglig och duktig och skaffa tillstånd att ha ponnyridning/ridlekis i pytteminiskala (2-3 hästar). Det blir...
2
Svar
31
· Visningar
2 991
Senast: Mike
·
M
Hästmänniskan Jag vet inte om tråden ligger rätt, men försöker här iaf. Jag undrar om det är nån som vet var man kan börja kolla efter folk som...
Svar
2
· Visningar
801
Senast: mia88
·
K
Hästmänniskan Ingen aning om var jag skulle lägga denna tråden men jag undrar om det är någon som vet om hur man kan se om ett hästpass är förfalskat?
Svar
8
· Visningar
1 674
Senast: vickis_82
·
F
Hästmänniskan Behöver råf från er kunniga bukefalister.... Bakgrundshistorian är följande: Sökte en utbildning (häst). Är behörig och har...
Svar
11
· Visningar
1 507
Senast: Frajda
·
Hästmänniskan Om min häst blir utdömd, måste jag då avliva honom för att få ut försäkringspengar ? Eller kan jag ha kvar honom som sällskapshäst ...
Svar
3
· Visningar
883
Senast: Boj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp