Bukefalos 28 år!

Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Hur gör ni får att få ut till folk att ni har träningstävling? Klubben är en liten klubb utan något eget ställe att hålla till på.
Svar
6
· Visningar
736
Senast: Solvira
·
Hästmänniskan Jag är i valet och kvalet att låna ut min ena häst och satte in en annons för att se vilka svar jag fick, och jag kan ju ärligt säga att...
2
Svar
29
· Visningar
4 130
Senast: gunhild
·
Hästmänniskan Reagerade på en annons som var ute på en häst till salu, med bild. Kanske överreagerar jag, men kände att det såg inte riktigt bra...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
9 855
Senast: Dana
·
A
Hästmänniskan Jaha, då ska det byggas i sommar då! Har tänkt att bygga en sorts lösdriftsstall.... När man kommer in genom stalldörren så ser det ut...
2
Svar
21
· Visningar
5 808
Senast: RuthHendrix
·
Hästmänniskan Blir allt som det hoppas kommer jag ha tillgång till ett stall med 3 stora boxar å en hiskiligt massa bete ( 2 åkrar + en stor...
Svar
19
· Visningar
1 589
Z
Hästmänniskan Igår när jag mockade slog det mig (många funderingar när jag mockar :angel: ) att jag som häst och hundmänniska är väldigt noggrann med...
Svar
19
· Visningar
2 079
Senast: ekedal
·
L
Hästmänniskan Hej, äntligen dags för mitt första inlägg på det här toppenforumet. Finns det någon här som vet vad "körmästare" heter på engelska...
Svar
3
· Visningar
1 044
Senast: Laman
·
Hästmänniskan \"köpt fel häst\" I vintras fick jag hem ett 1,5årigt sto som jag hittat förra sommaren, hon kom med hästbuss och vi hade gjort upp med...
2
Svar
21
· Visningar
2 933
Senast: Iglatjarn
·
Hästmänniskan Tycker det är intressant och se vad folk har manier på:p Själv har man en mani på grimmor och en mamma med mani på schabrak;) Har lite...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 573
Senast: Mimmimamma
·
Hästmänniskan Nån som har skickat iväg sin häst till en sånt ställe? jag har haft min iväg nu i snart 2mån... o han kommer hem om ca1 mån..:love...
Svar
0
· Visningar
1 122
Senast: Piruette
·
T
Hästmänniskan Kanske hamnar fel men när inte juridik finns så skriver jag här :o :D Är ju så väldigt dålig belysning i "mitt" stall så vi har tänkt...
Svar
17
· Visningar
1 081
Senast: taccotad
·
Hästmänniskan Jag visste inte alls vart jag skulle lägga den här tråden, den handlar ju om hästen också. Men om det är totalfel kanske någon snäll...
Svar
10
· Visningar
1 743
Senast: Energi
·
A
Hästmänniskan Jag valde att använda mitt anonyma nick, då jag inte ville skriva om problemet under mitt vanliga namn. Behöver nya, friska, opartiska...
Svar
8
· Visningar
2 717
Senast: hier
·
K
Hästmänniskan Jag sitter och kikar på annonser, mest för att det är roligt men även utifall man skulle hitta någon gluldklimp :) Men, det är inte...
Svar
7
· Visningar
1 528
Senast: Mmajk
·
A
Hästmänniskan Ibland står det det i annonser,jobbar i uppförsbacke, vad betyder det?
Svar
1
· Visningar
741
Senast: Mampas
·
Hästmänniskan Jag har hästen på ett ställe just nu där en man använder just det argumentet för allt, tex mata hästarna med kilovis av äpplen trots att...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 621
Senast: Brille
·
O
Hästmänniskan Om det blir så att jag börjar rida igen, så lär jag ju få skavsår- det har jag fått förr...har ni några knep för att "förebygga"? Ha...
2
Svar
33
· Visningar
5 096
Senast: Cillie
·
Hästmänniskan Har funderat lite över detta fenomen, som jag själv stött på flera gånger. Alltså (korsnings)hästar som uppenbart är svenskfödda, med...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
5 909
H
Hästmänniskan Apropå köpa häst och kontraktsfrågor, återköp etc som flera trådar handlar om nu. Är säljaren fritagen från "allt" om det i...
Svar
10
· Visningar
4 042
Senast: Elington
·
V
Hästmänniskan Jag jobbar med missbrukare, och på mitt jobb har vi bygd et stall med plats för nio hästar. Jobbet har inga egna hästar, men jag har...
Svar
9
· Visningar
1 731
Senast: _Viva_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp