Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Nu ska våran Duki, eller ja; Duke Vom Deipen Brook som hans hela riktiga namn är, para sig med en tik och få en sista kull. Sen så...
Svar
2
· Visningar
712
Senast: astronaut
·
Övr. Hund Någon som vet någon bra leverantör till en bra bur? Vi ska byta bil och behöver en ny bur. Någon bra hemsida vore fint. Någon som kan...
Svar
1
· Visningar
1 011
Senast: minoogolden
·
M
Övr. Hund Hej! Jag har inte skrivit på hund förrut men har varit här inne och tjyvläst en hel det. Nu känner jag at jag behöver råd från er...
Svar
6
· Visningar
1 346
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Gång på gång brukar jag påtala att min hund uppför sig så värdigt, så förnämt och kanske lite arrogant ibland... Idag var vi och...
2
Svar
22
· Visningar
1 406
Senast: martha
·
Övr. Hund Jag har lite dåligt med hundkompisar här, nu när jag flyttat. Finns det några här som bor i närheten och vill träffas för att träna...
Svar
7
· Visningar
936
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Hej alla glada! :D Hoppas Ni är sugna på ännu en fråga! :crazy: Jag har många bekanta som ofta sagt att de ger/har gett ägg till...
Svar
17
· Visningar
24 680
Senast: Rose
·
Övr. Hund .. går ni ut med era hundar och hur långa blir promenaderna? Bara en nyfikenfråga! :p
2
Svar
25
· Visningar
1 863
Senast: BuenoBull
·
Övr. Hund Har märkt att vår JR skakar när han sover eller vilar. Mest i bakdelen. Trodde att han frös - men det verkar inte vara så. Han är helt...
Svar
6
· Visningar
13 644
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Vart får man hjälp inför första utställningen? Jag känner ingen som håller på med utställning och sånt men skulle vilja ställa ut min...
Svar
5
· Visningar
835
Övr. Hund Vi hade planer på att inskaffa en Hamilton stövare till fast en tik valp då.Men nu visar det sig att tikvalpar är det ont om, de flesta...
Svar
2
· Visningar
695
Senast: Shettisar
·
M
Övr. Hund Jag ska ställa ut min gråhundstik på en inofficiell utställning nästa helg. Jag har aldrig ställt ut innan men har gått en ringträning...
Svar
2
· Visningar
1 088
Senast: lady_vip
·
M
Övr. Hund Jag behöver hjälp med tips på hur jag kan få min hund lite mer motiverad att spåra. Som det är nu fuskar han något hiskeligt när jag...
Svar
18
· Visningar
1 206
Senast: Madde85
·
J
Övr. Hund Jaaa igår kom dom efterlängtade valparna!!!! :bump: 10 stycken välskapta små sötisar!!! :D De flesta var rottis färgade (röd/svart)...
Svar
4
· Visningar
898
Senast: Natali
·
Övr. Hund Vad krävs för att få ta med sig hunden från Sverige till Holland ? Hittade enbart på SJV:s sida om införsel från andra länder till...
Svar
6
· Visningar
931
Senast: Mynta2
·
Övr. Hund Är det någon mer än jag och min lilla jycke som ska dit på den internationella utställningen? Tänkte att det skulle vara kul och säga...
Svar
5
· Visningar
1 094
Senast: Dorro
·
D
Övr. Hund Ja, det är så att jag har en storpudel som nu på senare tid har börjat magra lite grann. Pudeln ska ju vara ganska smäcker men inte som...
Svar
1
· Visningar
1 352
Senast: Druvan
·
M
Övr. Hund har hört att det finns folk som inte vaccinerar sina hundar...vad händer om man inte gör det??? finns det nåt slutdatum då det är för...
Svar
8
· Visningar
1 193
Senast: Grevinnan
·
Övr. Hund Min hund är anmäld till en utställning den 2 juli. Jag gjorde min anmälan över internet, utställningen inträffar på hans 36 v. (han...
Svar
5
· Visningar
763
Senast: mosaik
·
Övr. Hund En kort fråga; Min RR har oerhört stor kamplust och är (än så länge) väldigt orädd - men inte dumdristig. Han är dessutom uthållig när...
Svar
5
· Visningar
845
Senast: Dean
·
Övr. Hund Har en dobermannvalp på tre och en halv månad och ca 16 kg som naturligtvis vill hoppa upp på folk han hälsar på. Detta är min första...
Svar
7
· Visningar
974
Senast: Dean
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp