Bukefalos 28 år!

Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning har en westernsadel som har fått sig en rejäl smäll en gång. (ena stiglädret lossnade :crazy:) nu känns den helskum och rida i. e...
Svar
2
· Visningar
652
Senast: Mirre
·
Utrustning Finns det någon här som rider i w-sadel fast ni inte rider western? Jag har ridit i w-sadeln mycket i vintras och nu på sistone har jag...
Svar
16
· Visningar
3 594
Senast: Cilva
·
S
Utrustning Var får jag tag i ett shamrock ultra, blått i storlek 145? Jag har letat och letat, men det verkar vara slut överallt, eller i fel...
Svar
3
· Visningar
869
Senast: _Dieldi_
·
D
Utrustning MIn och syrrans häst går så otroligt bra på phelham i gummi, men han är inte ett dugg stark eller så och behöver inte ett sånt skarpt...
Svar
2
· Visningar
716
Senast: Dragonfruit_
·
D
Utrustning Hej, Har ett lite ovanligt problem... Min häst får stötar när jag drar av täcket... För det mesta är det bara av fleece-täcket, men...
Svar
9
· Visningar
2 178
Senast: popeye
·
T
Utrustning Har själv tänkt att köpa ett par inte allt för dyra ridstövlar. Max 2000 har jag sagt. Har sökt igenom en trillion-trådar här på Buke...
2
Svar
21
· Visningar
4 114
Senast: Athina
·
T
Utrustning Vad är bra passform över rumpan och övriga kroppen?? Min kompis tycker att det är asfult när ngn del av rumpan syns från sidan på hästen...
Svar
2
· Visningar
681
Senast: pinky
·
T
Utrustning har ni sålt en sadel?gick det lätt?för mig verkar det hopplöst!bara för att jag vill få loss pengar till en westernsadel. :( /Tess
2
Svar
27
· Visningar
1 942
Senast: suisyola
·
A
Utrustning Har bytt till gummitmatta på bakluckan och nu är luckan mkt tyngre än innan :smirk: Antar att man kan byta fjädern ? :) Någon som har...
Svar
2
· Visningar
717
Senast: Macken22
·
Utrustning Vilka transportskydd skulle ni rekommendera? Jag vill gärna ha höga, som skyddar mkt, men vet inte riktigt vart jag ska kolla efter...
2
Svar
20
· Visningar
1 460
Senast: breccia
·
S
Utrustning Nån som har boxgardinen Lyx? Är den bra? Kvalite? :) http://www.exklusiv.nu/horse/bilder/nya%20bilder/boxgardiner/P1010049_500.jpg
Svar
1
· Visningar
798
Senast: Sv_ridponny
·
M
Utrustning som passar. Jag har alltid haft för trånga eller glappande hjälmar tills jag hittade denna Hansbo hjäm...
Svar
3
· Visningar
728
Senast: Buongusto
·
Utrustning hur ser man igentligen om sadeln (menar westernsadel då då) passar? Tycker min ser ut och luta framåt och trycka på bogbladen. Men alla...
Svar
1
· Visningar
598
Senast: skuggi
·
Utrustning Pga ryggproblem på hästen har vi blivit rådda till (av Vet) att rida med westernsadel. Frågan är då om Börjes jättebilliga w-sadel är...
Svar
6
· Visningar
1 002
Senast: Fiorano
·
N
Utrustning Jag blir galen! :crazy: Jag vill hitta ett snyggt tävlingstäcke till halvblodet. Här är mina krav: * Sammet, ylle eller fleece *...
2
Svar
22
· Visningar
2 093
Senast: piggis_83
·
D
Utrustning Jag har flera gånger hört att syntetssadlar förstör ryggarna på hästarna? Men jag har missat det delen varför det skulle vara så? Nån...
2
Svar
21
· Visningar
1 740
Senast: Dragonfruit_
·
A
Utrustning Någon som vet något om denna sadel? har kikat på lite appalosamodeller och kommi fram till att de som verkar intressantast för mig är...
Svar
1
· Visningar
869
Senast: asa_gasa
·
I
Utrustning Är det nån här som vet nåt om det. Är det skarpare eller mildare än ett kulbett. :confused: :confused...
Svar
8
· Visningar
1 588
Senast: Issa
·
Utrustning Lilla hästen blir piggare och piggare, och jag sämre och sämre..:crazy: Vilket resulterar i att jag tyvärr måste sätta bett i munnen på...
2
Svar
22
· Visningar
1 413
Senast: Ina79
·
Utrustning Jag vill jättegärna ha ett Herve Godignon-pannband med guldnitar. Men det tar emot att köpa ett pannband för 600 spänn... Är det nån som...
Svar
6
· Visningar
860
Senast: popeye
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp