Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Y
Utrustning Många tycker ju att pelhambettet är fullkomligt onödigt. Men oftast ser man det med deltatygel. Hur fungerar det med två tyglar? Kan man...
Svar
5
· Visningar
1 625
Senast: Yossarian
·
S
Utrustning Fleecetäcke\'s mönster Tänkte försöka mig på att sy ett eget fleecetäcke. Är det någon som vet ngn sajt där det finns mallar? eller kan...
Svar
6
· Visningar
1 295
Senast: trassel
·
Utrustning Den modellen som har rakt syntetbett. Ngn som vet?
Svar
2
· Visningar
680
Senast: kopparberg
·
Utrustning Nån som har/haft en sådan? Hur funkar de,med t ex omstoppning?? (Cykelpump eller? ;)) Skillnad att rida i?
Svar
12
· Visningar
1 311
Senast: gylle
·
G
Utrustning Hur anser ni att storlekarna är på combitäckena?? Jag har förmed mig att en kompis combitäcke i 125 var rätt litet i storleken...
Svar
6
· Visningar
1 580
Senast: Macken22
·
S
Utrustning Hittade ingen bild på ett sådant men vad är eran erfarenhet om dessa bett? Det jag såg var ett muffbett. Har ni haft de någon gång?
Svar
3
· Visningar
1 012
Senast: Sweet
·
M
Utrustning vart tog de där poly-pads vägen. ni vet de där tjocka "shabraken" som var 8 cm tjocka och formade sig bra? h**ks säljer ju inte dem...
Svar
9
· Visningar
897
Senast: Doneloge
·
M
Utrustning Är det inte bra för hästens rygg att rida barbacka? Tycket om att rida barbacka eftersom man så väl känner hur hästen arbetar men det är...
Svar
6
· Visningar
898
Senast: MaLu
·
D
Utrustning Ska man ha transportskydd eller linda shettisar när man åker i väg? Vilka gör det och vilka gör det inte?
Svar
14
· Visningar
858
Senast: Dragonfruit_
·
C
Utrustning :rofl: vad har era hästar för bett?? min har överbett.. :banana:
Svar
14
· Visningar
922
M
Utrustning Vad har hänt med HJ:s? Har inte fått upp hemsidan på flera dagar (bara för jag har bestämt mig för att beställa). Eller har jag fel...
Svar
2
· Visningar
617
Senast: mxz101
·
Utrustning Den där "Hud & karledssalva" som finns i en tubliknande förpackning med gul etikett, säljs bl.a på B*rjes. Den verkar så billig, är den...
Svar
2
· Visningar
661
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Någon som vet vilka täcken som inte har såndär tjockt fleecefoder? :confused: Jag har ett Horseware Rhino Wug Lite till ena hästen, det...
2
Svar
24
· Visningar
2 102
Senast: armada
·
Utrustning Vilket tycker ni är bäst? Jag tycker Veredus och Equistar är bra. Eq. är snäppet bättre, men V. luktar gott. :) Köpte ett från...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 734
Utrustning Hur hårt ska nosremmen på ett sidepull sitta? Hur långt upp/ner ska det sitta?
Svar
12
· Visningar
873
Senast: maja300
·
L
Utrustning Kan någon vänlig själ förklara hur högt upp ett hackamor skall sitta. Gärna visa med någon bra bild //Maria
Svar
1
· Visningar
1 336
Senast: Buffalo_brud
·
S
Utrustning Är du tjej och har storlek 48/50 i byxor? Är du längre än 180cm? GRATTIS! du tillhör den procent av ryttare i sverige (världen...
Svar
10
· Visningar
1 687
Senast: solomato
·
Utrustning Jag undrar lite om det är svårt att fixa om de bärande balkarna i en transport är dåliga? Nu vet jag ännu inte hur dåliga de är men om i...
Svar
3
· Visningar
771
Senast: doris
·
N
Utrustning Jag har lånat hem en sadel för utprovning till min nordsvensk, han är mycket bred över ryggen och har i princip ingen manke alls, han...
Svar
4
· Visningar
838
Senast: saxen
·
F
Utrustning ... en bygelnosgrimma?? Varför använder man en sådan? http://www.lillhastenistav.se/topkine2.jpg
Svar
12
· Visningar
992

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp