Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

O
Utrustning vilket tycker ni? för- och nackdelar med bitless bridle? funderar på börjes bitless bridle till min pålle.. för att se hur han...
Svar
16
· Visningar
1 128
Senast: psychogrrl
·
S
Utrustning Börjes \"ponny\" hackamore Passar det även till stor häst?
Svar
3
· Visningar
1 428
Senast: Sweet
·
Utrustning Undrar vad ni har för erfarenhet av sådana sadlar? Har fått för mig att hästen har lättare för att både böja sig och att utveckla sin...
Svar
8
· Visningar
1 066
Senast: skuggi
·
Utrustning Vad kan det kosta att skicka en pelhamstång med posten? Eller snarare, hur tjockt och tungt blir det om man lägger det i ett vadderat...
Svar
10
· Visningar
3 729
Senast: joneya
·
Utrustning Har bestämt mig för att köpa en sladdlös klippmaskin och då blir det den för femhunkan på hööks eller den för tusenlappen på börjes...
Svar
5
· Visningar
1 712
Senast: lill_flesky
·
Utrustning Vilken längd på dressyrgjord behöver en häst som har 140cm på hoppsadelgjorden? Cirka? :confused:
Svar
14
· Visningar
1 158
Senast: maja300
·
Utrustning Köpte en SIGMA Allround på H**ks för några månader sen. Passar bra till hästen och har nu också blivit skön att sitta i. Men, den...
Svar
5
· Visningar
969
Utrustning FlexiSoft CrossCountry såg jag i affären idag...någon som vet vad det är för extra med dom? är det stålskenor i eftersom de verkar vara...
Svar
2
· Visningar
666
Senast: SanchoPancho
·
P
Utrustning Vad tyckte ni, ni som kollat in den? Tyckte det va ovanligt mkt nytt, både kläder o hästprylar. Västen s 5, snygg Fleecejackan s 7...
Svar
10
· Visningar
1 352
Senast: Görel
·
I
Utrustning På b**jes finns dessa strykkappor. Men jag kan inte förstå om det är för fram el bak :confused...
Svar
13
· Visningar
1 058
Senast: istapp
·
S
Utrustning \"Jaktkandar\" Hur fungerar ett sådant? Funderade på om det inte är ett ganska så flexibelt användsområde på ett sådant bett, har man...
Svar
7
· Visningar
1 161
Senast: Sweet
·
Utrustning Jag funderar på att investera i ett par läderstövlar av dressyrmodell men känner mig ganska insnöad i det området. Vilka rekommenderar...
Svar
15
· Visningar
1 197
Senast: NiraK
·
Utrustning Min ljusa sadel tål inte regn speciellt bra.. Och jag kan inte låta bli att rida varje gång det regnar heller. Sadeln får fula...
Svar
17
· Visningar
4 574
Senast: ang
·
L
Utrustning hur ska chambon sitta?? och hur ska inspänningstygel sitta?? och hur ska graman tyglar sitta?? :confused: svara järna nån som vet?
Svar
2
· Visningar
751
Senast: Vicku
·
Utrustning Jag menar alltså gjord och platta i ett. Min häst är en känslig herre och han gillar inte tryck mot bröstkorgen. Jag tänkte att en gjord...
Svar
12
· Visningar
1 596
Senast: Cockney
·
H
Utrustning Såna som är hälften fleece o hälften elastiska. Hur lindar man dom? & hur lindar man dom RÄTT? O behöver man padd under? Tacksam för...
Svar
19
· Visningar
1 486
Senast: fio
·
J
Utrustning Hej! Jag skulle behöva lite tips ang. hoppsadel... Har en Apalosa Rialto... den är så himla skön och jag är jättenöjd. Men... den ligger...
Svar
2
· Visningar
726
Senast: Centaur
·
M
Utrustning jag rider min häst med jaktkandar (stång och tungfrihet) han fungerar jätte bra på det. testade för skojs skull idag om det gick att ha...
Svar
7
· Visningar
1 377
Senast: MissNegativ
·
S
Utrustning Köpte large till mitt kallblos på bootsen,vilket skämt! Hahaha dom såg ut som ja jag vet inte hur jag ska beskriva dem men de satt inte...
Svar
5
· Visningar
684
Senast: amkm
·
Y
Utrustning Jag blir galen! Jag kan tydligen inte använda skor! Alla min skor går sönder på en gång! :mad: Vad har ni för stallskor? Vet ni några...
2
Svar
23
· Visningar
2 867
Senast: ang
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Guldfasanerna
  • Resultat på HD-röntgen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp