Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

S
Utrustning http://www.lillhastenistav.se/ nästan längst ner, under täcken, ett vitt hansbo- bävernylon täcke. Eftersom jag inte hittar något...
Svar
9
· Visningar
1 391
Senast: cactuspower
·
Utrustning Hej! Jag hittar inget bra bett till min häst. Jag vill ha ett 3-delat tungfrihetsbett strl. 10.5 cm, men jag hittar dom bara i 11.5 cm...
Svar
1
· Visningar
1 098
Senast: Seabaz
·
Utrustning Har kvaliteten på ridbyxor blivit sämre? Jag vet att jag hade ett par Pikeur-ridbyxor i 10 år, men de jag köpt på senare år (bra...
Svar
19
· Visningar
1 287
Senast: ElinPersson
·
Utrustning Är på jakt efter ett skrittäcke som kan passa till mildare väder. Det ska helst stå emot regn men inte vara varm fodrat och självklart...
Svar
1
· Visningar
688
Senast: tralala
·
C
Utrustning Dum fråga kankse men :p vet någon varför vissa ryttare använder antibit martingal? Vad gör den för nytta?
Svar
5
· Visningar
1 705
Senast: Centaur
·
O
Utrustning Är det någon som använder nån form av boxmatta? Hur funkar det? Någon sort som rekommenderas? Min häst far runt så och ligger på...
Svar
2
· Visningar
1 306
Senast: skjootan
·
Utrustning Nån som har ridit i en sån? Har gjort det en gång och tyckte den var hemsk, men den var väldigt ltien också. Tycker dom ser himla...
Svar
4
· Visningar
719
Senast: truls
·
Utrustning berätta alla era erfarenheter ni har utav dem. Berätta vad ni tycker om modellerna.....ja allt!
Svar
15
· Visningar
2 768
Senast: _malle__
·
Utrustning har ett 3-årigt travarsto som jag precis fått. Hon är jätteirriterad när man har vanligt travarbett i hennes mun. Går å ruskar å gapar å...
Svar
8
· Visningar
880
Senast: Sweet
·
Utrustning Finns det någon mindre "tränstillsats" eller något bett som ger samma effekt på bettet som martingalen ger? Dvs att bettet alltid verkar...
Svar
2
· Visningar
743
Senast: Kirre
·
H
Utrustning Vad tycker ni om dessa?
Svar
17
· Visningar
1 371
Senast: Dragonfruit_
·
V
Utrustning Jag har en liten fundering angående nosgrimmor. Jag har själv islandshästar och rider för det mesta med en ganska löst spänd...
2
Svar
27
· Visningar
2 247
Senast: Spider84
·
S
Utrustning vilka benskydd är dom ultimata till: -dressyr? -hoppning? -dressyr och hoppning?
Svar
16
· Visningar
3 465
Senast: Alkemisten
·
P
Utrustning ...vill jag ha! :) Horse Wear brukar vara något stora i sina storlekar. Iaf på innetäcken. Vill ha lite info om täcket nedan! :bow...
Svar
4
· Visningar
796
Senast: Pyrusan
·
Utrustning har en westernsadel som har fått sig en rejäl smäll en gång. (ena stiglädret lossnade :crazy:) nu känns den helskum och rida i. e...
Svar
2
· Visningar
650
Senast: Mirre
·
Utrustning Finns det någon här som rider i w-sadel fast ni inte rider western? Jag har ridit i w-sadeln mycket i vintras och nu på sistone har jag...
Svar
16
· Visningar
3 587
Senast: Cilva
·
S
Utrustning Var får jag tag i ett shamrock ultra, blått i storlek 145? Jag har letat och letat, men det verkar vara slut överallt, eller i fel...
Svar
3
· Visningar
868
Senast: _Dieldi_
·
D
Utrustning MIn och syrrans häst går så otroligt bra på phelham i gummi, men han är inte ett dugg stark eller så och behöver inte ett sånt skarpt...
Svar
2
· Visningar
715
Senast: Dragonfruit_
·
D
Utrustning Hej, Har ett lite ovanligt problem... Min häst får stötar när jag drar av täcket... För det mesta är det bara av fleece-täcket, men...
Svar
9
· Visningar
2 171
Senast: popeye
·
T
Utrustning Har själv tänkt att köpa ett par inte allt för dyra ridstövlar. Max 2000 har jag sagt. Har sökt igenom en trillion-trådar här på Buke...
2
Svar
21
· Visningar
4 093
Senast: Athina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp