Bukefalos 28 år!

Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag söker en jacka som stoppar vind och helst lätt regn som är supertunn. Har testat massor med jackor som ska vara "vindstoppare" och...
Svar
8
· Visningar
1 537
Senast: skuggi
·
Utrustning ni som använder barfotaboots lägg gärna upp ridbilder och berätta hur det funkar och vilka boots ni använder/har använt.
Svar
9
· Visningar
1 391
Senast: Gullan86
·
Utrustning Som rubriken lyder; vilken sadel skulle ni säga är den rakaste ni har provat? Främst intresserad av dressyrsadel men tips om hoppsadel...
Svar
4
· Visningar
1 203
Utrustning Är troligtvis på g att köpa en Boj Bravo från -97. Har vägt olika släps fördelar och nackdelar i förhållande till min budget och det...
Svar
15
· Visningar
2 985
Senast: Boj
·
Utrustning Någon som vet vad bland annat Tyra Sjöstedts förbygel är för märke? Tror Lisen Bratt Fredricsson har en sån också.
Svar
9
· Visningar
1 217
Senast: palle
·
Utrustning Har sökt men inte hittat svar på de jag undrar. Jag är inne på att köpa ett Berisbett men har ingen erfarenhet av de mer än det jag...
Svar
4
· Visningar
1 485
Senast: palle
·
Utrustning Hej, nån som kan säga hur Spooks kavajerna är i storlekarna? Dottern ska köpa en begagnad i xs och hon är typ xs-s normalt i överdel...
Svar
4
· Visningar
2 246
Utrustning Vad tror ni? Har hittat ett rundsytt träns med rätt bred nosgrimma. 2,5-3 fingerbredder kanske, inte mer. Eller blir det för mycket...
Svar
8
· Visningar
1 164
Senast: lady_vip
·
Utrustning Jag är mitt uppe i en grym separationsångest. Jag har en dressyrsadel som jag verkligen trivs med, men som nu inte passar hästen längre...
Svar
0
· Visningar
785
Senast: Aureola
·
Utrustning Söker sadel (hopp ev allround mot hopp) till häst med hög, lång lite bred manke och rak rygg, har provat ett antal olika. Lånade en...
Svar
2
· Visningar
587
Senast: flisan361
·
Utrustning Skulle klippa min tjockpälsade shettis igår. Nytvättad och fin. Men innan jag ens han börja så upptäckte jag att klippmaskinen inte...
Svar
19
· Visningar
2 308
Senast: Solvind
·
Utrustning Någon som vet hur många grader det vidaste koppjärnet till Wintec Wide är? Och hur mycket mer svängd bommen blir på den nya rakare...
Svar
13
· Visningar
2 347
Senast: ameo
·
Utrustning Hästen jag ska köpa rids nu i en prestige versailles....finns det ngn "billigare" sadel som är lik denna ?vill ha en sadel hemma den...
Svar
2
· Visningar
644
Senast: bejkonfis
·
Utrustning Kanske en bimbofråga men måste mönstret på däcken på släpet vara lika? Jag har tvåaxlat.
Svar
2
· Visningar
710
Senast: svea
·
Utrustning (Jeg er norsk, så beklager om det er vanskelig å forstå :)) Professionals choice smb elites VS Back on track exercise boots, hvilke...
Svar
0
· Visningar
596
Senast: Zunica
·
Utrustning Ja, men det var väl det jag ville säga. God kväll!
3 4 5
Svar
89
· Visningar
7 472
Senast: poloplayer
·
Utrustning Hittar inte några stövlar till min åttaåring att ha när hon tävlar, hon har stål 33-34 typ. I princip alla snyggare stövlar börjar på 35...
Svar
2
· Visningar
735
Senast: Lilly
·
Utrustning Jag är på jakt efter en ny hoppgjord men hittar inte det jag letar efter. Jag vill ha en gjord som är mycket utskuren vid armbågarna så...
Svar
2
· Visningar
1 410
Senast: Amie_
·
Utrustning Vilken är den absolut bästa padden till en bomlös sadel av soffkuddemodell? Hästen är känslig om ryggen och behöver mjuka ilägg utan...
Svar
5
· Visningar
1 096
Senast: mahlmt
·
Utrustning Min fjording har en tendens att bli väldigt hård i munnen och ta bettet när vi rider ut och hon inte vill gå åt det håll jag går. Jag...
Svar
1
· Visningar
602
Senast: Kallebus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp