Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hej jag måste köpa ett flugtäcke till min fjording men vet inte vilket jag ska köpa. Fjordingar har ju en rätt bred hals men jag vill ju...
Svar
2
· Visningar
2 074
Senast: Liten
·
Utrustning Är på jakt efter ett släp och tänkte att det kunde vara kul att se vilka släp ni har! :D Vad är bra/dåligt med ditt släp? Om du...
2 3
Svar
55
· Visningar
15 944
Senast: Pudlan
·
Utrustning Ja som rubriken lyder, ska köpa en Back on Track-täcke men velar lite om jag ska köpa en nättäcke eller fleecetäcke. Vad tycker ni? Om...
Svar
2
· Visningar
879
Senast: Pigalle
·
Utrustning Efter att ha dråsat av pållen lite för många gånger har tankarna på säkerhetsutrustning blivit betydligt fler. Så när jag häromdagen...
2
Svar
25
· Visningar
12 317
Senast: Amk
·
Utrustning Är skillnaden bara bredden, eller finns det mer som jag inte upptäckt?
Svar
6
· Visningar
4 024
Utrustning Förr i tiden hade jag en oljerock men när jag slängde den köpte jag ingen ny för jag tyckte de var för dyra. Jag tyckte den var jättebra...
Svar
17
· Visningar
2 746
Senast: Cilva
·
Utrustning Min häst hatar transportskydd så jag har börjat lasta med de skydd han ska ridas i vid framkomsten. Till detta skulle jag vilja ha...
Svar
5
· Visningar
1 265
Utrustning Läst flera gånger att många absolut inte vill ha rullgardin på släpern men jag har aldrig riktigt förstått varför. Har alltid haft hård...
2
Svar
25
· Visningar
5 703
Senast: lizzie
·
Utrustning Någon som har erfarenhet av Rambo Flyboots? På ÅF:s hemsida står det: Min tanke är inte att hästen ska ha dessa i hagen, iaf inte i...
Svar
0
· Visningar
731
Senast: Liten
·
Utrustning Är det någon som har dem? Är det något att ha? Hur är de i storleken? Jag har en travare ca 155 i manken och undrar om jag ska köpa cob...
Svar
0
· Visningar
500
Senast: Nebraska
·
Utrustning Förra gången gav jag upp och det slutade med bomlöst vilket hästen går super i men fröken blir lite väl lätt i fötterna ibland och jag...
Svar
2
· Visningar
915
Senast: Io
·
Utrustning Kan man ha bara en halsring på hästen i släpet eller är det för osäkert? Min ponny hoppade tidigare över bommen men lösningen var att...
Svar
3
· Visningar
727
Senast: axel
·
Utrustning Finns här någon som vet vad det är för stoppning i en Lemetex stylist hoppsadel? :)
Svar
2
· Visningar
1 292
Utrustning Letade nästan ihjäl mig efter passande täcke till mitt varmblod. Allt gav bogskav. Provade ett HW rhino original, medium, vilket satt...
Svar
3
· Visningar
1 001
Senast: cello
·
Utrustning Stod och tittatde på dem idag ett tag men tänkte jag skulle kolla här först. Min häst är inte tittig normalt sätt men på hoppbanan...
Svar
12
· Visningar
2 521
Senast: Bison
·
Utrustning Jag söker en jacka som stoppar vind och helst lätt regn som är supertunn. Har testat massor med jackor som ska vara "vindstoppare" och...
Svar
8
· Visningar
1 535
Senast: skuggi
·
Utrustning ni som använder barfotaboots lägg gärna upp ridbilder och berätta hur det funkar och vilka boots ni använder/har använt.
Svar
9
· Visningar
1 390
Senast: Gullan86
·
Utrustning Som rubriken lyder; vilken sadel skulle ni säga är den rakaste ni har provat? Främst intresserad av dressyrsadel men tips om hoppsadel...
Svar
4
· Visningar
1 199
Utrustning Är troligtvis på g att köpa en Boj Bravo från -97. Har vägt olika släps fördelar och nackdelar i förhållande till min budget och det...
Svar
15
· Visningar
2 984
Senast: Boj
·
Utrustning Någon som vet vad bland annat Tyra Sjöstedts förbygel är för märke? Tror Lisen Bratt Fredricsson har en sån också.
Svar
9
· Visningar
1 216
Senast: palle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp