Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hejsan jag ska få hem min nya sadel snart, amerigo Vega hoppsadel! Jag komme få med ett program hur jag ska rida in sadeln men jag är...
Svar
1
· Visningar
1 373
Utrustning Häpp, tji fick jag! Visst jag vet att jag inte är någon smal människa, men att jag skulle hamna "utanför" hästtävlande trodde jag...
2
Svar
35
· Visningar
6 876
Senast: pulkaskurk
·
Utrustning Någon som har testat/har en sådan säkerhetsväst? Vad tycker ni om den? Är den så bekväm och smidig som de säger? Hur är hållbarheten...
Svar
16
· Visningar
7 826
Senast: pulkaskurk
·
Utrustning Dags för ny hjälm :crazy: Har provat mig igenom i princip hela sortimentet i stan och i princip alla ställbara hjälmar jag har provat...
Svar
4
· Visningar
1 747
Senast: Hedinn
·
Utrustning Försöker borsta rent den, men ibland måste man ju tvätta den (häst som svettas mycket/går hårt och extremt skavkänslig). Men den torkar...
Svar
8
· Visningar
1 456
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Hej! Jag har suttit i modellen Pony från prestige, en eftersom det är en ponnysadel så är den på tok för liten för mig. Den låg riktigt...
Svar
0
· Visningar
2 464
Utrustning Hur upplever ni skillnaden på bett med rörliga ringar gentemot bett med fasta ringar? Står i valet o kvalet om jag efter 10år av...
Svar
5
· Visningar
1 221
Utrustning Hej! Ni som har sett Ryttareliten - Stallet, är det någon som vet vad det är för putsmedel som Charlottes hästskötare Linnea använder? :)
Svar
9
· Visningar
1 240
Senast: Fiorano
·
Utrustning Jag rider min häst på novabett vilket är det som fungerar bäst hittills men ändå inte kanon. Hon kommer inte riktigt till freds med...
Svar
8
· Visningar
918
Senast: EmmaN
·
Utrustning Hejsan, letar ny hjälm och är intresserad av UVEX Perfexxion Classic Dock hittar jag inga bilder där någon bär den, vilket jag skulle...
Svar
2
· Visningar
1 478
Senast: Itzyditzy
·
Utrustning Ok, jag har blivit (minst sagt) lite kär i den där härligt fula siluetten :love: På papperet verkar den ju lämplig som dragbil, har...
Svar
7
· Visningar
6 746
Senast: Amanda_F
·
Utrustning Helluw. Jag har en brunskäck på g hem till mig, vilka färger passar bäst? Jag avskyr beige , brunt och sånt hahah. Hon är en american...
Svar
1
· Visningar
809
Senast: Wera
·
Utrustning Någon som sett eller testat? Blir sugen, verkar som om de kan passa mina tjocka vader ;)
Svar
0
· Visningar
587
Senast: Wilfa
·
Utrustning Jag ska försöka köpa mig en 3,5 tons hästlastbil (B-kort) och skulle gärna vilja ha tips och veta vad det är ni tycker är de viktigaste...
2
Svar
21
· Visningar
4 356
Senast: lundsbo
·
Utrustning Är det någon som vet vad det är för grader på den i bomvidden M? Visst är det k2 som är väldigt rak i bommen?
Svar
8
· Visningar
1 604
Utrustning Hejsan, jag är intresserad av att köpa ett Rambo Micklem Competition Bridle träns och undrar dels om man kan byta pannband, om de även...
Svar
5
· Visningar
5 042
Senast: Matinee
·
Utrustning Jag vet att starkare bett egentligen inte löser några problem alls. Men jag har provat allt och jag håller på att träna mig själv. Men...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 158
Senast: Itzyditzy
·
Utrustning Har en startrekk espaniola deluxe, ca fem-sex år gammal och den är rätt platt ui sätet nu jämfört med när den var ny, har dessutom hört...
Svar
1
· Visningar
730
Senast: Liten
·
Utrustning För att sänka bilens kulkoppling finns speciella adapterplattor, dock hittar jag bara för kulor med tvåhålsmontage. Min dragbalk och...
Svar
0
· Visningar
584
Senast: Snubbelfot
·
Utrustning Jag vill köpa ett Ifor William 506 släp och sökte lite på priser. Hittade då att dom var väldigt mycket billigare i England. Är det...
Svar
16
· Visningar
2 545
Senast: WBanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp