Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Min dator är död :cry: Den har stått avstängd över helgen och sedan när jag ska starta går inte det ens i felsäkert läge utan det...
Svar
12
· Visningar
2 668
Kropp & Själ Jag har varit förkyld sedan oktober, inget konstigt med det då jag har barn i förskoleålder och därmed räknar med att vara förkyld t om...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 300
Senast: SaraXX
·
Hemmet Vill inte sälja utan baka in blancolånet i bottenlånet. Vi vet att man inte förbinder sig till något genom att värdera det men liksom...
Svar
15
· Visningar
29 345
Senast: Simply me
·
Äldre Kära, kloka medbukare! Ni är så fenomenala på allting annat, så snälla hjälp en sjukskriven hoppare med lite trevliga filmtips. Jag är...
Svar
7
· Visningar
1 122
P
Äldre För mig betyder det typ att bli blixtförälskad, men jag har sett det i sammanhang som att falla raklång på marken. Jag tycker att det...
Svar
9
· Visningar
8 837
Hemmet När jag läser i forumet inser jag att jag är långt ifrån ensam om att ha svårt att "få det gjort" när det gäller vardagssysslor - det...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 211
Senast: Habina
·
Hemmet ja som rubriken säger: såhär såg min mans toa ut innan vi flyttade ihop :crazy: sen blev den: större?? ljusare:idea...
2
Svar
24
· Visningar
3 306
Senast: Dasjenka
·
IT & mobiler Jag låter bilden tala för sig själv. Mina enda frågor är: Varför i hela världen då, och vad gör jag åt det? När jag klickar bort...
Svar
9
· Visningar
1 117
Senast: LSD547
·
J
IT & mobiler Behöver hjälp! Får ett felmeddelande när jag pysslar med min blog "Sorry, you need to enable sending referrers, for this feature to...
Svar
1
· Visningar
838
Senast: Jozephin
·
Skola & Jobb Ja, det har ett flertal studenter på högskolan börjat använda i sina uppsatser, i meningar där "man" är generellt som i "man kan ju...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 564
Senast: Trani
·
Samhälle Vem tänker man på då? Ja inte tänker jag på detta band i alla fall...Jag kan nog räkna upp många andra band som är mer kända.
2
Svar
24
· Visningar
1 362
Senast: Tuvstarr
·
Äldre Läste just att BodyShop ägs av Loreal som testar på djur. Så det som köps på body shop går i princip till Loreals djurförsök:( Har jag...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 248
Senast: Badger
·
Hemmet Finns det? Duschen i vårt nya hus består av våtrumsmattan (dvs väggarna) på två sidor och en duschvägg på en sida. På framsidan är det...
Svar
18
· Visningar
12 488
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Jag har seriöst ALDRIG blivit så kränkt i hela mitt vuxna liv!! :( Läkaren jag träffade på psyk här om dagen (i onsdags?) sa det rakt...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
29 398
Senast: GotAsecret
·
Skola & Jobb Bah. "Du ser trött ut" fick jag höra från min kollega idag. Tack för det...:meh: Inte nog med att jag jobbar mer än jag borde, för att...
2
Svar
31
· Visningar
2 100
Senast: Youma
·
B
IT & mobiler Jag har windows vista, och ni som också har det, vet att det är huur mycket som helst man måste "godkänna" och "tillåta" m.m. Och det...
Svar
8
· Visningar
7 576
Senast: tomten
·
Äldre Den senaste tiden har mitt fb-flöde börjat med de här obegripliga länkarna. En händelse som beskrivs, ett "You will never believe what...
2
Svar
25
· Visningar
2 449
Senast: Sonic76
·
IT & mobiler på ditt tel nr i telestationen." Det var svaret jag fick från Bredbandsbolaget när jag undrade var vårt bredband tog vägen. Vi bor på...
Svar
7
· Visningar
1 426
Senast: Tassetass
·
Kropp & Själ Ricky (The office) Gervais skriver nåt på sin facebook som fick mig att studsa till - av igenkänning. Han skriver Remember, when...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
6 385
Senast: nexxa
·
IT & mobiler Kan inte få en sida att fungera och får felmeddelandet "det har uppstått ett problem med websidan som gör att den inte fungerar...
Svar
3
· Visningar
850
Senast: Zata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • 112 Appen
  • Flytta eller ej?
  • Dagens nagellack!

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp