Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Erik verkar ha väldig klåda i tandköttet, han biter och gnager på allt han kan komma åt.. Leksaker, nappen, sina fingrar, våra fingrar...
2
Svar
20
· Visningar
1 827
Senast: annikasofia
·
H
Gravid - 1år Så varför halvligger barnet oftast i en bilbarnstol? Vi har en vagn som man kan sätta på en bilbarnstol på, men bilbarnstolen har ju...
2
Svar
21
· Visningar
2 548
Senast: Timsetim
·
L
Gravid - 1år Hur snabbt efter sex kan man få känningar av att man e gravid...alltså många säger att dem blir oftare kissnödiga, typ menssmärt...
Svar
10
· Visningar
1 359
Senast: Mammadutt
·
L
  • Låst
Gravid - 1år ...jag e så rädd för förlossningen,:cry: därför drar jag mig......vågar int eens gå till gynekologen för hundans.:angel:...jag blir ju...
8 9 10
Svar
198
· Visningar
11 360
Senast: jerseyko
·
C
Gravid - 1år I vanliga fall kan jag spendera 7 timmar i sträck i gassande sol, utan problem, jag bränner mig inte ens. Som gravid orkar jag inte...
Svar
6
· Visningar
1 869
Senast: C_L
·
Gravid - 1år japp, idag ska det bli till att få se vem eller (vad :eek: ) som finns i min mage! magen har krymt sen förra veckan, jag har inte...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 939
Gravid - 1år JAg kände mig rätt lättad över att inte har nåt illamående alls (knappt) i början av graviditeten. Men nu sen ca 1 v tillbaka har jag...
Svar
10
· Visningar
3 633
Senast: NeverEver
·
Gravid - 1år Hur fungerar det egentligen? Ska man gå dit och anmäla sig på något sätt? Vi har fått inbjudan till föräldrainformation några olika...
Svar
7
· Visningar
1 067
Senast: jerseyko
·
P
Gravid - 1år Våran 3 veckors tjej har troligen magknip. Hon har svårt att komma till ro speciellt på kvällen/natten. Fastän hon fått ny blöja och...
2
Svar
37
· Visningar
2 859
Senast: Bollen
·
Gravid - 1år Fick sms imorse från en vän/jobbarkompis som var beräknad samma dag som jag, 3 maj. Hon fick en dotter i natt! Men det var ju jag som...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
7 020
Senast: domino
·
Gravid - 1år snabb fråga: kan sonen äta vitvinssås..? Jag håller på att laga supersmarrig kyckingmiddag till mej o sambon o tänkte lägga undan några...
Svar
6
· Visningar
1 744
Senast: Flyttfogel
·
T
Gravid - 1år (ej gravid:grin:) Är det vanligt att man får bristningar när man är gravid? Kan man undvika det med någon kräm eller något? Tror jag...
Svar
17
· Visningar
1 674
Senast: Comfort
·
M
Gravid - 1år Är så irriterad på föräldralediga föräldrar som inte är hemma med sina sjuka barn, utan går till Öppna förskolan iallafall. Pga det så...
Svar
1
· Visningar
784
Senast: Sockertoppen
·
Gravid - 1år Vet inte om det är foglossningar eller vad det kan vara, men jag har så ont nu så jag kan knappt ställa mig upp. Spelar ingen roll vad...
2
Svar
22
· Visningar
2 115
Senast: FrontLine_
·
C
Gravid - 1år Finns det ngt att göra åt det?har hört att man bara ska lida & acceptera då det inte finns mkt att göra om det gäller nerver? Ngn här...
2
Svar
20
· Visningar
2 153
Senast: CillaW
·
F
Gravid - 1år Jag visste inte vart jag skulle fråga, så jag postar en ny tråd. Hur går det om man tonar håret när man är gravid?? är så trött på mitt...
Svar
7
· Visningar
1 940
Senast: pimy
·
Gravid - 1år sam brukar bajsa varje dag, men sen vi kom till sverige i onsdags förra veckan har han bara bajsat en gång - i söndags. jag tror att min...
Svar
6
· Visningar
850
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Nu är dotterns födelsedagskalas överstökat, så nu vill jag ha ut den lill* från magen. Så, då kom jag på den brillianta idén att starta...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 094
Senast: CosmicQueen
·
Gravid - 1år Ni kanske minns min vän som jag frågat om ett par gånger? En nära vän som väntade sitt första barn och jag har varit så nervös att folk...
Svar
7
· Visningar
1 059
Senast: squirlett
·
T
Gravid - 1år Idag satt jag och lyssnade på två mammor på Öppna förskolan som ojjade sig så över att de blivit så knäppa i huvudet när de ammade, jag...
Svar
18
· Visningar
2 537
Senast: Minta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp