Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Vi vill ju försöka få ett syskon och lyckades faktiskt på första försöket för några månader sedan. Jag fick däremot ett tidigt MF i...
Svar
4
· Visningar
1 052
Senast: Lupin
·
H
Gravid - 1år Jag är ju väldigt nygravid (v4+2). Idag efter att jag varit ute och gott lite hade jag väldigt ont i sittbenen och även på utsidan av...
Svar
6
· Visningar
1 068
Senast: hemligheten
·
Gravid - 1år Min dotter är ju bara 7 mån och ska inte vara i solen alls. Kläder och solhatt samt att vistas i skuggan blir det såklart. Men det går...
Svar
5
· Visningar
999
Senast: ika77
·
P
Gravid - 1år Vi ska anmäla oss till babysim som startar i augusti då Tyra kommer att vara 4 månader. Sambons arbete gör att han kommer att kunna...
Svar
5
· Visningar
1 046
Senast: Piffelina
·
Vul
Gravid - 1år Gjorde ett tidigt UL idag, jösses vad den sparkade och levde om där inne! Jag var ju nervös förstås så det kanske inte är så konstigt...
Svar
4
· Visningar
844
Senast: Bri
·
J
Gravid - 1år Jag är gravid i vecka 19 och igår när jag var ute med Hunden så mötte vi andra hundar och han blev helt knäpp och verkligen skulle...
Svar
4
· Visningar
972
Senast: nexxa
·
Gravid - 1år Jag är nu arbetslös och har BF 10/6 kommer av naturliga skäl nu inte söka ngt mer jobb innan ,orkar inte jobba ngt mer innan nu.Som tur...
Svar
2
· Visningar
1 063
Senast: squirlett
·
Gravid - 1år Nån mer som har en sån liten söting som min som bara ska gå och gå och gå hela tiden. Man ska bara traska runt med henne och hålla henne...
Svar
8
· Visningar
1 074
Senast: LitenIsa
·
V
Gravid - 1år Ja, då är det dags att börja tänka på sånt igen. Tidigare åt jag p-pillren Trionetta 28, men vad jag förstår så ska man helst äta...
Svar
10
· Visningar
1 590
Senast: NeverEver
·
Gravid - 1år Jag har kämpat in i det längsta för jag VILL INTE vara sjukskriven. Jag tar det så lugnt jag förmår och vilar om det gör ont i kroppen...
Svar
5
· Visningar
1 102
Senast: Snurrfian
·
H
Gravid - 1år Jag väljer att vara anonym då allt för många här känner mig IRL, vänligen respektera detta. Jag gjorde ett test i morse och tycker...
Svar
15
· Visningar
1 916
Senast: hemligheten
·
Gravid - 1år Har slutat ta p-piller och väntar på ja, ni vet! :D Vad hände med er kropp när ni slutade? Jag har fått ökad sexlust, blivit...
Svar
11
· Visningar
1 540
Senast: Lea
·
Gravid - 1år Hur gör ni rent era nappflaskor till era babys?? Ska man koka dem efter varje användning eller räcker det att köra dem i vanlig...
2
Svar
31
· Visningar
8 638
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år Är det någon fara att sola solarium när man är gravid? Har bara hittat info om att man kan få pigmentfläckar på kroppen. Jag menar...
2
Svar
23
· Visningar
5 323
Senast: Enya
·
Gravid - 1år http://www.alltombarn.se/halsa/horseltest-kan-radda-barn-fran-plotslig-spadbarnsdod-1.10917 Intressant!
Svar
5
· Visningar
1 014
Senast: Trygg
·
M
Gravid - 1år garanterat førsta gången jag skriver på det hær forumet ! Nu ær det iaf såhær att jag blivit gravid. F.r.om ägglossningen har jag mått...
Svar
6
· Visningar
2 472
Senast: havreflinga
·
Gravid - 1år ÄNTLIGEN kom första tanden, tror den bröt igenom igår kväll eller idag! Det är som en liten sockersmula i munnen (fast den är betydligt...
Svar
8
· Visningar
1 024
Senast: doglover
·
Gravid - 1år Till riktigt små barn. Vilken yoghurt är det då? Är det alla man kan använda eller är det dem för barn? Typ Safari och vad dem nu...
2
Svar
35
· Visningar
3 800
Senast: doglover
·
C
Gravid - 1år Har en son på 6 månader och har inte haft så jättestora behov av barnvakt än så länge. Han hänger med på det mesta, och vad gäller...
Svar
6
· Visningar
1 086
Senast: Sunshine
·
J
Gravid - 1år Jag gick från barn 1 till 2 barn i nov förra året :) Var tufft och en omställning för alla men nu faller vi tillbaka i nya rutiner och...
2
Svar
22
· Visningar
2 211
Senast: JumpForMyLove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Hur få stilla händer?

Omröstningar

Tillbaka
Upp